خیز بلند بیت‌کوین!

منبع: برترین ها

68

1399/8/1

04:59


قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی به طرز محسوسی افزایش یافت.

ایسنا: قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی به طرز محسوسی افزایش یافت.

به نقل از سی ان بی سی، به نظر می رسد طی سال های آینده ارزهای دیجیتالی به جز جداناپذیر زندگی انسان ها تبدیل خواهند شد و اخیرا صندوق بین المللی پول میزبان یک اجلاس در خصوص آینده سیستم های پرداختی بود که در آن روی اهمیت بالای ارزهای دیجیتالی تاکید شد.

در آخرین دور از معاملات ارزهای دیجیتالی، بیتکوین با ثبت صعود ۶.۸۴ درصدی به ۱۲ هزار و ۷۸۳.۲۷ دلار رسید.

ارزهای دیجیتالی در هفته های اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده اند و تحلیلگران نگرانی معامله گران از پیامدهای کرونا بر روی اقتصاد جهانی را اصلی ترین دلیل این نوسانات عنوان می کنند. اخیرا اتحادیه اروپا اعلام کرده است وارد کار قانون گذاری معاملات ارزهای دیجیتالی خواهد شد و این مساله حاکی از پذیرش نقش ارزهای دیجیتالی در آینده نظام مالی جهان خواهد بود.

هر چند برخی از منابع از پیشرفت های جدید دارویی در مقابله با کرونا خبر داده اند، با این حال شمار مبتلایان به کرونا در جهان بار دیگر روندی صعودی به خود گرفته است و بسیاری از کارشناسان نگران بروز موج دوم همه گیری به صورت جهانی در پاییز هستند. تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ نفر در سراسر جهان جان خود را بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ از دست داده اند و بیم افزایش محسوس شمار قربانیان با تشدید روند فعلی وجود دارد.

البته صعود قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیتکوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۵.۳۳ درصد صعود به ۳۹۵.۷۲ دلار، بیت کوین کش با ۵.۹۸ درصد جهش به ۲۵۹.۵۹ دلار، لایت کوین با ۱۰.۷۴ درصد افزایش به ۵۲.۵۰ دلار، مونرو با ۰.۷۹ درصد کاهش به ۱۲۵.۱۳ دلار، دش با ۸.۲۸ درصد افزایش به ۷۵.۴۱ دلار، زدکش با ۴.۲۸ درصد ریزش به ۶۱.۶۴ دلار و میکر با ۳.۴۷ درصد صعود به ۵۶۵.۸۳ دلار رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو