پارک شهر تهران؛ جاذبه ای زیبا در بطن پایتخت ایران

منبع: همگردی

163

1399/8/1

22:00


پارک شهر تهران، قدیمی ترین پارک تهران بوده و در سال 1339 تاسیس شد. این پارک در زمان حال یکی از محبوب ترین و پر بازدید ترین پارکهای تهران هست. نکته مهم این است که این پارک با گذشته زمان به امکانات و خدماتش افزوده شده و یک پارک عالی بحساب می آید. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه شوید تا علاوه بر بیان مساحت پارک شهر تهران، شما را به دیدار بخش بخش آن ببریم.

پارک شهر تهران

راههای دسترسی به پارک

مسیرهای منتهی به قدیمی ترین پارک تهران عبارتند از: از سمت شمال به پایانه و خیابان فیاض بخش، از سمت غرب به خیابان وحدت اسلامی، از سمت جنوب به خیابان بهشت و از شرق به خیابان خیام و محله سنگلج و قورخانه. یکی از ساده ترین راهها برای رسیدن به این پارک، مترو است. اگر تمایل داشته باشید که با مترو به این پارک بروید، باید در تقاطع خطوط 1 و 2 مترو، یعنی ایستگاه مترو امام خمینی (ره) از مترو پیاده شده و تقریبا باید به مدت ده دقیقه در خیابان امام خمینی (ره) به سمت غرب پیاده روی کنید و بعد باید به سمت خیابان خیام جنوب بروید. همچنین، می توانید از خط 2 مترو استفاده کرده، در ایستگاه حسن آباد از مترو پیاده شده، از ایستگاه خارج شوید و به خیابان وحدت اسلامی برسید. در ضمن از اتوبوسهای تندرو (BRT) هم می توانید استفاده کنید.

پارک زیبا و جاذبه هایش

این جاذبه گردشگری تهران، مکان خوبی است که گردشگران می توانند از آن استفاده کنند. نماد قربانیان سلاحهای شیمیایی، باغ پرندگان و سایت پرنده نگری، موزه صلح تهران، آکواریوم پارک شهر از دیدنی های این مکان هستند. ناگفته نماند که این پارک امکانات ورزشی مناسبی در خود دارد؛ مانند میز پینگ پنگ و دریاچه مصنوعی برای سوار شدن به قایق پدالی. همچنین، گردشگران می توانند از گلهای لاله این پارک بازدید کنند. این گلها فضای مناسبی برای عکسبرداری و ثبت عکسهای به یادماندنی را ایجاد کرده اند.

پارک زیبا و جاذبه هایش

در ادامه بخوانیدمعرفی دیدنی های تهران | تهران همیشه بیدار

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو