مدل هاشور ابرو برای صورت گرد [فوق العاده جذاب]

مدل هاشور ابرو برای صورت گرد [فوق العاده جذاب]


منبع: زیبامون

777

1399/7/30

12:45


اگر حالت و فرم صورت شما گرد هست و تمایل دارید بدونید چه مدل ابرو و هاشور ابرو براتون مناسبه، حتما این بخش از زیبامون رو ببینید و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید.

مدل هاشور ابرو برای صورت گرد [فوق العاده جذاب]

اگر بخواهیم یکی از اجزای صورت که با توجه به مُد روز و زمان تغییر میکنه رو نام ببریم، مطمئنا، ابروها اولین چیزی هست که به زبان می‌آوریم! مدل و حالت ابروها در طول سالهای مختلف با تغییرات خیلی زیاد مواجه شده؛ از ابروهای نازک دهه 90 میلادی گرفته تا ابروهای فوق العاده پرپشت و پهن که این روزها ترند شده، از جمله تغییراتی هست که به وضوح میشه در حالت و مدل ابروها دید!

اگرچه هر کدام از این مدلها در زمان خود، زیبایی و جذابیت فوق العاده‌ای داشته‌اند، اما این موضوع دلیلی بر این نیست که این مدل از ابروها، برای تمام افراد و همه حالت‌های چهره مناسب باشه.

مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب مدل ابرو باید به اون توجه کنید، حالت و مدل اصلی صورت و همچنین حالت و مدل چشم‍هاست. با در نظر گرفتن این جزئیات، میتونید بهترین و مناسبترین مدل ابرو یا مدل هاشور ابرو رو انتخاب کنید و زیبایی و جذابیت چهره خودتون رو چند برابر افزایش بدید!

ما در این بخش از زیبامون دات کام به تمام نکاتی که باید در انتخاب مدل ابرو و مدل هاشور ابرو برای صورت گرد در نظر بگیرید اشاره کردیم. در ادامه با ما همراه باشید و اطلاعات خودتون رو در این زمینه افزایش بدید تا بتونید بهترین و مناسبترین مدل ابرو برای صورت گرد انتخاب کنید.

 

تاثیر مدل ابرو در افزایش زیبایی چهره

ابروها رو میتونیم به عنوان مهم‌ترین بخش از صورت معرفی کنیم، چراکه تمام زیبایی و جذابیت چهره به مدل و حالت ابروها بستگی داره. چشمهاتون رو ببندید و چهره‌ای رو بدون ابرو تصور کنید! مطمئنا این چهره هیچ زیبایی و جذابیتی نداره و یک چهره ناقص محسوب میشه!

ابروهای ما توانایی بی نظیری در ایجاد تناسب در چهره دارند و میتونن به تنهایی ویژگی‌های یک چهره رو ارتقا بدن و قاب زیبایی رو برای چشم‌ها به وجود بیارن. در واقع، حالت و مدل ابروها میتونه چیزهای خیلی زیادی رو در رابطه با یک شخص بیان کنه و به همین دلیل هست که آرایش ابرو این روزها از اهمیت خیلی زیادی پیدا کرده و روشهای متنوع و زیادی برای این منظور ایجاد شده است.

هاشور ابرو، میکروبلیدینگ ابرو، لیفت ابرو و غیره از جمله مشاغل بزرگی هستند که این روزها طرفداران خیلی زیادی پیدا کردند و اکثر خانمها تمایل دارند با استفاده از این روشها، حالت و مدل ابروهاشون رو به بهترین شکل ممکن تغییر داده و جذابیت و زیبایی بیشتری برای چهره خود به وجود بیارن.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید قبل از هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ ابرو در نظر بگیرید این هست که مدل ابروهاتون رو با توجه به حالت چهره و مدل چشم‌ها انتخاب کنید و از مدل‌های مصنوعی و مُد روز دوری کنید. زیرا هر چه مدل ابروهای جدید شما به مدل ابروهای طبیعی خودتون نزدیک‌تر باشه، زیبایی بیشتری به همراه داره و چهره شما رو مصنوعی و زننده نمی‌کنه.

در ادامه به معرفی بهترین مدل ابرو و هاشور ابرو برای صورت گرد پرداخته‌ایم.

 

مدل ابرو برای صورت گرد

 

حتما بخوانید: مدل ابرو - تغییر مدل ابرو به سبک سلبریتی ها

 

بهترین مدل ابرو برای صورت گرد و چاق

صورت گرد، همانطور که از نام آن پیداست، حالت گرد داره و کمی به سمت بیرون حالت خمیده و منحنی پیدا کرده است. در این مدل از فرم صورت، قسمت چانه نیز گرد هست و استخوان گونه، به طور کلی، وسیع‌ترین بخش صورت رو تشکیل داده‌اند.

عرض و طول صورت گرد تقریبا یکسان هست و هیچگونه زاویه‌ای در قسمت چانه و فک وجود نداره و خط فک کاملا گرد و منحنی هست. 

برای انتخاب مدل ابرو یا مدل هاشور ابرو برای صورت گرد، باید به سراغ مدلی برید که کمی زاویه برای چهره شما به وجود بیاره تا گرد بودن چهره کمتر جلب توجه کنه و تعادل خوبی در چهره به وجود بیاد.

اگرچه مدلهای مختلفی برای حالت دادن به ابروها وجود داره اما به طور کلی، میتونیم سه مدل ابرو یا هاشور ابرو مناسب برای صورت گرد معرفی کنیم:

 

هاشور ابرو برای صورت گرد

 

حتما بخوانید: میکروبلیدینگ - مدل ابرو تاتو هاشوری

 

1. مدل ابرو با قوس تیز، مناسب برای صورت گرد

با انتخاب مدل ابرو مناسب برای صورت گرد، میتونید کمی کشیدگی برای این حالت از صورت به وجود بیارید و تعادل رو در چهره برقرار کنید. ابروهایی بلند که دارای قوس تیز هستند، جز اولین و بهترین انتخاب برای صورت گرد بوده و جذابیت این مدل از صورت رو چند برابر می‌کنه.

مدل ابروهایی که دارای حالت گرد و صاف هستند، باعث میشن تا صورت شما گردتر دیده بشه و بهتره که از انتخاب این مدل ابروها خودداری کنید.

برای داشتن ابروهایی با قوس تیز، باید قسمت بالای ابرو رو صاف کنید و تا شکستگی ابرو این صاف بودن ادامه داشته باشه و سپس قوس ابرو از شکستگی ابرو شروع میشه و تا پایین ادامه خواهد داشت. هرچه قوس ابرو بلندتر و بالاتر باشه، چشم‌ها بازتر و درشت‌تر دیده میشن و از آنجایی که ابروها از بینی فاصله می‌گیرند، باعث میشه تا صورت شما لاغرتر و کشیده‌تر به نظر برسه.

مدل ابرو با قوس تیز

 

 

حتما بخوانید: هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ - میکرو فیبروز

 

2. مدل ابرو با زاویه نرم و ملایم، مناسب برای صورت گرد

ابروهایی با زاویه ملایم نیز جز بهترین مدل‌های ابرو برای خانم‌های دارای صورت گرد هست. مدل ابرو یا مدل هاشور ابرو با زاویه نرم و ملایم، دارای قوس و منحنی ملایمی هست و میتونه صورت گرد رو فوق العاده زیباتر کنه. قوس این مدل ابرو رو میتونید کم یا زیاد انتخاب کنید. هرچه قوس ابرو بالاتر باشه، انتخاب بهتری برای صورت گرد هست؛ زیرا میتونه صورت گرد رو کشیده‌تر و لاغرتر نشون بده.

اگرچه این مدل از ابرو، در سایر مدلهای صورت ممکن هست باعث ایجاد چهره‌ای خشن بشه اما این موضوع در افرادی که دارای صورت گرد هستند، صدق نمی‌کنه و مدل ابرو زاویه‌دار یکی از انتخاب‌های خیلی عالی برای صورت‌های گرد محسوب میشه و ظاهری لطیف و زنانه رو برای خانمهای دارای صورت گرد به وجود میاره.

 

مدل ابرو با قوس ملایم

 

حتما بخوانید: تغییر مدل ابرو، مدل اسپرت پهن + ویدیو

 

3. مدل ابرو S شکل، مناسب برای صورت گرد

مدل ابرو S شکل، ابرویی با زاویه نرم و ملایم هست که در این مدل، ابروها با یک خط کمی خمیده شروع میشن و بعد زاویه ابرو کاملا گرد میشه و در نگاه کلی، حالتی شبیه به S پیدا میکنه. این مدل از ابرو یا هاشور ابرو، ظاهری پر زرق و برق و جذاب برای چهره به وجود میاره و باعث میشه تا صورت گرد، کمی زاویه‌دار به نظر برسه و از این طریق زیبایی بیشتری رو برای این مدل از صورت به وجود میاره.

 

مدل ابرو s شکل

 

حتما بخوانید: عوارض هاشور ابرو و میکروپیگمنتیشن

 

 

مدل هاشور ابرو 2020

 

مدل ابرو هاشور خورده زنانه برای صورت گرد

 

مدل ابرو هاشور خورده برای صورت گرد

 

مدل ابرو شیک دخترونه

 

مدلابرو شیک و دخترونه برای صورت گرد

 

عکس مدل ابرو جدید دخترانه 2020

 

عکس مدل ابرو دخترانه جدید و زیبا 2020

 

 

مدل ابرو هاشور اسپرت

 

مدل ابرو هاشور اسپرت دخترانه برای صورت گرد

 

مدل ابرو هاشور اسپرت دخترانه برای صورت گرد

 

مدل ابرو شیک برای صورت گرد و چشم ریز

 

مدل ابرو شیک برای صورت گرد و چشم ریز

 

عکس هاشور مویی ابرو 2020

 

عکس هاشور مویی ابرو

 

عکس مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت

 

مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت

 

مدل هاشور ابرو جدید و شیک برای صورت گرد

 

مدل هاشور ابرو جدید و شیک برای صورت گرد

 

 

حتما بخوانید: انواع مدل تتو ابرو و هاشور ابرو

 

مدل ابرو شیک

 

عکس مدل هاشور ابرو جدید

 

عکس مدل ابرو جدید و شیک برای صورت گرد

 

مدل ابرو هشتی دم کوتاه

 

مدل ابرو هشتی دم کوتاه برای صورت گرد

 

مدل ابرو هشتی

 

مدل ابرو هشتی و قوس دار برای صورت گرد

 

مدل ابرو زنانه هشتی برای صورت گرد

 

مدل ابرو زنانه هشتی برای صورت گرد

 

سخن آخر

حالت و مدل ابروها تاثیر خیلی زیادی در افزایش زیبایی چهره دارند و اگر بتونید مدل ابرو رو متناسب با حالت چهره انتخاب کنید، مطمئنا زیبایی صورت شما چند برابر خواهد شد. خانم‌هایی که دارای صورت گرد هستند، بهتره به سراغ مدل ابرو یا هاشور ابرو قوس دارند، بروند. قوس و زاویه‌ای که در ابرو ایجاد میشه، تاثیر خیلی زیادی در کشیده‌تر شدن صورت داره و از انجایی که هدف این هست، گرد بودن صورت کمتر مورد توجه قرار بگیره، نباید به هیچ عنوان به سراغ مدل ابرو گرد یا صاف بروید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو