تعبیر خواب بادبادک در حالت های مختلف از دیدگاه چند معبر مختلف

تعبیر خواب بادبادک در حالت های مختلف از دیدگاه چند معبر مختلف


منبع: آرگا

104

1399/7/29

21:02


تعبیر خواب همان معنا دادن به آن چیزی است که در خواب دیده اید. این کار بیش تر جنبه سرگرمی دارد و گاها خواب های شما خبر هایی از آینده به شما می دهند. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

تعبیر خواب بادبادک در حالت های مختلف از دیدگاه چند معبر مختلف

تعبیر خواب یکی از سرگرمی های مردم از سالیان دور بوده است.  برخی از افراد معتقد اند که خواب ها خبر هایی از آینده و گذشته دارند و سعی می کنند که دیگران را به آگاهی برسانند. تعبیر دیدن بادبادک در خواب نیز دارای تعابیری مختلفی است.

تعبیر خواب بادبادک

تعبیر خواب بادبادک

خواب یکی از نشانه هایی می باشد که به انسان نشان می دهد مرگ نزدیک است و همه ما می دانیم که خواب برادر مرگ می باشد. در واقع این دو شباهت های بسیاری به یک دیگر دارند و در هر دو مورد روح از بدن جدا می شود. خواب اهمیت بسیار زیادی دارد چنان که خداوند متعال بار ها و بار ها از خواب در قران کریم یاد کرده است. یکی از خواب هایی که هر فردی ممکن است ببیند خواب بادبادک می باشد. این خواب را از دیدگاه چند معبر برای شما تعبیر می کنیم.

تعبیر لیلا برایت

لیلا برایت یکی از خواب گذارانی می باشد که دیدن بادبادک در خواب را تعبیر کرده است. وی معتقد است زمانی که شما در خواب خود بادبادک را می بینید ممکن است در کار های خود شکست بخورید از این رو به شما توصیه می شود که حتما مراقب کار های خود باشید و بیش تر از گذشته احتیاط کنید.

آنلی بیتون

آنلی بیتون درباره این خواب تعابیری دارد که این تعابیر عبارت اند از :

  •  اگر بادبادک فردی در خواب بر روی زمین بیافتد نشانه ای از نا امیدی و بی قراری وی می باشد.
  • اگر فردی در خواب خود ببیند که بادبادک هوا می کند یعنی در آینده ای نه چندان دور از طریق کار های نا مطلوب ثروت بسیاری کسب می کند.
  • اگر فردی در خواب خود ببیند که بادبادک می سازد یعنی در آینده با سرمایه بسیار کم معامله های بزرگ انجام می دهد.
  • در صورتی که فردی در خواب خود ببیند که کودکان بادبادک هوا می کنند یعنی برای لذت بردن از زندگی به کار های نا مناسب روی آورده اید.
  •  بالا رفتن بادبادک در ارتفاع بسیار زیاد به شما نشان می دهد که نباید امید وار باشید و امید شما به یاس و نا امیدی تبدیل می شود.

تعبیر های مختلف بادبادک در خواب

کتاب سرزمین رویا ها

کتاب رویا ها یکی از بزرگ ترین و جامع ترین کتاب های تعبیر خواب می باشد و درباره تعبیر خواب بادبادک هم موضوعاتی نوشته است.

  • دیدن بادبادک در خواب به شما نشان می دهد که روی همه سرمایه خود ریسک می کنید.
  • پرواز بادبادک در آسمان نشانه های خوبی دارد و شما باید منتظر موفقیت های بزرگی باشید.
  • این کتاب درباره دیدن بادبادک در ارتفاع زیاد می گوید که خوشبخت می شوید و سرنوشت برای شما اوقات خوبی را رغم می زند.
  • پرواز بادبادک درارتفاع کم نشانه یک شادی بسیار بزرگ می باشد.

تعبیر مولف

مولف برای بادکنک یک تعبیر در نظر دارد که آن هم بلند پروازی می باشد. باید بدانید که بلند پروازی اصلا بد نیست و بسیاری از افراد موفق در جهان مدیون بلند پروازی های خود می باشند. ولی او اشاره می کند که بلند پروازی های بسیار زیادی می تواند برای شما خطرناک باشد.

تعبیر خواب مولف

در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا را در زمینه تعبیر خواب، تعبیر خواب رنگین کمان و تعبیر خواب بالن مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو