مدل های نقاشی روی مانتو با طرح های شیک و جدید

مدل های نقاشی روی مانتو با طرح های شیک و جدید


منبع: آرگا

949

1399/8/1

10:00


با جدیدترین طرح های نقاش روی مانتو و معرفی مدل های مانتو نقاشی و طراحی شده زیبا و شیک همراه شما هستیم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین انتخاب برای انجام نقاشی بر روی مانتو شما باشند.

مدل های نقاشی روی مانتو با طرح های شیک و جدید

کشیدن طرح روی مانتو یکی از ایده های زیبا و جدید است که نقش مهمی در زیبایی مانتو دارد و می تواند مانتوهای ساده و معمولی را به مانتوهایی شیک و مجلسی تبدیل کند. استفاده از هنر طراحی روی مانتو می تواند بهترین انتخاب برای زیبایی بخشیدن به پارچه های مانتویی باشد که در این مقاله ضمن معرفی مدل های متنوع و زیبای آن، شما را با نحوه صحیح انجام این طراحی ها نیز آشنا می سازیم. با ادامه مطلب همراه ما باشید و از طرح ها و مدل های زیبای نقاشی روی مانتو نهایت استفاده را ببرید.

 جدیدترین مدل های طراحی و نقاشی روی مانتو مجلسی

انتخاب نقاشی برای مانتو زنانه و دخترانه کاملا سلیقه ایی است و افراد بنا به خواست و تمایل خود می توانند طرح و مدل دلخواه را انتخاب نموده و آن را بر رو پارچه مانتویی خود پیاده نمایید و از این طریق زیبایی بی نظیری به مانتو ببخشید. برای انجام این سبک طراحی همچون آموزش نقاشی روی پارچه اقدام می نماییم، همانگونه که در مباحث قبل نیز مطرح نمودیم، اولین نکته در این زمینه توجه به جنس پارچه و سپس تهیه وسایل مورد نیاز است. پرکاربردترین رنگ برای این مدل طراحی ها، رنگ اکرلیک است و ساده ترین روش استفاده از شابلون با طرح های مختلف می باشد. در ادامه مدل های زیبا و ساده مانتو نقاشی شده را ملاحظه می فرمایید که برای ایجاد طرح بر آنها از شابلون استفاده شده است.

طراحی روی مانتو مجلسی

طرح برای نقاشی روی مانتوهای مجلسی

نقاشی روی لباس و مانتو

مدل مانتو نقاشی شده

نقاشی روی پارچه

طراحی روی پارچه

در صورتی که تمایل به ایجاد طرح های متنوع با رنگ آمیزی های مختلف هستید باید از قلم مو و هنر طراحی استفاده نمایید. در این روش می توانید طرح های دلخواه را بر روی پارچه مانتویی کشیده و از این طریق مانتو مجلسی زیبا و شیکی داشته باشید.

نقاشی روی مانتو

نقاشی اکرلیک روی مانتو

نقاشی روی مانتو زنانه

مدل مانتو نقاشی شده

نقاشی با رنگ اکرلیک روی مانتو

نقاشی روی پارچه های مانتویی

برای زیبایی بیشتر مانتو، به هماهنگی طرح و رنگ انتخابی با مدل مانتو خود توجه نمایید و سعی کنید با ایجاد ست های زیبا و جالب، بر جذابیت مانتو خود بیفزایید. عکس های زیر نمونه هایی از مانتوهای زیبای نقاشی شده را نشان می دهند که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای نقاشی شما باشند و با استفاده از آنها زیباترین نقاشی را بر سطح لباس یا مانتو خود انجام دهید.

طراحی روی مانتو

نقاشی روی پارچه مانتویی

نقاشی بر روی مانتو

نقاشی روی مانتوهای مجلسی

نقاشی روی مانتو

نقاشی با شابلون روی مانتو

مدل طراحی های زیبا روی مانتو سفید

از میان تمامی خانم ها شاید عده چندان زیادی از خانم ها با سلیقه های خاص تمایل به پوشیدن مانتوهای سفید داشته باشند، هرچند زیبای این نوع مانتوها غیر قابل انکار می باشد اما با این حال بانوان و دختران جوان بیشتر در مراسم ها و میهمانی های به خصوص این مدل مانتو را برای پوشش خود انتخاب می کنند.

انواع مدل مانتو سفید ساده و بدون طرح شاید بهترین انتخاب برای کشیدن طرح های متنوع می باشد، زیرا علاوه بر ایجاد جذابیت، طرح کشیده شده بیش تر به چشم می آید و قطعا به زیبای مانتو کمک خواهد کرد. بنابراین دختر خانم های جوان می توانند با سلیقه و انتخاب خود مدل مانتوی سفید با طرحی زیبا را برای حضور در مکان های مختلف بپسندند و استایل فوق العاده شیک و منحصر به فردی داشته باشند.

جدیدترین نقاشی روی مانتو

در ادامه تصاویر انواع نقاشی روی مانتو، مجموعه تصاویر متنوع از مانتوهای سفید نقاشی شده با طرح های دوست داشتنی و جذاب را در اختیار شما همراهان عزیز قرار خواهیم داد که ضمن تماشای این مدل مانتوهای سفید و لذت بردن از آن ها طرح منتخب خود را انتخاب نمایید و با ایده گرفتن از انواع نقاشی روی شال، در میهمانی ها و مراسم های مختلف با ست کردن مانتو و شال نقاشی شده جذابیت و زیبای فوق العاده ای به استایل خود ببخشید.

مدل طراحی های جدید روی مانتو

مدل طراحی های جالب روی مانتو

مدل طراحی های خاص روی مانتو

مدل طراحی های دیدنی روی مانتو

قشنگ ترین نقاشی روی مانتو

مدل طراحی های بی نظیر روی مانتو

مدل طراحی های دوست داشتنی روی مانتو

مدل طراحی های مناسب روی مانتو

مدل طراحی های فوق العاده روی مانتو

مدل طراحی های فانتزی روی مانتو

متفاوت ترین نقاشی روی مانتو

طراحی متفاوت روی مانتو سفید

طراحی خاص روی مانتو سفید

طراحی گل روی مانتو سفید

طراحی بی نظیر روی مانتو سفید

طراحی ایده آل روی مانتو سفید

شیک ترین نقاشی روی مانتو

مدل طراحی های جذاب روی مانتو

امیدواریم مشاهده مدل های متنوع و جدید مانتوهای نقاشی شده برای شما نیز مفید بوده باشد و با ایده گرفتن از این طرح های زیبا و خاص، مناسب ترین نقاشی را انجام دهید، همچنین می توانید با مراجعه به بخش نقاشی از دیگر مدل ها و آموزش های کامل و مرحله به مرحله در این زمینه دیدن فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو