دانلود بازی Monster Truck Championship برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Monster Truck Championship برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

47

1399/7/29

23:32


بازی Monster Truck Championship را می‌توان یک شبیه‌ساز تمام عیار کامیون‌رانی تلقی کرد. از لاس وگاس تا اورلاندو را می‌توانید با کامیون دلخواه خود رانندگی کرده و در مسابقات درگ و آزاد حضور داشته باشید. رانندگان با تجربه در این بازی حضور پیدا کرده‌اند تا در یک رقابت سخت به‌عنوان بهترین انتخاب شوند. شما باید توانایی کنترل چهار چرخ ماشین را داشته باشید و بهترین عملکرد خود را در پیچ‌ها و پرش‌ها به ثبت رسانید. کامیون خود را سفارشی سازی کرده و مطمئن شوید که در بهترین شرایط رقابت قرار گرفت است.

هرکدام از این ماشین‌ها دیدنی و بسیار چشم‌گیر هستند و می‌توانید از نظر فنی نیز آن‌ها را به یک غول تبدیل کنید. شما می‌توانید خواسته‌های منحصربه‌فرد خود را روی این کامیون‌ها پیاده‌سازی کرده و عملکرد خود را بهبود بخشید. بازی یک حالت آنلاین نیز دارد که می‌تواند بسیار سخت‌تر از بخش تک نفره باشد. ۱۶ کامیون مختلف در بازی وجود دارد و بیش از ۵۰ المان آن را می‌ توانید سفارشی سازی کنید. بازی از ۲۵ میدان نبرد تشکیل شده است و موسیقی جذابی شما را همراه خواهد کرد. کافی است که خودتان را آماده کرده و وارد لیگ‌های رقابتی شوید.

Monster Truck Championship PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Monster-Truck-Championship

همان‌طور که گفته شد، بازی Monster Truck Championship از لیگ‌های رقابتی جذابی تشکیل شده است و جنبه‌ی صعودی دارد. بدین صورت که شما کم کم از سطح مبتدی شروع کرده و وارد لیگ‌های معتبرتر خواهید شد. این لیگ‌ها هرکدام چالش منحصربه‌فردی دارند و رکورده جا به جا خواهند شد. پس خودتان را دست کم نگرفته و با کامیون اختصاصی خود، وارد رقابت‌های رنگارنگ بازی شوید. گیم‌پلی بازی قابل قبول است و روان بودن و سرعت خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. موسیقی همراهی جذابی با شما خواهد داشت و در صورت رسیدن به رکوردهای موردنظر، از بیرون از میدان نبرد نیز شما را تشویق خواهند کرد.

info

From Las Vegas to Orlando, go head-to-head against experienced drivers in drag races and freestyle competitions! But before you can pull off doughnuts, wheelies and bicycles, you must first tune your truck to perfection. These machines are spectacular and impressive yet highly technical to drive. The game faithfully reproduces all the unique demands of mastering these powerful trucks, including independent front and rear wheel management, mass transfer anticipation in bends, and predicting bounces after jumps.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Intel Core i3 4160 @ 3.6GHz/AMD FX 8350 @ 4.0GHz or better

Memory: 6 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 660 / AMD RX 560 or better

Storage: 26 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Intel Core i5 8400 @ 2.8GHz/AMD Ryzen 5 2600 @ 3.4GHz or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060 / AMD RX 580 or better

DirectX: Version 11

Storage: 26 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Monster Truck Championship-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

—————-

دانلود فیت گرل Monster Truck Championship-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو