پروانه سلحشوری: مردم در ۱۴۰۰ رای نمی‌دهند

منبع: برترین ها

64

1399/8/1

10:03


روزنامه آرمان ملی با پروانه سلحشوری نماینده مجلس دهم به گفت‌وگو پرداخته است که بخشی از آن را می‌خوانید.

روزنامه آرمان ملی با پروانه سلحشوری نماینده مجلس دهم به گفت‌وگو پرداخته است که بخشی از آن را می‌خوانید.

سلحشوری: انتخابات ۱۴۰۰، با مشارکت پایین مال شما!

مهمترين رويداد سياسي کشور در سال آينده انتخابات رياست جمهوري سيزدهم است. شانس پيروزي اصولگرايان در انتخابات آينده را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

‎به‌نظر بنده، رياست جمهوري هم به اصولگرايان مي‌رسد تا ديگر بهانه‌اي براي مشکلات کشور نداشته باشند. جريان اصولگرا بايد متوجه باشد که مشکلات کشور فقط تقصير دولت آقاي روحاني نيست. همه ارکان کشور بايد با يکديگر همکاري و وحدت داشته باشند . اگر ارکان مختلف با هم مقابله و روبه‌رو شوند آن وقت کشور دچار چالش و حواشي مي‌شود.

يکي از موضوعاتي که در اين شرايط گريبان‌گير کشور شده، مسايل حاشيه‌اي است که کشور را به سمت شرايط بدتر اقتصادي، سياسي و... سوق مي‌دهد. به‌نظرم يکي از دلايل مطرح شدن اين موضوعات بر اين اساس است که اذهان از مسايل اصلي جامعه که موضوعات اقتصادي است، منحرف شود و آنها را فراموش کنند اما بايد بدانند براي مردم اظهارات رئيس‌جمهور يا نمايندگان مجلس داراي تفاوت با ديگري نيست که دليلش هم اين است که مردم کشور ما در انبوه مشکلات و ناملايمات غرق شده‌اند.

حضور مردم در انتخابات سال آينده را چگونه پيش‌بيني مي‌کنيد؟

‎اگر در شرايط اقتصادي مردم گشايشي ايجاد نشود، مردم در انتخابات سال آينده حضورشان مانند انتخابات مجلس خواهد بود. اصلاح‌طلبان هم در اين شرايط شانس پيروزي در انتخابات با مشارکت کم مردم نخواهند داشت. اصولگرايان هم هميشه پايگاه راي ثابتي را دارند که با همان ميزان مشارکت مي‌توانند در انتخابات پيروز شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو