جزییات جلسه انتخاباتی تیم قالیباف و طلایی

منبع: برترین ها

25

1399/7/30

13:15


ستادهای نزدیک به قالیباف که در حوزه شورای شهر تهران فعال شده و برنامه انتخاباتی خود را در ساختمانی در خیابان پاسداران دنبال می کنند. این تیم به ریاست سردار طلایی فرمانده پیشین پلیس و عضو شورای شهر چهارم تهران برای انتخابات شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۰ فعال شده و گزینه هایی را برای شهرداری تهران و لیست شورای شهر در نظر گرفته اند.

سایت دیده بان ایران: ستادهای نزدیک به قالیباف که در حوزه شورای شهر تهران فعال شده و برنامه انتخاباتی خود را در ساختمانی در خیابان پاسداران دنبال می کنند. این تیم به ریاست سردار طلایی فرمانده پیشین پلیس و عضو شورای شهر چهارم تهران برای انتخابات شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۰ فعال شده و گزینه هایی را برای شهرداری تهران و لیست شورای شهر در نظر گرفته اند.

 درحالی که اصولگرایان با چالش چند دستگی در مجلس به ویژه بر سر استیضاح حسن روحانی مواجه هستند و هنوز بحث های انتخابات ۱۴۰۰ گرم نشده اما ستادهای نزدیک به قالیباف که در حوزه شورای شهر تهران فعال شده و برنامه انتخاباتی خود را در ساختمانی در خیابان پاسداران دنبال می کنند. این تیم به ریاست سردار طلایی فرمانده پیشین پلیس و عضو شورای شهر چهارم تهران برای انتخابات شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۰ فعال شده و گزینه هایی را برای شهرداری تهران و لیست شورای شهر در نظر گرفته اند.

شنیده ها از منابع نزدیک نشان می دهد تیم اجرایی شهردار سابق، جلسات انتخاباتی خود را برگزار کرده و به دنبال معرفی نامزد مورد حمایت قالیباف بر مسند شهرداری تهران هستند، هرچند که وحدت نظری تا کنون ایجاد نشده است.

جواد شوشتری رییس دفتر شهردار، علیرضا جاوید معاون عمرانی و شهردار منطقه ۱ و پژمان پشمچی زاده معاون شهرسازی شهرداری تهران در دوره محمدباقر قالیباف از جمله گزینه های گروه های متنوع نزدیک به قالیباف برای شهرداری تهران هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو