نتایج هفته اول لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ساتین

34

1399/8/1

10:26


شب دوم از هفته اول رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ۲۱-۲۰۲۰ با پیروزی  خانگی منچسترسیتی برابر پورتوی پرتغال پیگیری شد.

از گروه C مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم منچسترسیتی انگلیس در خانه خود برابر پورتو به میدان رفت که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان گواردیولا  به پایان رسید.

در این بازی ابتدا “لوئیس دیاز” در دقیقه ۱۴ پورتو را با یک گل پیش انداخت، اما سرخیو آگوئرو  مهاجم منچسترسیتی در دقیقه ۲۰ بازی را به تساوی کشید. سپس ایلکای گوندوغان در دقیقه ۶۵ گل دوم شاگردان پپ گواردیولا را به ثمر رساند در ادامه بازی “فران تورس”  بازیکن تازه وارد  سیتیزن‌ها که در دقیقه ۶۸ وارد میدان شد ۵ دقیقه بعد نتیجه را ۳-۱ کرد.

مهدی طارمی در دقیقه ۷۷ برای پورتو وارد میدان شد تا اولین حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

در دیگر بازی همزمان این گروه المپیاکوس و مارسی به مصاف هم رفتند که این بازی هم با پیروزی  یک – صفر المپیاکوس  به پایان رسید.

تیم فوتبال بایرن مونیخ میزبان اتلتیکو مادرید بود که با نتیجه ۴ بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

کینگزلی کومان (۲ گل)، گورتسکا و تولیسو برای بایرن مونیخ گلزنی کردند.

در دیگر بازی گروه، سالزبورگ و لوکوموتیو به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رسیده بودند.

از گروه D این مسابقات، چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم لیورپول انگلیس در خانه آژاکس آمستردام هلند به میدان رفت که این بازی با پیروزی یک بر صفر نماینده انگلیس به پایان رسید.

در این بازی  “تاگیلافیکو”مدافع آژاکس در دقیقه ۳۵ به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در دیگر بازی همزمان این گروه میتیلند دانمارک میزبان آتالانتای ایتالیا  بود که این بازی با برتری چهار برصفر نماینده ایتالیا به پایان رسید.

تیم‌های اینتر ایتالیا و مونشن گلادباخ آلمان در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه جوزپه مه آتزای شهر میلان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

روملو لوکاکو هر ۲ گل نراتزوری را در دقایق ۴۹ و ۹۱ به ثمر رساند و بنسبیانی در دقیقه ۶۳ (پنالتی) و هافمن در دقیقه ۸۴ گلزنان تیم مهمان در این مسابقه بودند.

دیگر تیم‌های گروه B رقابت‌ها را رئال مادرید و شاختاردونستک تشکیل می‌دهند که دیدار امشبشان ساعتی قبل با پیروزی سه بر ۲ شاختار به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال المپیاکوس و مارسی از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده یونان به پایان رسید.

این بازی از ابتدا کم افت و خیز دنبال می‌شد و تیم‌ها نتوانستند موقعیت جدی بر روی دروازه حریف ایجاد کنند. تلاش بازیکنان مارسی برای گلزنی بیشتر بود و آن‌ها ۹ شوت به سمت دروازه نماینده یونان زدند، اما حاصلی نداشت.

درحالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، “کوکا” در دقیقه اول وقت‌های اضافی نیمه دوم گل پیروزی بخش المپیاکوس را به ثمر رساند.

با کسب این ۳ امتیاز شیرین، المپیاکوس پس از منچسترسیتی در رده دوم جدول قرار گرفت.

از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه، تیم آتالانتای ایتالیا در کشور دانمارک مهمان تیم میتیلند این کشور بود که با چهار گل به پیروزی رسید.

دوان زاپاتا در دقیقه ۲۶، الخاندرو گومز در دقیقه ۳۶ ، لوئیز موریل در دقیقه ۴۲ و میرانچوک در دقیقه ۸۹ گلزنان فرشتگان شهر برگامو در این مسابقه بودند.

دیگر تیم‌های گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا، آژاکس و لیورپول بودند که بازی امشبشان با یک گل به سود شاگردان کلوپ به پایان رسید تا در پایان بازی های هفته نخست، آتالانتا و لیورپول صدرنشین شوند.

تیم فوتبال رئال مادرید که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان شاختار دونتسک اوکراین بود، با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب میهمان خود شد تا یکی از شگفتی‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا رقم بخورد.

شاختار دونتسک نیمه اول این بازی را با گل‌های ته ته، مهاجم برزیلی و گل به خودی رافائل واران، با پیروزی مقتدرانه ۳ بر صفر به پایان رساند.

با شروع نیمه دوم لوکا مودریچ و وینیسیوس جونیور در دقایق ۵۴ و ۵۹، ۲ گل خورده رئال مادرید را جبران کردند، اما تلاش‌های کهکشانی‌ها برای به تساوی کشاندن بازی راه به جایی نبرد و بازی با پیروزی ۳ بر ۲ شاختار دونتسک به پایان رسید.

نظرات


تصویری


ویدئو