معرفی خمیر دندان طبیعی

53

1399/8/1

14:26


خمیردندان های امروزی دارای ترکیبات شیمیایی و مصنوعی متعددی هستند و معمولا موجب طعم ناخوشایندی در دهان می شوند و بعد از استفاده هم ممکن است دهان را بد طعم کنند.

معرفی خمیر دندان طبیعی

معمولا در هر مسواک زدن مقداری خمیر در بین دندان ها می ماند که با دندان ها سازگار نیست و از طرفی می تواند وارد معده شود. همچنین خمیردندان های لایه بردار و جرم گیر و ... به مرور باعث آسیب به مینای دندان و نازکی دندان و ضعف لثه خواهد شد.

دندان پزشکان بر این حقیقت معترف هستند که خمیردندان های رایج در بازار ، دارای موادی هستند که به مرور منجر به آسیب دندان یا بافت پیرامون آن می گردد . اکثر آنها امکان سفیدکنندگی بی ضرر دندانها را نداشته و علی رغم حفظ دائمی بهداشت دهان و دندان در طول دراز مدت ، پیدایش جرم ها و پلاکهای دندانی ، امری اجتناب ناپذیر است .

استفاده از خمیردندان طبیعی جایگزین

استفاده از خمیر دندان طبیعی جایگزین، در کنار خمیردندانهای معمولی که فرد از میزان سلامت و کارایی کامل آن آگاه  است می تواند کمک شایانی به حفظ سلامت دندانها در طول روز نماید ضمن اینکه با استفاده ی مداوم از آنها در کنار خمیردندانهایی با ترکیبات شیمیایی، تا حد زیادی از ایجاد پلاک و جرم در اطراف دندانها جلوگیری می شود . لذا توصیه می شود از خمیردندان طبیعی،که حاوی یکی ازترکیبات زیر، متناسب با نیاز بهداشتی محیط دهان و دندان شما هستند، استفاده شوند .

خمیردندان طبیعی که استفاده از آنها توسط پزشکان توصیه می شود ، خمیردندانی متشکل از عصاره های عسل، نمک هیمالیا، لیمو، آلوئه ورا، رزماری هستند، که هر یک از آن ها میتواند خواص درمانی و یا پیشگیری از بیماری را داشته باشد. به عنوان مثال می توان برای عسل، خاصیت ضد درد و پوسیدگی دندان را اشاره کرد و همچنین برای نمک هیمالیا می توان خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی را برای دهان و دندان اشاره نمود.

کلام آخر

امروزه برندهای تولید کننده خمیر دندان، با توجه به نیاز مصرف کنندگان به خمیر دندان های طبیعی به دنبال تولید محصولاتی با خواص و ترکیبات طبیعی هستند. یکی از این برند ها Actident می باشد. خمیر دندان های اکتیدنت با استفاده از به روزترین فناوری های تولید خمیر دندان قصد دارد به زودی خمیر دندان هایی را به بازار عرضه کند که نه تنها از ویژگی طبیعی بودن برخوردار است بلکه برطرف کننده تمام نیازهای شما در حوزه بهداشت دهان و دندان باشد. از دیگر ویژگی های خمیر دندان اکتیدنت می توان به قابلیت استفاده روزانه آن در عین قدرت پاک کنندگی مناسب، خوش طعم، ضد حساسیت و... اشاره نمود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو