آقای وزیر باید پاسخ بدهید نه اینکه مطالبه کنید/این بگم بگم ها برای ملت آب و نان نمیشود

53

1399/7/30

10:29


آقای وزیر باید پاسخ بدهید نه اینکه مطالبه کنید/این بگم بگم ها برای ملت آب و نان نمیشود

سلامت نیوز-*مهدی اسفندیار: کرونا در اواخر فروردین امسال فروکش کرد آقای دکتر نمکی مدعی شد که این اتفاق نتیجه مدیریت ایشان بوده و حتی گفت اروپایی ها تماس گرفتند و گفتند که شما چه کردید؟! حالا مملکت همان هست و وزیر همان و سیستم همان، اما نمکی به جای قبول مسئولیت میگوید اگر شرایط کنونی بحران کرونا به نام وی نوشته شود دهان باز خواهد کرد و چه ها خواهد گفت؟!

جناب آقای نمکی بنده از جمله کسانی هستم که معتقدم شرایط بحران کرونا تا بخش اعظمی ماحصل عملکرد تیم شما در وزارت بهداشت است، خوب دهان باز کنید و بفرمائید :


۱_ چه کسی مجوز برقراری مجدد طرح ترافیک را داد؟!


۲_ با وجود فتوای رهبر معظم انقلاب در مورد الزامی بودن رعایت دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا و حتی تعطیلی نماز جمعه و ..چه کسی اعلام کرد که مراسم دهه عاشورا را چنان برگزار خواهد کرد که الگوی جهان شود؟!

۳_ چه کسی مجوز بازگشایی مدارس یه شکل حضوری را صادر کرد؟

۴_ چه کسانی با وجود اخطارهای کارشناسان و دلسوزان مملکت در مورد لزوم استفاده از ماسک در همان شروع بحران کرونا گفتند که این کار برای همه ضرورتی ندارد؟

۵_ چه کسانی گفتند که درمان موثر برای کرونا دارند؟


۶_ بودجه یک میلیارد یورویی کرونا رسید چقدر از این بودجه را برای ترمیم سیستم حمل و نقل توصیه کردید؟

۷_ چه کسانی نسخه ایمنی گله ای را برای کشور پیچیدند؟!

آقای نمکی پاسخ این سوالات شاید شما را هم متقاعد کند که باید شرایط بحرانی کنونی را پای وزارت بهداشت نوشت، مملکت همان مملکت و مردم همان و وزیر همان و دولت همان است... موفقیت را به نام خود و شکست را به نام دیگران ننویسید.

جناب نمکی با این حساب در سمت وزیر چه میکنید؟!

خون شهیدان سلامت هیچ وقت پایمال نخواهد شد و مردم و تاریخ این کشور آنها را فراموش نخواهند کرد.


آقای نمکی در مورد واردات سی تی اسکن سخن بگویید، چه کسانی گفتند کرونا از N1H1 بدتر نیست، چه کسانی گفتند برای آن درمان موثر داریم و ‌...‌آقای نمکی شما خودتان در جمع کسانی هستید که باید پاسخ بدهید و نه مطالبه کنید، اگر هم ناتوان هستید پس چرا استعفا نمی دهید؟!

شما یعنی نمی دانستید که تهران چقدر بی دفاع هست از اوضاع اداره شهر بی اطلاع بودید که سال هاست درآمد طرح ترافیک از ستون های اداره شهر است؟!


جناب نمکی شما هیچگاه دهان باز نخواهید کرد شما را اهل دهان باز کردن ندیدم، این بگم و میگم ها هم برای ملت آب و نان نمی شود، لطفا یک نظر سنجی از عملکرد خودتان در سایت وبدا بگذارید تا ببینیم کادر درمان در مورد شما و تیم مدیریتی شما چگونه قضاوت خواهند کرد.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو