دستور رسیدگی قاطع به پرونده شهید آمر به معروف

منبع: برترین ها

65

1399/7/29

22:14


رییس دفتر دادستان کل کشور گفت که حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور دستور "رسیدگی سریع و قاطع به پرونده شهید امر به معروف" را صادر کرده است.

ایسنا: رییس دفتر دادستان کل کشور گفت که حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور دستور "رسیدگی سریع و قاطع به پرونده شهید امر به معروف" را صادر کرده است.

روابط عمومی دادستانی کل کشور اعلام کرد:

«علی اکبر بختیاری رییس دفتر دادستان کل کشور عصر امروز با حضور در منزل شهید امر بمعروف و نهی از منکر ازخانواده شهید دلجویی ومراتب تبریک و تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور را به ایشان ابلاغ کرد.

در این دیدار که پاشایی مشاور دادستان کل کشور و هاشمی مدیر روابط عمومی وامور فرهنگی هم حضور داشتند بختیاری ضمن عرض تسلیت و همدردی خطاب به خانواده شهید محمدی گفت: راه و مسیری که شهید محمدی انتخاب کرده است همان راه امام حسین علیه‌السلام در احیا امر بمعروف و نهی از منکر است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: امر بمعروف و نهی از منکر یک واجب و ارزش والای دینی است و شهید محمدی عزیز پرچم آن رابه دوش گرفتند تا این مسیر الهی همچون گذشته روشن و درخشان بماند.

دادیار دادسرای دیوانعالی کشور ادامه داد: دادستانی در حمایت از آمران بمعروف و ناهیان از منکر متعهد است و در برخورد با اراذل و اوباش قاطعانه برخورد کرده و اجازه نخواهد داد امنیت و آسایش مردم را مخدوش کنند.

بختیاری ضمن ابلاغ پیام تسلیت دادستان کل کشور به خانواده شهید محمدی گفت: دادستان کل کشور مدافع جدی آمران بمعروف و ناهیان از منکر است و در خصوص پرونده شهید عزیز هم دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توام با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون صادر کرده اند.

گفتنی است پاسدار بسیجی محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران، بیست و هفتم مهر ماه ۹۹ حوالی ساعت ۱۹ در درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش در منطقه تهرانپارس مورد ضرب و جرح با چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو