اقدامات زیست‌محیطی فولاد سفیددشت قابل‌تقدیر است

28

1399/7/30

14:35


اقدامات زیست‌محیطی فولاد سفیددشت قابل‌تقدیر است

سلامت نیوز: به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت، در این بازدید شهرام احمدی مدیرکل محیط‌زیست استان از اقدامات مثبت فولاد سفیددشت درخصوص توسعۀ فضای سبز، خرید پساب شهرستان بروجن و تصفیه و بازچرخانی آب‌های خاکستری در فرایند تولید و همچنین از اقدامات زیست‌محیطی این شرکت ابراز رضایت کرد.

بنابر این گزارش، در این بازدید محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح وضعیت تولید، پروژه‌های توسعۀ در دست اقدام و تشریح فعالیت‌های زیست‌محیطی این شرکت گفت: شرکت فولاد سفیددشت به‌منظور تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزۀ موضوعات زیست‌محیطی اقدام به خرید پساب شهری و تصفیه و بازچرخانی آن در سیکل تولید شرکت کرده است. وی ابراز امیدواری کرد به‌زودی با حمایت سهام‌داران و مسئولان استان شاهد افتتاح پروژۀ فولادسازی و طرح انتقال پساب و راه‌اندازی تصفیه‌خانۀ بهداشتی شرکت باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در ادامه از توسعه فضای سبز این شرکت خبر داد و گفت: با اضافه شدن 3 هزار و500 اصله درخت، تعداد درختان این شرکت به 7 هزار و 500 اصله رسید و مساحت فضای سبز از 8 هکتار به 12 هکتار افزایش یافت.

ارباب‌زاده ادامه داد: علاوه بر موارد یادشده، بازچرخانی آب و به‌کارگیری سیستم تصفیه و بازیافت پساب‌ها، کاهش مصرف منابع آب و انرژی، کاهش مستمر آلاینده‌ها، کاهش مواد اولیۀ مصرفی، کاهش تولید ضایعات و تفکیک و بازیافت آن‌ها در حد امکان و حرکت به‌سوی تولید پاک و اقتصاد سبز، ارتقای سطح آگاهی‌ها و توانمندی‌های کارکنان و درنهایت همکاری و تعامل با سازمان‌ها، تشکل‌ها و مراجع نظارتی جهت مشارکت در فرهنگ‌سازی عمومی و کنترل زیست‌محیطی بخش دیگری از اقدامات زیست‌محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو