دانلود بازی Tears of Avia برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Tears of Avia برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

63

1399/7/30

00:03


Tears of Avia یک بازی مبتنی بر استراتژی و تاکتیک است که در دنیای بسیار زیبا Estera قرار دارد. استرا دنیایی است که روزگاری بسیار پرشکوه و پر رونق بوده است و در اثر نبردی که بین دو دولت رخ داده است، از هم پاشیده می‌شود. این سرزمین از همان روز به‌بعد دچار تیره روزی شده و بزرگ‌ترین نظامیان این کشور را نابود می‌کند. حال شما در چنین سرزمینی قرار دارید، سرزمینی که خدایان مورد ستایش واقع می‌شوند و بدعت گذاری بسیار زیادی در مسائل مذهبی مشاهده می‌کنیم. شما باید در پشت شهرها، اسرار قدیمی را پیدا کرده و تصمیم گیری کنید که چه نوع اخلاقی در نبردهای خود خواهید داشت.

بازی Tears of Avia در سبک نوبتی جریان دارد و باید بهترین فنون خود را به کار گیرید. شخصیت پردازی در این بازی تنوع و هیجان بسیار بالایی دارد و می‌توانید ماجراجویی را در سطح بسیار بالایی تجربه کنید. هرکدام از شخصیت‌ها و قهرمانان شما دارای توانایی و دیدگاه خاصی نسبت به سرزمین هستند. در ادامه می‌توانید از آن‌ها برای تجزیه دشمنان خود استفاده کرده و گاهی اوقات نیز رفاقت را فدای رسیدن به تاج و تخت کنید. چنین روندی می‌تواند تیم شما را از هم پاشیده و شما را در شرایط خطرناکی قرار دهد.

Tears of Avia PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Tears-of-Avia

در بازی Tears of Avia باید مبارزه کرده و فنون خود را در پنج کلاس مختلف قرار دهید. ده‌ها شخصیت قابل بازی در این اثر وجود دارد که همراه با صدها مهارت منحصربه‌فرد در اختیار شما قرار می‌گیرد. باید برای اطمینان از پیروزی در این نبردها، نیروهای پشتیبان را نیز به‌همراه آورده و هیچگاه از یک سیستم مبارزاتی برای دو بار استفاده نکنید. چرا که هر کدام از شخصیت‌های حاضر در تیم دشمن، می‌تواند آن را شناسایی کند. می‌توانید سلاح‌های جدیدی برای تیم خود تهیه کرده و از طریق درخت ارتقا، هرکدام از آن‌ها را در شرایط بهتری قرار دهید. حالت‌های دفاعی مختلف را امتحان کرده و سعی در اتخاذ یک شیوه‌ی حمله‌ی مرگبار باشید. این روند شما را به اهداف‌تان نزدیک‌تر خواهد کرد.

info

Tears Of Avia is a turn-based strategy and tactics game, set in the beautiful world of Estera.

Estera, a once proud and thriving world, is torn by war between the two large city-states; Tirig, the largest military in the land who praise the Gods, and the city state Helmgar, the Godless heretics to the north. Build your party and venture forth to discover the secrets behind ancient long abandoned cities; and decide where your own morality ultimately lies in this turn-based action strategy game.

Play as a varied and exciting cast of characters on your adventure through Estera, each with their own abilities and view on each other. As war continues to split the land, will camaraderie conquer all or will personal views rip your team apart.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or newer

Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce 8600/9600GT, ATI/AMD Radeon HD2600/3600

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Tears of Avia-DARKSiDERS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو