فرصتی که جشنواره موسیقی جوان ایجاد کرد

منبع: برترین ها

58

1399/7/30

11:42


مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی را منتشر کرد.
 

فرصتی که جشنواره موسیقی جوان ایجاد کرد

 
به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با شروع بخش‌های مختلف جشنواره موسیقی جوان، پیامی را منتشر کرد.
 
در پیام محمد اله یاری آمده است:
 
جشنواره ملی موسیقی جوان فرصت مغتنمی برای بیان احساسات و عواطف لطیف جوانان است و امکان شناخت بهتر وضعیت موسیقی و ظرفیت‌های هنرمندان و جوانان و اجرای آثارشان را فراهم می‌کند.
 
این جشنواره با محوریت موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک که بنیان و اعتبار فرهنگی دارند، بستر مناسبی است تا داشته‌های ارزشمند هنری جوانان بیان و با نگاه و نظر استادان و هنرمندان پیشکسوت صیغل یابد. جوانانی که جریان آینده موسیقی کشور با حضور و هنر آنان پیش می‌رود.
 
جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی ایران است که به شایستگی می‌تواند هویت فرهنگی، دینی و موسیقایی ما و پویایی جوانان را در موسیقی ارائه کند. اعتبار و جایگاه جشنواره با مشارکت و همراهی استادان شاخص موسیقی در داوری و روند منظم برگزاری جشنواره تثبیت شده است.
 
چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان علی‌رغم شیوع ویروس کرونا با استقبال و اشتیاق هنرمندان جوان با شیوه‌ای دیگر برگزار می‌شود و تجربه‌ای متفاوت را در این رویداد رقم می‌زند.
 
فرصت را مغتنم می‌شمارم و از تلاش‌های دبیر محترم جشنواره، داوران فرهیخته و همکارانم در دبیرخانه و ستاد اجرایی و پشتیبانی جشنواره قدردانی می‌کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو