میسلار واتر چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

میسلار واتر چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟


منبع: بیتوته

146

1399/8/2

04:21


میسلار واتر چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟



میسلار واتر ,میسلار واتر چیست,فواید میسلار واتر

میسلار واتر چیست

 

نحوه استفاده از میسلار واتر

برخی از پاک کننده ها ، آرایش شما را پاک می کنند ولی بعد از آن مثل یک دشمن برای پوست شما خواهند شد و سبب ایجاد جوش، کدری و خشکی پوست می گردند بعضی ديگر هم با پوست شما آن قدر مهربانند که اصلاً پوست شما را از الودگی ها پاک نمی کنند; در این بین جام مقدس بهترین پاک کننده ی پوست به" میسلار واتر" می رسد.

آب پاک کننده ای که تحت عنوان میسلار شناخته می شود دارای ذرات ریزی است که مثل اسفنج های مینیاتوری عمل می کنند و الودگی ها، ماده های آرایشی و چربی را از سطح پوست جذب نموده و جدا می کنند و هم زمان به پوست رطوبت رسانی هم می کنند.

 

این ذرات ریز ییک سر چربی دوست دارند که چربی و الودگی را بخود جذب می کند و یک سر آب دوست دارند که کمک می کند این ماده های جذب شده در آب حل شوند و از سطح پوست جدا شوند. بر این اساس یک پاک کننده میسلار باکیفیت بسیار بهتر و موثرتر از پاک کننده های معمولی که احتیاج به شست و شو دارند عمل می کند و دردسر و زحمت کمتری هم دارد.

 

میسلار واتر ,میسلار واتر چیست,فواید میسلار واتر

شیوه استفاده از میسلار واتر

 

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر، نوعی پاک کننده ی صورت است که به از بین بردن سبوم و ناخالصی های اضافی پوست کمک نموده و سبب حس نرمي و زیبایی در پوست می شود.

 

فواید میسلار واتر

مولکول های میسل موجود در آب میسلار میتوانند مثل یک آهن ربا الودگی و چربی های روی صورت را جذب خویش نموده و از صورت بلند کنند، بدون آنکه احتیاج باشد پد را روی صورتتان محکم و خشن بکشید و با این کار پوستتان را در معرض چروک قرار دهید.

 

با این کار پوست شما بدون ذره ای تخریب، کاملاً تمیز می شود و بعد از پاک شدن هیچگونه اثر خشکی هم بر جای نمی گذارد.

 

بر خلاف پاک کننده های آرایشی ديگر، شما پس از استفاده از میسلار واتر معمولاً نیازی به شستشوی پوست صورت خود ندارید. زیرا این محلول، هیچ ردی از چربی و یا مواد شیمیایی زیان آور بر روی پوست صورت شما باقی نمی گذارد.

 

این محلول هیچ ماده شیمیایی ای در ترکیبات خود ندارد. به همین علت چشمان شما را اذیت نمی کند و سبب قرمز شدن چشم ها و یا اشک ریختن شما نمی شود. همینطور، ترکیب آب و گلیسیرین موجود در میسلار واتر، برای خانم هایی که پوست حساسی دارند هم بسیار مناسب است.

 

میسلار واتر ,میسلار واتر چیست,فواید میسلار واتر

میسلار واتر

 

میسلار واتر یک محلول لایه بردار نیست و در ترکیبات خود الکل هم ندارد. به همین علت، سبب خشک شدن و یا ملتهب شدن پوست صورت شما نخواهد شد. این محلول ملایم، با پوست شما به نرمی رفتار می کند!

 

میسلار واتِر به راحتی مواد آرایشی را از روی پوست صورت شما پاک نموده، و این مواد را روی پوست پخش نمی کند. همینطور، استفاده از آن سبب صرفه جویی در وقت شما می شود. هیچ نیازی هم ندارید که در دستشویی از آن استفاده کنید. حتی میتوانید هنگامی که روی تخت نشسته اید با میسلار واتر پوست صورت خویش را پاک کنید و بعد از آن با خیال راحت بخوابید.

 

پیدا کردن محصولی که برای انواع پوست مناسب باشد قدری سخت است، ولی میسلار واتر یکی از آنهاست.

 

میسلار واتر اولین مرتبه در پاریس تولید شد چراکه آب های این شهر شدیدا گرم و اسیب رسان بودند.

 

میسلار واتر بسیار ملایم بوده و به پوست طراوت و نرمی خاصی می بخشد و حتی برای اشخاص با حساس ترین پوست ها هم مشکلی ایجاد نمی کند.

 

میسلار واتر پوست شما را از زیرین ترین لایه ها و از تمام الودگی ها و چربی ها پاک می کند و در نتیجه سبب می شود پوست زیبا و درخشان بنظر آید.

 

حتی پوست های چرب هم بدون آنکه نگران جوش زذن باشند میتوانند از میسلار واتر استفاده کنند. بعضی محصولات با اضافه کردن ترکیبات خاص ديگر میتوانند تر در درمان جوش و مات کنندگی پوست هم مؤثر عمل می کنند.

 

استفاده از میسلار واتر در طولانی مدت سبب جمع شدن منفذهای پوست می گردد.

 

میسلار واتر ,میسلار واتر چیست,فواید میسلار واتر

پاک سازی صورت با میسلارواتر

 

شیوه استفاده از میسلار واتر چیست ؟

برای استفاده از میسلار واتر، کافی است دو بار در روز( یک بار صبح و یک بار شب) مقدار مناسبی از محلول را روی پنبه بریزید و به آرامی روی سطح پوست خویش بمالید. بعضی از برندهای میسلار واتر را میتوان برای پاک سازی دور چشم و لب هم استفاده کرد ولی پیش از این کار حتماً بروشور محصول را بخوانید.

 

روش استفاده از میسلار واتر:

برای درک زمان و روش استفاده از میسلار واتر، مرحله های کامل پاک سازی پوست را به شما توضیح می دهیم:

پاک کردن آرایش چشم ها و دور لب

پوست چشم به شدت حساس است. برای جلوگیری از اسیب رسیدن به پوست دور چشم حتماً از پاک کننده مناسب چشم استفاده کنید. البته همانطور که قبلا گفتیم، بعضی از انواع میسلارواترها را می توان برای چشم و لب هم استفاده کرد. در صورتی که میسلارواتری که تهیه کرده اید ، این ویژگی را دارد از آن برای چشم و لب هم می توانید استفاده کنید.

 

موقع استفاده از میسلار واتر برای پاک کردن آرایش چشم، نخست پد اغشته به محلول را برای چند ثانیه روی پلک بگذارید و آنگاه با یک حرکت مواد آرایشی را پاک کنید.

 

پاک سازی صورت با میسلارواتر

میسلارواتر را به وسیله پنبه یا پد آرایشی روی صورت خویش بمالید و از ضربه زدن و فشار آوردن به پوست دوری کنید. توجه کنید که میسلارواتر احتیاج به آبکشی ندارد.

 

میسلار واتر ,میسلار واتر چیست,فواید میسلار واتر

نحوه استفاده از میسلار واتر

 

استفاده از شوینده های صورت

از مواد شوینده ی مناسب برای شست و شوی صورت استفاده کنید.

 

استفاده از تونر

از تونر مناسب با پوست خود استفاده کنید تا ph پوست به حالت تعادل برسد.

 

کرم های مرطوب کننده

توجه داشته باشید، پس از استفاده از تونر حتماً باید پوست خود را با کرم مرطوب کننده صورت چرب کنید.

 

مطمئن باشید که پس از این مراحل هرگونه چربی و الودگی از پوست شما پاکسازی شده است.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو