ادعای تکراری ترامپ درباره ایران

منبع: برترین ها

55

1399/8/1

05:18


رئیس جمهور آمریکا بامداد روز پنجشنبه در سخنرانی خود در ایالت کارولینای شمالی بار دیگر مدعی شد در صورت پیروزی در انتخابات، ایران اولین کشوری خواهد بود که با وی برای انجام مذاکره تماس می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد روز پنجشنبه (به وقت تهران) در ادامه کارزار انتخاباتی خود در شهر «گاستونیا» در ایالت کارولینای شمالی به سخنرانی پرداخت.

وی در این سخنرانی بار دیگر ادعای خود را تکرار کرد و گفت: «در صورت پیروزی در انتخابات اولین تماس تلفنی از سوی ایران خواهد بود که از من می‌خواهند مذاکره کنیم.»

وی بامداد دوشنبه در سخنرانی دیگری در کارسون سیتی ایالت نوادا نیز مدعی شده بود که «اگر من (در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳ آبان آمریکا) برنده شوم، اولین تماسی که با من گرفته می‌شود، از ایران خواهد بود. اقتصاد آنها فاجعه است، تولید ناخالص داخلی آنها 27 درصد کاهش یافته است. من قبلا اصلا همچنین چیزی را نشنیده بودم، این فاجعه است.

ادعای تکراری ترامپ درباره ایران

آنها (ایرانی‌ها با من) تماس خواهند گرفت. من نمی‌خواهم که وضعیت آنها اینطور باشد و می‌خواهم که یک کشور عالی داشته باشند، موضوع خیلی ساده است و آن اینکه آنها سلاح هسته‌ای نمی‌توانند داشته باشند. اگر آنها خواهان یک توافق خوب باشند ما با هم می‌نشینیم و یک توافق خوب خواهیم کرد».

ادعای تکراری رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی مطرح شده که او طی هفته‌های اخیر بارها مدعی شده که ایران منتظر انتخابات ریاست جمهوری است و بعد از آن با آمریکا توافق خواهد کرد. او حتی مدعی شده که ایران ظرف سه هفته با او توافق خواهد کرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو