طراحی ناخن با لاک نارنجی و دیزاین های متفاوت اسپرت و مجلسی

طراحی ناخن با لاک نارنجی و دیزاین های متفاوت اسپرت و مجلسی


منبع: آرگا

382

1399/8/1

23:03


در این مطلب تصاویری از انواع مدل های طراحی ناخن نارنجی به کمک ایده های خلاقانه و کاربردی مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده این طرح دیزاین ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی ناخن با لاک نارنجی و دیزاین های متفاوت اسپرت و مجلسی

طراحی ناخن نارنجی از بهترین انتخاب ها برای خانم های با سلیقه می باشد و اگر شما تمایل دارید ناخن هایی زیبا و خوشرنگ داشته باشید بهتر است از طیف های مختلف رنگ نارنجی برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید.

طراحی ناخن نارنجی زنانه و دخترانه

برای دیزاین ناخن ها ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک رنگ های روشن و تیره لاک طرح هایی زیبا و خلاقانه را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید. در مطالب قبلی دیزاین ناخن با لاک قرمز و دیزاین ناخن با لاک زرد را مشاهده کردید در ادامه طرح هایی از دیزاین ناخن با لاک نارنجی را پیش رو خواهید داشت.

دیزاین ناخن نارنجی

دیزاین ناخن نارنجی به کمک ایده های خلاقانه

رنگ نارنجی از انواع رنگ های مناسب برای فصل پاییز به شمار می رود همچنین از این رنگ زیبا و خاص می توانید برای دیزاین ناخن هایتان در فصول مختلف سال استفاده نمایید و زیبایی خیره کننده ای را به طرح ناخن های خود ببخشید.

اگر تمایل دارید در فصل پاییز ناخن هایی با طرح زیبا و جذاب داشته باشید بهتر است از رنگ نارنجی برای دیزاین آن ها استفاده نمایید همچنین نارنجی در انواع طیف های مختلف تیره و روشن موجود می باشد که انتخاب تناژهای مختلف این رنگ زیبا به سلیقه شخصی شما و سایر ویژگی های ظاهری تان بستگی دارد.

دیزاین ناخن نارنجی و شیک

دیزاین ناخن شیک و زیبا

طراحی ناخن شیک

طرح لاک ناخن نارنجی

طراحی ناخن دخترانه

دیزاین ناخن شیک

دیزاین ناخن دخترانه

دیزاین ناخن شیک

طراحی ناخن ساده

دیزاین ناخن زنانه

دیزاین ناخن ساده

دیزاین ناخن زنانه

دیزاین ناخن شیک

طراحی ناخن با لاک نارنجی و مشکی

طراحی ناخن خاص

طراحی ناخن زیبا

طراحی ناخن ساده

در صورت تمایل می توانید برای زمینه ناخن هایتان از رنگ نارنجی استفاده نمایید سپس طرح های پاییزی نظیر کدو حلوایی و برگ های پاییزی و … را روی سطح ناخن هایتان بکشید همچنین اگر ترجیح می دهید که در فصول مختلف سال از رنگ نارنجی برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید می توانید به کمک نگین و سنگ های تزیینی جذابیت خیره کننده ای را به فرم ناخن هایتان ببخشید.

در صورت تمایل می توانید برای دیزاین ناخن ها ، رنگ نارنجی را با سایر رنگ ها نظیر سفید و طلایی و مشکی و قهوه ای و سبز و … ست نمایید و طرح هایی خاص را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید.

برای اینکه طراحی ناخن هایتان خاص و بی نظیر به نظر برسد می توانید به کمک شابلون طرح هایی فانتزی یا ساده را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید همچنین برای حضور در مهمانی ها و مجالس بهتر است از دیزاین های کار شده و خاص برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایید.

دیزاین شیک ناخن

دیزاین خاص ناخن

طراحی ناخن دخترانه

دیزاین ناخن نارنجی

طراحی ناخن ساده

دیزاین ناخن زیبا

دیزاین ناخن

طراحی ناخن ساده

دیزاین ناخن نارنجی

طرح لاک ناخن

دیزاین شیک ناخن

دیزاین زیبا ناخن

دیزاین ناخن ساده

در این مطلب با انواع مدل دیزاین ناخن نارنجی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرح هایی خاص و بی نظیر را روی سطح ناخن هایتان ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو