دانلود بازی Space Crew برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی Space Crew برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

59

1399/7/29

23:32


بازی Space Crew را می‌توانید یک دنباله‌ی جذاب برای بازی تحسین شده‌ی Bomber Crew دانست که در سبک استراتژیک بقامحور عرضه شده بود. در این بازی شما باید خدمه‌ی فضایی خود را در حالت آماده باش قرار داده و به نقاط مختلف فضا سفر کنید. نیروهای متحد دفاعی خود را برای یک میدان نبرد ارسال کرده و از زمین در کهکشان دفاع کنید. مسئولیت شما در این بازی سنگین است و باید جلوی نابودی بشریت را توسط نیروهای مرموز فرازمینی بگیرید. کار شما در این بازی سخت است و وظایف خود را باید به‌عنوان بخشی از تیم U.D.F انجام دهید.

منابع و تونایی‌های منحصربه‌فردی در اختیار شما قرار دارد و باید از هرکدام از این توانایی‌ها که در خدمه‌ی شما مستتر شده است، استفاده کرده و از حملات سفینه‌های مختلف به زمین جلوگیری کنید. سیستم سفینه‌ها را تعمیر کرده و با آتش سوزی‌ها مقابله کنید. می‌توانید خدمه‌ی جدید را استخدام کرده و کار بقیه را کم‌تر کنید. از مهندس و کارگر گرفته تا سفینه‌ران و افسر در این خدمه حضور دارند و هرکدام می‌توانند مسئولیت بخشی از کار را برعهده بگیرند. شما می‌توانید همه چیز را شخصی‌سازی کرده و با سلیقه‌ی خود، خدمه را برای نبردهای فضایی آماده کنید.

Space Crew PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Space-Crew

وظیفه‌ی شما در بازی Space Crew، سفر به نقاط مختلف کهکشان و نابودی طیف وسیعی از دشمنان بشریت است. این وظیفه را در قالب ماموریت‌های تک نفره شناسایی انجام خواهید دید و در نهایت، نوبت به شکار دشمنان و نابودی آن‌ها خواهد بود که خدمه می‌توانند کمک حال شما باشند. بازی از المان‌های مختلفی تشکیل شده است و فضایی پر از سیاه‌ چاله‌ها و تشعشعات مضر و همچنین مناطق خلا انتظار ما را می‌کشند. بازی سرعت بالایی دارد و باید تصمیم‌گیری‌های خود را در ثانیه انجام دهید. سعی کنید اجازه‌ی فرار به دشمنان خود را نداده و یک نگهبان کارکشته برای سیاره زمین باشید.

info

Space Crew is the brand new sequel to acclaimed strategic survival simulation game Bomber Crew. Your Space Crew Needs You! Enlist today and blast off to new heights! The United Defense Force will allow you to set across the galaxy on a campaign to defend Earth. It will be your responsibility to help stop all of humankind being wiped off the intergalactic stage by the mysterious extraterrestrial threat known as the Phasmids. The U.D.F. is doing their part, are you?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 x86/x64

Processor: Intel Core i3-530 (4 * 3000) or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Geforce 9800 GT (1024 MB)

Storage: 800 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 x86/x64

Processor: Intel Core i3-6300 (2*3800) or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560 Ti (1024 MB)

Storage: 800 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Space Crew-SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو