لاک حرارتی چیست؟ معرفی انواع مدل لاک حرارتی

لاک حرارتی چیست؟ معرفی انواع مدل لاک حرارتی


منبع: زیبامون

1,141

1399/7/30

17:08


در این بخش از زیبامون دات کام در رابطه با لاک ناخن حرارتی اطلاعات جالبی کسب خواهید کرد و با بهترین برندهای لاک حرارتی آشنا می‌شوید!

لاک حرارتی چیست؟ معرفی انواع مدل لاک حرارتی

استفاده از لاک ناخن، یکی از بهترین و پرطرفدارترین روشها برای افزایش زیبایی ناخن‌هاست و جذابیت ویژه‌ای رو برای دست خانم‌ها به وجود میاره. این روزها تنوع خیلی زیادی در رنگ لاک ناخن وجود داره و میتونید متناسب با سلیقه و نظر خودتون، طرح و رنگ لباس و استایل و حتی متناسب با فصل سال، بهترین و مناسبترین رنگ لاک ناخن رو استفاده کنید و زیبایی دستها و ناخنهاتون رو چند برابر کنید!

علاوه بر این، نیل آرتیستها، دیزاین‌های فوق العاده ظریف و زیبایی رو بر روی ناخنهای دست طراحی می‌کنند که این هنر نیز به نوبه خود جذاب بوده و زیبایی مانیکور و پدیکور ناخنها رو چند برابر میکنه!

اگر لاک ناخن ساده رو دوست ندارید و یا اینکه از امتحان کردن طرحها و دیزاینهای مختلف ناخن خسته شدید و به دنبال یک لاک ناخن متفاوت و خاص هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم در روزهای سرد پاییزی و زمستانی، لاک ناخن حرارتی رو امتحان کنید! این مدل از لاک ناخن، به دلیل فرمولاسیون خاصی که داره، در اثر تغییر دما، دچار تغییر رنگ میشه و ظاهر متفاوت و خاصی رو برای ناخنهاتون به وجود میاره.

با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید و با لاک ناخن حرارتی بیشتر آشنا بشید و همچنین بهترین برندهای لاک ناخن حرارتی رو بشناسید!

 

حتما بخوانید: راهنمای انتخاب انواع لاک: از لاک ناخن آینه ای و مخملی تا ژله ای

 

لاک حرارتی چیست؟

لاک ناخن حرارتی (Thermal nail polish)، یکی از انواع مدل‌های لاک ناخن هست که به تغییرات دما حساس بوده و با توجه به دمای محیط، تغییر رنگ میده و ظاهر بسیار جذاب و متفاوتی رو برای ناخنها به وجود میاره.

فرمولاسیون لاک حرارتی به گونه‌ای طراحی شده هست، که در دمای معمولی و متعادل، دارای یک رنگ خاص بر روی ناخن هست و اگر دمای محیط سرد بشه و یا اینکه دستهاتون رو زیر آب سرد بگیرید، رنگ لاک ناخن با توجه به دمای دست و ناخن‌ها، به تدریج تغییر میکنه و در نهایت به یک رنگ متفاوت از رنگ اولیه، تبدیل میشه.

 

لاک حرارتی

 

گاهی اوقات هم ممکنه تغییرات دما خیلی زیاد نباشه و این تغییر رنگ در لاک حرارتی فقط بر روی قسمت بالایی ناخن ایجاد میشه و ظاهر سایه روشن و دو رنگی بر روی ناخن‌ها به وجود میاد و اینطور به نظر میرسه که یک مانیکور دو رنگ حرفه‌ای انجام داده‌اید!

لاک ناخن حرارتی میتونه بهترین انتخاب در مواقعی باشه که بین انتخاب دو رنگ لاک ناخن تردید دارید و تمایل دارید این دو رنگ رو به طور همزمان روی ناخنهاتون داشته باشید. با استفاده از لاک ناخن حرارتی، میتونید خیلی سریع و راحت، لاک ناخن ساده رو به یک لاک ناخن با ظاهری جادویی و غیر منتظره تبدیل کنید.

 

لاک ناخن حرارتی

 

حتما بخوانید: آشنایی با لاک هولوگرامی و مدلهای مختلف آن + عکس

 

چگونه لاک حرارتی درست کنیم؟

اگه قصد دارید لاک ناخن معمولی خودتون رو به لاک حرارتی تبدیل کنید، میتونید از دستورالعمل زیر برای درست کردن لاک ناخن حرارتی در خانه استفاده کنید:

 

وسایل مورد نیاز برای درست کردن لاک ناخن حرارتی در خانه

 

  • لاک ناخن با رنگ روشن و پایه
  • پودر رنگدانه حرارتی
  • استون

 

روش درست کردن لاک حرارتی در خانه

 

  • مقداری از لاک ناخن با رنگ روشن و پایه رو درون یک ظرف بریزید تا ظرف لاک ناخن کمی خالی شود.
  • کمی پودر رنگدانه حرارتی (قابل خرید از فروشگاه‌های اینترنتی) رو با استفاده از قیف کوچک به لاک ناخن اضافه کرده و خوب هم بزنید تا این رنگدانه‌ها کاملا درون لاک ناخن حل شوند.
  • اگر احساس کردید غلظت لاک ناخن زیاد هست، میتونید با اضافه کردن چند قطره استون، لاک ناخن رو رقیق کنید.
  • سپس ناخنهاتون رو به روش معمولی لاک بزنید و اجازه بدید تا کاملا خشک بشه.
  • این لاک ناخن حرارتی، به تغییرات دما حساس هست و اگر در محیط سرد قرار بگیرید و یا دستهاتون رو در زیر آب سرد بگیرید، لاک ناخنهاتون به تدریج تغییر رنگ میده و به رنگ پایه و اولیه برمیگرده!

 

حتما بخوانید: ناخن مصنوعی، روش صحیح چسباندن و کندن

 

معرفی برندهای لاک حرارتی

 

لاک حرارتی ویونا

لاک حرارتی ویونا یکی از مدلهای لاک ناخن حرارتی هست که در یک بسته بندی 5 عددی به فروش میرسه و شما میتونید چند رنگ لاک حرارتی رو به طور یکجا داشته باشید و برای افزایش زیبایی ناخنهاتون مورد استفاده قرار بدید. پکیج اصلی این محصول با نام تجاری elite معروف هست و شما می‌تونید این محصول رو از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنید. لاک حرارتی ویونا دارای کیفیت و ماندگاری بالا هست و به راحتی با استون و انواع لاک پاکن از روی ناخن پاک میشه. 

 

لاک حرارتی ویونا

 

لاک حرارتی هایلی

لاک حرارتی هایلی نیز یکی دیگه از برندهای این مدل از لاک ناخن هست که میتونید به راحتی از فروشگاه‌های اینترنتی لوزام آرایشی و بهداشتی تهیه کنید. لاک حرارتی هایلی دارای رنگبندی کامل و متنوعی بوده، ماندگاری بالایی داره، غلظت ان مناسب هست، درخشندگی جذابی رو برای ناخن‌ها ایجاد میکنه و به راحتی با استون پاک میشه.

 

لاک حرارتی هایلی

 

لاک حرارتی hd

از دیگر برندهای لاک ناخن حرارتی که میتونید به راحتی خریداری کنید، لاک حرارتی hd هست. این برند نیز محصولات خودش رو در یک بسته بندی 5 تایی ارائه داده و از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. این لاک ناخن، قابلیت تغییر رنگ با دمای بدن، گرما و سرمای محیط رو داره، ماندگاری بالا و درخشندگی فوق العاده‌ای رو برای ناخن ایجاد میکنه و میتونه یک هدیه مناسب برای دختران نوجوان باشه.

 

لاک حرارتی اچ دی

 

معرفی برندهای مختلف لاک ژل حرارتی

 

لاک ژل حرارتی Azure Beauty

نام محصول: Azure Beauty Gel Color Changing Polish

این لاک ژل حرارتی، دارای رنگ سفید یخی هست و بلورهای ریز و ظریفی در ترکیب آن استفاده شده است و در اثر تغییر دما به رنگی متفاوت و خیره کننده تغییر میکنه و جذابیت ناخن‌ها رو افزایش میده. این لاک ژل حرارتی در دمای زیر 20 درجه سانتی گراد دارای رنگ سفید براق هست و در دمای بالای 30 درجه سانتی گراد تغییر میکنه!

 

لاک ژل حرارتی Azure

 

لاک ژل حرارتی HNM

نام محصول: HNM Thermal Temperature Gel Nail Polish

لاک ژل حرارتی HNM دارای فرمولاسیون غیر سمی هست و هیچ آسیبی به سلامت ناخنها وارد نمیکنه. این لاک ناخن هم مانند تمام لاک ژلها برای خشک شدن به دستگاه UV و لامپ LED  نیاز داره و بعد از خشک شدن در اثر تغییر دما، به سه رنگ مختلف، تغییر میکنه! مثلا در این نمونه، لاک حرارتی در دمای گرم به رنگ صورتی روشن تغییر میکنه، در دمای سرد به رنگ نیلی تبدیل میشه و در دمای خیلی سرد رنگ آبی تیره عمیق روی ناخن ظاهر خواهد شد.

 

لاک ژل حرارتی HNM

 

لاک ژل حرارتی Belen Chameleon

نام محصول: Belen Chameleon Thermal Color Changing Gel Polish

اگر میخواهید ظاهر ناخنهاتون درخشان و پر زرق و برق باشن، میتونید این لاک ژل حرارتی که در اثر تغییر دما به رنگهای خاکستری - دودی و مشکی تبدیل میشه استفاده کنید و جذابیت فوق العاده‌ای رو برای دستها و استایل خود به وجود بیارید. این لاک ژل حرارتی حدود 2 هفته ماندگاری داره و زیبایی خودش رو مثل روز اول حفظ میکنه.

 

لاک ژل حرارتی Belen Chameleon

 

حتما بخوانید: آموزش پاک کردن لاک های ژله ای در خانه

 

مدلهای متنوع و جذاب لاک حرارتی روی ناخن

 

لاک حرارتی قرمز

 

لاک حرارتی قرمز

 

لاک حرارتی صورتی

 

لاک حرارتی صورتی و بنفش

 

لاک حرارتی صورتی روشن و آبی تیره

 

لاک حرارتی صورتی روشن و آبی تیره

 

لاک ناخن حرارتی صدفی و آبی

 

لاک ناخن حرارتی صدفی و آبی

 

لاک حرارتی زرد و نارنجی

 

لاک حرارتی زرد و نارنجی

 

عکس لاک حرارتی در رنگهای متنوع

 

عکس لاک حرارتی در رنگهای متنوع

 

مدل لاک حرارتی بنفش و نارنجی اکلیلی

 

مدل لاک حرارتی بنفش و نارنجی اکلیلی

 

لاک حرارتی مشکی و خاکستری

 

لاک حرارتی مشکی و خاکستری

 

لاک حرارتی اکلیلی با رنگهای متنوع و جذاب

 

لاک حرارتی اکلیلی با رنگهای متنوع و جذاب

 

عکس لاک حرارتی زیبا به رنگ آبی روشن و بنفش تیره

عکس لاک حرارتی زیبا به رنگ آبی روشن و بنفش تیره

 

مدل لاک حرارتی اکلیلی و درخشان

 

مدل لاک حرارتی اکلیلی و درخشان

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو