بیوگرافی بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه (ساقی حاجی پور)

بیوگرافی بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه (ساقی حاجی پور)


منبع: مینویسم

594

1399/7/30

10:40


بیوگرافی بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه (ساقی حاجی پور)

Review of Saqi Hajipour Biography

بعد از مدت ها شاهد یک سریال ایرانی جذاب با داستانی متفاوت بودیم. اگر اهل دیدن فیلم و سریال ایرانی هستید قطعا از دیدن سریال جذاب همگناه لذت بردید و اگر هم ندیده باشید تعریف و رضایت کسانی که این سریال را مشاهده نمودند را شنیده اید. در این مطلب بیوگرافی هدیه بازیگر سریال هم گناه که نام اصلی او ساقی حاجی پور است را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

سریال هم گناه که به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی و به نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته شد.

بیوگرافی پردیس پور عابدینی بازیگر نقش مانلی در سریال آقازاده

بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه

ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در سریال همگناه که با ایفای نقش در کنار مهدی پاکدل بسیار خوش درخشید و با اینکه سابقه ایفای نقش در تئاتر های بسیاری را داشت این سریال برای او سکوی پرتابی شد تا خوب دیده و شناخته شود.

ساقی حاجی پور یا هدیه ی سریال هم گناه بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۶ مهر سال ۱۳۷۴ در تهران است. او در سن ۲۵ سالگی همچنان مجرد است و ازدواج نکرده. در ادامه با ما همراه باشید تا آثار هنری ایشان را باهم مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی فعالیت های هنری ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور فعالیت هنری خویش را در تئاتر با بازی در کارهایی همچون پارک شهر به کارگردانی بهزاد خاکی نژاد در سال ۹۷ و شربت سینه به کارگردانی و نویسندگی رسول کاهانی در سال ۹۸ آغاز کرد.

ساقی حاجی پور برای اولین بار با بازی در فیلم سایه بان به کارگردانی برادران محمودی بطور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد. سریال سایه بان در تابستان ۹۸ از شبکه آی فیلم پخش شد که ساقی حاجی پور بهمراه بازیگرانی چون مجتبی پیرزاده ،محمدرضا غفاری ، هستی مهدوی فر ،محمد ولی زادگان و … در آن به ایفای نقش پرداختند.

ساقی حاجی پور در سریال همگناه

 

عکس هدیه و فرهاد در سریال همگناه

عکس هدیه و فرهاد در سریال همگناه

عکس هدیه در سریال همگناه

عکس هدیه در سریال همگناه

عکس ساقی حاجی پور در سریال همگناه

عکس ساقی حاجی پور در سریال همگناه

سریال هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی ست که در این سریال از هنرمندی بازیگرانی چون پرویز پرستویی هدیه تهرانی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان، رؤیا تیموریان، پدرام شریفی، شاهرخ فروتنیان، احسان کرمی، روشنگ گرامی، آرش تاج تهرانی و حسین امیدی بهره برده است.

ساقی حاجی پور از دیگر بازیگران این سریال است که به گفته خود از بین ۸۰ نفر در تست این نقش قبول شده و از این بابت بسیار خوشحال است.

وی همچنین افزود از آقای کیایی کارگردان این مجموعه سپاسگزارم که به من اعتماد کردند زیرا این نخستین فعالیت حرفه ای من بود و ایشان به شخصی اعتماد کردند که هیچ تجربه تصویری نداشت و من تجربه لازم برای ایفای این نقش را نداشتم اما آقای کیایی به بهترین نحو بازیگران را هدایت و راهنمایی می کردند.

ساقی حاجی پور در این مجموعه در نقش دختری به نام هدیه ظاهر می شود که پدرش ۱۰ سال قبل توسط مردی (با هنرمندی مهدی پاکدل) در یک سانحه تصادف کشته شده است و او اکنون برای فرار از مشکلات زندگی مجبور شده با این مرد عقد صوری کند اما او از این موضوع نه تنها ناراضی نیست بلکه خوشحال هم هست چون از زندگی در بهزیستی و ازدواج با مردی که همسن پدرش است راحت میشود…

ساقی حاجی پور بخاطر ذوق هنری و بروز دقیق و بجای احساسات به خوبی از عهده این نقش بر آمده است.  نقش ساقی حاجی پور در این مجموعه به تعبیر برخی منتقدان نمایش کودک همسری است که وی در این باره در مصاحبه ای گفته است این مسائلی است که در جامعه امروزی ما وجود دارد پس چرا نباید راجب این مسائل فیلم ساخته شود؟

عکس های اینستاگرامی هدیه سریال همگناه (ساقی حاجی پور)

آدرس پیج هدیه سریال همگناه (ساقی حاجی پور) saghihajipour می باشد که در حال حاضر حدود ۱۲۰ هزار دنبال کننده دارد. وی از این صفحه برای اطلاع رسانی فعالیت هنری خود به طرفدارانش استفاده می کند. در قسمت زیر می توانید عکس های اینستاگرامی هدیه سریال همگناه (ساقی حاجی پور) را مشاهده نمایید.

عکس ساقی حاجی پور در نمایش «پارک شهر»

عکس ساقی حاجی پور در نمایش «پارک شهر»

 

عکس سیاه سفید از ساقی حاجی پور

عکس اینستاگرام ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه سریال همگناه

عکس اینستاگرام ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه سریال همگناه

عکس اینستاگرام ساقی حاجی پور

عکس اینستاگرام ساقی حاجی پور

عکس جدید عکس اینستاگرام ساقی حاجی پور

عکس جدید عکس اینستاگرام ساقی حاجی پور

 

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو