هالووین با چاشنی ترامپ؛ ترند تزئین کدو تنبل هالووین به شکل رئیس جمهور آمریکا

هالووین با چاشنی ترامپ؛ ترند تزئین کدو تنبل هالووین به شکل رئیس جمهور آمریکا


منبع: روزیاتو

246

1399/7/30

20:04


کاربران فضای مجازی امسال دوباره به حکاکی چهره ی دونالد ترامپ روی کدو تنبل که از نمادهای روز هالووین است روی آورده اند. این ترند ابتدا در سال ۲۰۱۶ شکل گرفت یعنی زمانی که دونالد ترامپ برای اولین بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده بود. این ترند «ترامپکین» (Trumpkin) نام گرفته که ترکیبی است از نام ترامپ (Trump) و معادل واژه ی کدو تنبل در زبان انگلیسی (Pumpkin).

کاربرانی از سرتاسر آمریکا و حتی انگلیس تصاویری از کدو تنبل هایی به اشتراک گذاشته اند که با مهارت و ظرافت به شکل چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا کنده کاری شده اند.

کدو تنبل هالووین دونالد ترامپ

بسیاری از کاربران مخالف رئیس جمهور آمریکا رنگ کدو تنبل را به پوست نارنجی رنگ دونالد ترامپ که از ویژگی های مشهور او است، تشبیه کرده اند.

کاربران از هر چیزی استفاده کرده اند تا کدو تنبل هایشان بیشترین شباهت را به رئیس فعلی کاخ سفید پیدا کند، از کنده کاری های خلاقانه گرفته تا استفاده از کلاه گیس و رنگ.

برخی هم به جای موهای معروف دونالد ترامپ از کاه استفاده کرده اند، به جای چشم ها و دهانش بریده ی عکس گذاشته اند و در یک مورد حتی کدو تنبل را بیرون گذاشته اند تا فاسد شود.

یکی از عکس های ترند ترامپکین که در فضای مجازی منتشر شده دونالد ترامپ را در حال بالا آوردن تخمه ها و گوشت کدو تنبل نشان می دهد.
موردی دیگر رئیس جمهور آمریکا را با سرنگ داروی کرونا نشان می دهد که دو کدو تنبل کوچک تر به شکل ویروس کرونا احاطه اش کرده اند.

یکی از کاربران توییتر حتی شعری برای ترند ترامپکین نوشته: «ترامپکین: بیرونش نارنجی و درونش توخالی است و نوامبر باید بیرون انداخته شود.»

کاربر دیگری نوشته: «امسال دارم ترامپکین درست می کنم. ترسناک ترین بخش تزئینات هالووین مان خواهد بود و از حالا یک کله ی قطع شده و پوست کنده داریم.»

کاربری هم گفته: «اولین بار بود ترامپکین درست می کردم و می خواستم مدل موهایش بهتر باشد ولی موهای خود ترامپ هم همین است.»
کاربر دیگری گفته: «به کدو تنبل هالووینی که مثل صورت ترامپ نارنجی است و قول می دهد هالووین را دوباره به اوج برساند می گویند ترامپکین!»

بیشتر بخوانید:

هالووین چیست؟ نگاهی به ریشه ها و تاریخچه جشن ترسناک پاییز

مختصری در مورد هالووین، ریشه ها و سنت های مختلف آن

۱۰ فیلم ترسناک برتر و جذابی که داستان آن‌ها در شب هالووین رخ می‌دهد

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو