آزار جنسی هنرپیشه هالیوود در نوجوانی

منبع: برترین ها

86

1399/8/2

00:34


«متیو مک کانهی» هنرپیشه سرشناس هالیوود و برنده اسکار در کتاب خاطراتش فاش کرد که در دوره نوجوانی مورد آزار و تعرض جنسی قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از ورایتی، «متیو مک کانهی» هنرپیشه سرشناس هالیوود در خاطرات جدید خود با عنوان «چراغ سبز»(Greenlights) فاش کرد که وی در سالهای نوجوانی چندین بار قربانی سوء استفاده جنسی قرار گرفته است.

«متیو مک کانهی» هنرپیشه فیلم باشگاه خریداران دالاس و برنده اسکار در کتاب خاطراتش فاش کرد که در دوره نوجوانی مورد آزار و تعرض جنسی قرار گرفته است.

این خاطرات که روز سه شنبه منتشر شد، داستان زندگی مک کانهی 50 ساله است که دورانی از آن را با عنوان چراغ های سبز، زرد یا قرمز مشخص می کند، وقایعی که باعث پیشرفت، مکث یا توقف فعالیت هنری وی شد.

آزار جنسی هنرپیشه هالیوود در نوجوانی

این هنرپیشه برنده اسکار در ادامه توضیح می دهد که چگونه هر لحظه به او درس داده و چگونه به جلو حرکت کرده است.

در ابتدای کتاب، مک کانهی بعلاوه خاطراتی از سیر زندگی اش، چندین فکت و اطلاعات درباره تجربه شخصی خود از سوء استفاده جنسی آورده است.

او فاش کرد که اولین بار رابطه جنسی با رضایت نبوده و با تهدید وادار به این کار شده است.

مک کاناهی در خاطرات خود می نویسد: من برای اولین بار در 15 سالگی تهدید شدم که رابطه جنسی برقرار کنم. "من مطمئن بودم که برای رابطه جنسی قبل از ازدواج به جهنم می روم. امروز، من فقط امیدوارم اینگونه نباشد.

مک کانهی ابراز داشت که وی هنگامی که 18 ساله بوده در حالی که بیهوش در عقب یک وانت افتاده بود، توسط یک مرد مورد آزار جنسی قرار گرفت.

اگرچه وی جزئیات بیشتری از تجربه خود را فاش نکرد، اما تصدیق و تاکید می کند که خود را قربانی شرایط نمی داند.

مک کاناهی می نویسد: من هرگز احساس نکردم قربانی شده ام. من استدلالات زیادی دارم که دنیا برای خوشبخت کردن من توطئه کرده بود!

مک کانهی همچنین جزئیات رابطه پرفراز و نشیب والدینش، ازدواج او با «کامیلا آلوِز» و فلسفه شخصی اش را در کتاب خاطرات مذکور فاش می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو