ترند جدید تیک تاک؛ استفاده از چسب ناخن برای تیز کردن دندان های نیش

منبع: روزیاتو

158

1399/7/29

18:14


چسب ناخن

اگر به نظرتان استفاده از سوهان ناخن روی دندان ها چندان هم عجیب نیست شاید بهتر باشد شما را از ترند جدید در میان کاربران تیک تاک باخبر کنیم. چند روزی می شود که کاربران این شبکه اجتماعی با استفاده از چسب ناخن دندان های نیش خود را به شکل خون آشام ها در می آورند تا برای هالووین آماده شوند و حالا ظاهرا این افراد برای جدا کردن مواد چسبیده شده به دندان هایشان با مشکل روبرو شده اند.

ویدیوهایی از چند جوان منتشر شده که نشان می دهد برای جدا کردن دندان های نیش مصنوعی خود با مشکل روبرو شده اند. این ترند بعد از چالش اصلاح شکل بدن با کمک چسب به راه افتاد که در آن کاربران با استفاده از چسب مثلا لب های خود را گوشتی تر می کردند.

اما در واکنش به ترند اخیر یعنی درست کردن دندان نیش خون آشام با استفاده از چسب ناخن، دندانپزشکان هشدار داده اند که این مواد روی دندان باقی می مانند و دیگر قابلیت جدا کردن نخواهند داشت.

در همین رابطه ویدیوهایی در تیک تاک منتشر شده که نشان می دهد کاربران بعد از مسواک زدن طولانی مدت موفق به جدا کردن این چسب از روی دندان های خود نشده اند. طبق گفته دندانپزشکان کاربران باید از کشیدن لایه رویی دندان خود خودداری کرده و برای این کار به دندانپزشکی مراجعه کنند. به گفته آنها تلاش در خانه برای جدا کردن چسب می تواند به مینای دندان آسیب بزند و در آن ترک ایجاد کند و در اینصورت ممکن است مجبور شوید دندان خود را بکشید.

اگر هم امکان مراجعه به دندانپزشک وجود نداشت اولین توصیه این است که منتظر بمانید تا چسب خودش بیفتد و بعد شروع به مسواک زدن دندان کنید.

چسب ناخن سمی است

چسب ناخن

بسیاری از کاربران تیک تاک در پاسخ به این انتقادات گفته اند از چسب ناخنی استفاده کرده اند که درون بسته ناخن های مصنوعی اکرلیک وجود داشته و می خواهند که نیش های خون آشامی خود را نگه دارند. اما پزشکان باور دارند که چسب های قوی از جمله آنچه درون جعبه ناخن مصنوعی قرار دارد سمی است و برای استفاده درون دهان ساخته نشده در نتیجه بهترین راهکار برای آنهایی که میخواهند دندان هایی شبیه به خون آشام داشته باشند استفاده از چسب ویژه دندانپزشکی است.

بد نیست اشاره کنیم که این ترند در آستانه برگزاری جشن های هالووین در سراسر دنیا به راه افتاده که در آن مردم سعی می کنند با پوشیدن لباس های ترسناک یکدیگر به وحشت بیاندازند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هالووین این پست روزیاتو را از دست ندهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو