دانلود بازی Aquanox Deep Descent برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM و GOG

دانلود بازی Aquanox Deep Descent برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM و GOG


منبع: دانلود ها

125

1399/7/29

23:32


بازی Aquanox Deep Descent را می‌توان یه شوتر اول شخص زیر آب دانست که با بازیکنان در آن وظیفه دارند تا در کشتی‌های مخصوص خود قرار گرفته و آن را به سمت دشمنان کنترل کنند. هرکدام از این کشتی‌ها قابل سفارشی سازی هستند و می‌توانید در نبردهای شدید، قابلیت‌های آن را ارتقا دهید. در اعماق دریا، موجودات عجیب و غریبی زندگی می‌کنند که باید به سراغ‌شان رفته و مانند یک ابرقهرمان زیر دریا عمل کنید. در آینده‌ای نزدیک، سطح زمین دیگر غیرقابل سکونت ما و بشر ناچارا به زیر دریا مهاجرت خواهد کرد.

آن‌چه که باقی خواهند ماند، یک‌سری ایستگاه‌های تحقیقاتی و معدنی هستند که از سابق آن‌ها را ایجاد کرده‌اند. اما وضعیت شما کاملا متفاوت است، چرا که از همان بدو تولد، زیر آب به دنیا آمده‌اید و بزرگ‌ شده‌ی جهانی هستید که از آب پوشیده شده است. شبکه عجیبی از شهرک‌ها را در زیر آب مشاهده می‌کنیم که در اثر نبرد و جنگ‌های بسیار، بین جناحین مختلف تقسیم شده است و هرکدام منابع خاص خودشان را برداشت کرده‌اند. تیمی از ملوانان زبده در این نبردها وظیفه‌ی رهبری گروه را برعهده داشته‌اند و آموزش دیده‌اند. آن‌ها کنترل همه چیز را برعهده داشته‌اند و توانسته‌اند که کنترل هرکدام از این کشتی‌ها را داشته باشند.

Aquanox Deep Descent PC-HOODLUM | GOG

دانلود-بازی-Aquanox-Deep-Descent

در بازی Aquanox Deep Descent یک داستان حماسی را شاهد هستیم که در دنیای تاریک آن جریان دارد. شما سفری به عمق اقیانوس خواهید داشت و باید در سنگرهای زیرزمینی پناه بگیرید. دشمنان خود را با سلاح‌های ماشینی شکست داده و با انفجار ترکش‌ها، محیط را پاکسازی کنید. مین‌ها و مواد مفجره دیگری نیز وجود دارند که مخصوص فضای زیر آب طراحی شده‌اند. بازی یک بخش کوآپ چهارنفره نیز دارد که می‌توانید همکاری همدیگر آن را تجربه کرده و درگیر یک داستان بزرگ شوید. ارتقای کشتی‌ها را فراموش نکرده و سعی کنید که باتوجه به سبک بازی موردنظر خود، این کشتی و بخش‌های دلخواه آن را ارتقا دهید.

info

Aquanox Deep Descent is a first person underwater vehicle shooter, in which players control a variety of customizable ships to engage in fierce battles in the dystopian deep sea world of Aqua.

In the near future the Earth’s surface has become uninhabitable. What remains of humankind lives in former mining and research stations, deep below the surface of the sea. Born and raised in the only world we know, the loose network of underwater settlements, torn by the war for resources and dominance between various factions.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or higher (64 bit)

Processor: 3.3 GHz or higher: AMD A8-6600K or Intel Core i7-950 or newer

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Direct3D 11, Shader Model 5.1 capable video card (GeForce GTX 560 2GB RAM or Radeon HD 7870 4GB RAM)

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

Sound Card: DirectX 9 compatible Sound card

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: AMD/INTEL 3.5 GHz (AMD Ryzen 5 1500x or Intel Core i5-6600K or newer)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD/NVIDIA with at least 8 GB VRAM (Radeon RX 580 8GB or Nvidia GTX 1060 6GB)

DirectX: Version 12

Storage: 30 GB available space

Sound Card: DirectX 9 compatible soundcard

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو