مهمترین دیدنی های کشور کامرون در سفر به این منطقه از آفریقا

مهمترین دیدنی های کشور کامرون در سفر به این منطقه از آفریقا


منبع: آرگا

149

1399/7/30

21:01


دیدنی های کامرون شامل جاذبه های طبیعی از این منطقه هستند کامرون یکی از کشورهای واقع در قاره آفریقا است و به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی خود همچون پارک های ملی شهرت دارد وجود جاذبه های گردشگری مختلف در این کشور موجب شده اند تا توجه علاقه مندان زیادی به آن جذب شود. در ادامه این بخش شما علاقه مندان می توانید با جاذبه های بیشتری از این کشور نیز آشنا شوید.

مهمترین دیدنی های کشور کامرون در سفر به این منطقه از آفریقا

کامرون از کشورهای واقع در غرب آفریقا است پایتخت این کشور یائونده است که داررای جذابیت های بسیار زیادی است و از سوی علاقه مندان به جهانگردی مورد توجه قرار می گیرد این شهر پیشینه تاریخی بسیار ارزشمندی دارد و از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد. پیشنه تاریخی این کشور بسیار غنی است در سال ۱۹۶۱ با متحد شدن فرانسه و انگلیس این کشور ایجاد شد و شکل گرفت هم مرز بودن این کشور از نواحی مختلف خود با مرزهای گوناگون موجب شده است اهمیت آن در میان کشورهای قاره آفریقا بیشتر شود نواحی هم مرز با این کشور مناطق چاد، گابن، آفریقای مرکزی، گینه و کنگو هستند که هر یک از این مرزها به برقراری ارتباطات بیشتر و گسترش این سرزمین ها کمک کرده اند. در این کشور گروه های نژادی مختلفی سکونت دارند و این تنوع نژادی و قومیتی درمان آن ها موجب شده است تا این کشور یکی از مکان های پر ماجرا برای مسافران و ماجراجویان باشد. وجود جاذبه های مختلفی در این کشور و برخورداری آن از محیط زیست غنی موجب می شود تا این منطقه به عنوان یکی دیگر از مکان های گردشگری در آفریقا شناخته شود.

دیدنی های کامرون را بیشتر بشناسید:

کشور کامرون در دنیا شناخته شده است و از مهم ترین جاذبه های آفریقا برای گردشگران به شمار می آید این کشور از نظر زیست گاهی و زیست بومی ارزش بسیار زیادی دارد و از مهم ترین جاذبه های واقع در آفریقا است اکثر گردشگران این کشور را با وجود جاذبه های طبیعی آن و پارک های ملی ارزشمند به یاد دارند وجود چنین جاذبه هایی در این کشور و واقع شدن آن در قاره آفریقا اهمیت چندانی به آن بخشده است که در ادامه این بخش با آن ها آشنا خواهید شد.

چشم انداز کامرون

این کشور دارای ۲۰۰ قومیت گوناگون است که ارزش فرهنگی و قومیتی این منطقه را بالا برده اند این کشور در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و با وجود تیم فوتبالی که به شکل مستقل در اخیتار خود در آورده است با اهمیت می باشد. تیم فوتبال این کشور نیز در سال های اخیر پیشرفت کرده است  اهمیت زیادی دارد شاید با سفر به این کشور کمتر کسی یاد گذشته از هم پاشیده آن بیافتد و کمتر کسی در جست و جوی گذشته این کشور است. این کشور پیش از اینکه به عنوان یکی از کشورهای متسقل در آفریقا شناخته شود یک کشور مستعمره بوده است و تحت تاثیر این استعمار دچار عقب ماندگی بوده است استعمار این کشور تا سال ۱۸۸۶ ادامه داشته است و با شروع جنگ جهانی دوم این منطقه به دو بخش تقسیم می شود و استقلال کافی پیدا می کند.

پل چوبی کامرون

درباره فرهنگ کامرون چه می دانید؟

جاذبه های فرهنگی به خودی خود می توانند یکی از دیدنی های کامرون باشند این کشور دارای ارزش های فرهنگی ویژه ای است و همانطور که می دانید مناطق آفریقانشین دنیا سنت های خاص خود را دارند که امروزه نیز با وجود مدرنیته شدن کشورها این سنت ها حفظ و نگهداری می شوند. خیلی از جهانگردان و توریستان سعی دارند تا با سفر به این مناطق جست و جوی بیشتری نسبت به این فرهنگ ها و سنت ها انجام دهند و اطلاعات بیشتری را نسبت به آن ها کسب کنند. مردمان این کشور زبان رسمی فرانسوی و انگلیسی دارند علت تسلط این زبان بر مردمان این منطقه تحت استعمار بودن است که هنوز هم با وجود مستقل بودن آثاری از آن در کشور وجود دارد. جمعیت مردمان این منطقه ۲۲ میلیون و پانصد هزار نفر است برخی از جمعیت های ساکن در این کشور نیز به زبان آفریقایی تسلط دارند که در پی اقدامات استقلال طلبانه این عمل صورت گرفته است.

واحد پول رایج در معاملات این منطقه فرانک است بخش مهمی از مردمان این منطقه زیر خط فقر هستند بخش مهمی از معاملات و صادرات در این کشور از طریق صادرات محصولات کشاورزی تامین می شوند مهم ترین کشت های صادراتی در این کشور قهوه، کاکائو، پنبه، آلومینیوم، آلوئورا و … است.

طبیعت کامرون

جاذبه های دیدنی این کشور:

آشنایی با دیدنی های کامرون شهر بزرگ آفریقایی در این بخش می تواند شما را با یکی دیگر از مناطق جذاب در آفریقا آشنا کند این کشور ارزش طبیعی بسیار زیادی دارد و بیشتر چشم اندازهای طبیعی و توریستی آن نیز شامل پارک های ملی و زیستگاه های ارزشمند و غنی می باشند. این کشور یکی از مهم ترین و زیباترین مکان های دیدنی آفریقا است و جالب است بدانید که مهم ترین جاذبه های آن شامل جاذبه های طبیعی می شوند یکی از جاذبه های این کشور نیز کوه های مونت کامرون و قله فاکو است که یکی از زیباترین ارتفاعات این منطقه به شمار می آیند. شما اگر از علاقه مندان به جاذبه های مهیج و طبیعی در سراسر دنیا هستید باید سری به این ارتفاعات بزنید و با یک پیاده روی گروهی از منطقه  بکر این کوه ها دیدن کنید. دیدن چشم اندازهای شهر از بالای این کوه ها برای هر گردشگری جذاب است و می تواند جالب توجه باشد.

دیدنی های کامرون

پارک ملی واز نیز یکی دیگر از جاذبه ها دیدنی های کامرون به شمار می آید این پارک ملی در منطقه فار نورث واقع شده است و از جذابیت های زیادی برخوردار می باشد این پارک از پارک هایی است که در سال ۱۹۳۴ افتتاح شده است و در ابتدا یکی از مناطق ویژه شکار بوده است در حال حاضر حفاظت از محیط زیست و جانوران این پارک برای میراث جهانی یونسکو بسیار با اهمیت است و آن را به یکی از مناطق محافظت شده تبدیل کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو