بازیگران و خلاصه داستان سریال ایل دا

بازیگران و خلاصه داستان سریال ایل دا


منبع: حرف تازه

488

1398/4/17

17:10


بازیگران و خلاصه داستان سریال ایل دا

سریال ایل دا یعنی مادر ایل سریالی جدید است که بزودی بعد از اتمام کار و تولید آن در تلویزیون پخش خواهد شد.

گفته میشود که یکی از مجموعه های پر بازیگر بوده و درباره دفاع مقدس می باشد.

بیش از ۷۵ درصد از مرحله پیش تولید آن پیش رفته که به تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آنها را بین سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ را روایت می‌کند.

سریال ایل دا

تعداد قسمت ها و زمان پخش سریال ایل دا

این مجموعه به کارگردانی راما قویدل در ۳۰ قسمت و۸۰ لوکیشن در مناطق مرزی استان لرستان و شهر خرم آباد و در فضایی کاملا بومی و با حضور بازیگران تئاتر، تلویزیون و محلی تصویربرداری خواهد شد.

سریال ایل دا

خلاصه داستان سریال ایل دا

این سریال پر بازیگر است و موضوع آن درباره جنگ تحمیلی است که در مرحله پیش تولید قرار دارد. این مجموعه با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرز نشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آنها را بین سال های ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ را روایت می کند.

سریال ایل دا

بازیگران سریال ایل دا

این مجموعه با بازی فاطمه گودرزی، رحیم نوروزی، امیرمحمد زند، علی دهکردی، کاظم هژیر آزاد، جعفر دهقان، سیروس همتی، نیما رازانی، معصومه بافنده، بهروز چاهل (دو رگه ایرانی ـ هندی) حضورشان قطعی است و بازیگران مطرح دیگری که در مرحله عقد قرار داد هستند

سریال ایل دا

پربازیگر ترین سریال

در این مجموعه ۱۳۵ بازیگر در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند که به عبارتی پر بازیگرترین مجموعه های در ژانر دفاع مقدس است.

سیدعلیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «ایل دا» گفت: در این مجموعه یکی از شاخص ترین و پرکارترین جلوه های بصری به اجرا در می آید و شاهد خواهیم بود که به ابتکار عظیم محمدی و سینا قویدل انجام می شود.

احمدی با اشاره به اینکه پیش از ۷۵ درصد از پیش تولید این کار انجام شده ادامه داد: ساخت دکورهای این مجموعه توسط مهدی احمدی رو به اتمام است و کار طراحی صحنه را رضا حاج درویش و طراحی گریم را هم جلال امیر مرندی و طراح لباس را دلیله سوفیانی به عهده دارند، مدیر تولید این مجموعه محمدرضا نجفی و مدیر تدارکات آن هم محسن اسکندری است.

سریال ایل دا

تیتراژ سریال مادر ایل

تهیه کننده این سریال گفت: موسیقی فولکلور که با فرهنگ غنی قوم لر توسط رضا خسروی ساخته می شود، جذابیتی است که باید شنیده شود.
وی افزود: صحنه های جنگ با دو دوربین و گاهی هم سه دوربین توسط مدیر تصویر برداری مصطفی احمدیان و صدابرداری حسین غفاری ثبت خواهد شد.

سریال ایل دا

سریال ایل دا

سریال ایل دا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو