برای تغییر دکوراسیون ارزان چه راهکارهایی وجود دارد؟

برای تغییر دکوراسیون ارزان چه راهکارهایی وجود دارد؟


منبع: دکوراسیون

223

1399/8/1

10:18


تغییر ارزان در دکوراسیون داخلی منزل

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تغییرات مثبت در طراحی داخلی منزل استفاده از ایده های ارزان قیمت می باشد و شما می توانید بدون صرف هزینه های اضافه در دیزاین داخلی منزل تان تنوع ایجاد کنید. در ادامه روش هایی برای تغییر در دکوراسیون ارزان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

روش های تغییر دکوراسیون ارزان

برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل روش های زیادی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها فضایی بی نظیر و در عین حال آرامش بخش را در منزل تان ایجاد کنید همچنین بهتر است از روشی استفاده نمایید که مقرون به صرفه است تا مجبور به صرف هزینه های اضافی نشوید.

تغییر در دکوراسیون داخلی منزل

ایجاد تغییرات کم هزینه در دکوراسیون

۱٫ شیشه های دور ریختنی 

با به خرج دادن کمی خلاقیت می توانید اشیاء به درد نخور نظیر شیشه و بطری و … را تبدیل به یک عنصر تزیینی زیبا کنید همچنین می توانید شیشه و بطری ها را رنگ هایی روشن و تیره بزنید سپس آن ها را در فضای کمد یا روی قفسه و شلف دیواری بچینید.

اجرای دکوراسیون داخلی

۲٫ دست سازه های خلاقانه و ارزان 

وسیله های دست ساز و خلاقانه حال و هوای خوبی را به فضای منزل می بخشند و شما می توانید به کمک وسیله های دور ریختنی وسایل دکوری ارزانی را بسازید سپس از آن ها برای تزیین منزل یا وسایل ساده استفاده کنید و علاوه بر این تغییرات ارزان و مقرون به صرفه ای را در دکوراسیون منزل تان ایجاد نمایید.

ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل

۳٫ ساخت قفسه با وسایل دور ریختنی 

به کمک چند تخته چوب و یک قاب قدیمی می توانید قفسه های دیواری زیبا و متفاوتی را بسازید. اگر طرفدار وسایل آنتیک و قدیمی هستید بهتر است آن ها را رنگ بزنید و سپس این وسایل را روی قفسه ها قرار بدهید.

۴٫ استفاده از کاغذ دیواری 

به جای اینکه همه قسمت های دیوار را رنگ بزنید می توانید بخشی از دیوار را به کمک کاغذ دیواری تزیین نمایید. برای انتخاب کاغذ دیواری بهتر است به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان توجه داشته باشید و کاغذ دیواری را انتخاب نمایید که با سبک دکوراسیون و وسایلی که در فضای منزل تان قرار داده اید مطابقت داشته باشد.

تغییر در دکوراسیون منزل

۵٫ گلدان های رنگارنگ و زیبا 

به کمک بطری های بدرد نخور می توانید گلدان هایی زیبا و متفاوت بسازید سپس گل هایی زیبا را درون گلدان ها قرار دهید و از این طریق فضایی بی نظیر را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید همچنین این ایده از انواع ایده های ارزان برای ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل است.

۶٫ آینه کاری 

با نصب آینه در قسمت های مختلف منزل خود می توانید علاوه بر دلباز کردن فضا ، جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تان را تکمیل نمایید همچنین آینه کاری از انواع ایده های ساده و جالب می باشد.

۷٫ تغییر در مدل کابینت های آشپزخانه 

اگر کابینت آشپزخانه منزل شما قدیمی می باشد می توانید کابینت ها را رنگ بزنید همچنین می توانید از برچسب برای ایجاد تغییرات در کابینت های آشپزخانه استفاده نمایید.

تغییر دکوراسیون ارزان

۸٫ نورپردازی فانتزی 

برای خرید لامپ و آباژورهای فانتزی باید هزینه های زیادی را متحمل شوید از این رو بهتر است کمی خلاقیت و مهارت به خرج دهید و خودتان دست به کار شوید و به کمک کتاب ها و مجله ها آباژورهایی فانتزی را بسازید.

۹٫ رنگ زدن یکی از دیوارها 

لازم نیست همه دیوارها را رنگ بزنید می توانید یکی از دیوارها را رنگی متفاوت با سایر رنگ ها بزنید و حال و هوایی متفاوت را در دکوراسیون منزل تان ایجاد نمایید. بهتر است این رنگ را روی دیواری بزنید که بیشتر در معرض دید می باشد.

۱۰٫ استفاده از کوسن های رنگی 

بهترین روش برای ایجاد تغییرات مناسب در دکوراسیون داخلی منزل استفاده از کوسن های رنگی می باشد و شما می توانید چند کوسن رنگی و شاد را روی مبلمان پذیرایی یا تخت خواب قرار دهید.

ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل

۱۱٫ قرار دادن عنصری از طبیعت در دکوراسیون منزل 

افزودن گلدانی ساده یا گیاهان شاداب و سرسبز به دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد از این رو شما احساس نشاط و شادابی خواهید داشت.

۱۲٫ به کف خانه رنگ بیفزایید. 

برای ایجاد تغییرات مثبت در دکوراسیون داخلی کفپوش منزل تان را به کمک گلیم رنگی یا فرش رنگی بپوشانید همچنین از گلیم و فرش می توانید برای پوشاندن کف قسمت های مختلف منزل خود استفاده نمایید.

۱۳٫ پارچه مبلمان را تغییر بدهید. 

در صورت تمایل می توانید پارچه مبلمان قدیمی تان را عوض کنید و تغییرات مثبتی را در طرح مبلمان منزل تان ایجاد نمایید.

ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل

۱۴٫ رنگ ها در فضای دکوراسیون داخلی منزل منعکس نمایید. 

در صورت تمایل می توانید آینه های قدی یا آینه کنسول را در فضای پذیرایی منزل تان قرار بدهید و رنگ ها را منعکس نمایید. فریم آینه های قدیمی را می توانید رنگ بزنید و آن ها را حسابی نو کنید.

۱۵٫ قرار دادن مجمسه و تابلوی نقاشی در منزل 

افزودن مجمسه و تابلوهای رنگارنگ به دکوراسیون داخلی منزل از انواع ایده های جالب می باشد و شما می توانید با افزودن این وسایل به فضای منزل تان حال و هوایی بی نظیر را ایجاد نمایید.

۱۶٫ رنگ زدن قفسه کتاب 

اگر قفسه کتاب در دکوراسیون داخلی منزل تان دارید می توانید قفسه را رنگ بزنید و تغییرات بی نظیری را در دکوراسیون منزل تان ایجاد نمایید.

ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل

۱۷٫ استفاده از شال تخت در فضای اتاق خواب 

شال تختخواب از انواع وسایل پرطرفدار و محبوب به شمار می رود که در انواع طرح  رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید به کمک آن تغییرات مثبتی را در دکوراسیون اتاق خواب منزل تان ایجاد نمایید.

۱۸٫ ایجاد طراحی نورپردازی مناسب 

به کمک لامپ های کم مصرف می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید و نور بهتری را برای اتاق های منزل تان ایجاد نمایید همچنین برای جذابیت دکوراسیون داخلی منزل بهتر است از لوسترها و لامپ های ارزان قیمت استفاده نمایید. چراغ های آویز نیز باعث می شوند تغییرات مثبتی در طراحی داخلی منزل ایجاد شود از این رو بهتر است شما این مدل چراغ ها را به کمک وسایل ساده تزیین نمایید و از آن ها برای تزیین دیوارها و قسمت های مختلف منزل تان استفاده نمایید.

ایجاد تغییرات ارزان در دکوراسیون منزل

در این مطلب ایده هایی برای تغییر دکوراسیون ارزان را پیش رو داشتید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر را در طراحی داخلی منزل خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو