دانلود بازی Mesmer v1.0.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Mesmer v1.0.0 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

94

1399/7/29

23:32


Mesmer یک بازی منحصربه‌فرد در سبک بقای اجتماعی است که در آن هر برخوردی اهمیت پیدا خواهد کرد. شما در نقش رهبر یک انقلاب هستید و باید روی افراد و جناحین مختلف تاثیر بگذارید. شما باید از آرمان خود پیروی کرده و خود را از کانون توجه پلیس به‌دور نگه دارید. خطرات زیادی پیرامون شما قرار دارد، اما امید است که می‌تواند شما را به سمت جلو هدایت کند. شما باید روند حرکتی خود را تغییر داده و مردم را وادار کنید که به سمت آینده‌ای بهتر قدم بردارند. داستان بازی پیرامون همین موضوعات خواهد بود و شما می‌توانید پادشاه شایسته‌ی قوم خود باشید.

ملت‌های دیگری هم در این بازی وجود دارند که در صورت نیاز، باید بر پادشاه آن‌ها غلبه کرده و آن‌ها را نیز با خود همراه کنید. شهروندان برخی از کشورها تحت شرایط محدود و سهمیه‌بندی شده زندگی می‌کنند و مقررات منع رفت و آمد نیز وجود دارد. زمین‌های قابل زراعت در اطراف پایتخت وجود دارد که می‌توانید از آن برای پرورش غذا استفاده کنید. از مزارع گل و گیاه می‌توانید برای تهیه منابع موردنیاز خود استفاده کرده و از آن‌ها قدرت بگیرید. چنین مواردی باعث می‌شود که تنها یک رهبر بادرایت، بتواند با برنامه‌ریزی خاص خود به درجات والایی برسد.

Mesmer v1.0.0 PC-GOG

دانلود-بازی-Mesmer

در بازی Mesmer تمام خصوصیات یک ماجراجویی را خواهید داشت و باید بدون ترس همه‌ی آن‌ّا را انجام دهید. شما دشمن دولت هستید و باید برای درامان ماندن، با وسایل مختلف از شر پلیس خلاص شوید. پلیس شما را تحت فشار قرار خواهد گذاشت، اما شما با تیزهوشی می‌توانید این خطرات را پشت سر گذاشته و به آرمان شهر برسید. باید مراقب اطرافیان خود بوده و سعی کنید که آن‌ها را در صورت حمله مجازات کنید. می‌توانید در خارج از شهر باقی مانده و به‌عنوان نگهبان شب عمل کنید کنید. باید گزینه‌ی فرار را همیشه برای خود حفظ کرده و همواره راهی دوم برای خود باقی بگذارید.

info

Mesmer is a unique social survival game where every encounter matters. As a revolution leader, influence people and factions into following your cause, while keeping yourself out of the spotlight of the secret police. The stakes are high, and the dangers are many. But there is hope yet.

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mesmer v1.0.0GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو