آشنایی با دیدنی های ژنو قطب گردشگری ثروتمند دنیا

آشنایی با دیدنی های ژنو قطب گردشگری ثروتمند دنیا


منبع: آرگا

107

1399/8/2

10:03


دیدنی های ژنو از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است این شهر یکی از مهم ترین شهرهای واقع در سوئیس است و دارای جذابیت های بسیار زیادی است این شهر دارای باغ های پیاه شناسی و طبیعتی بسیار زیبا است همچنین با وجود جاذبه های تاریخی و موزه های فرهگی از جذابیت های زیادی برخوردار است این شهر یکی از مقاصد گردشگری مهم در دنیا است که ویژه گردشگران ثروتمند است.

آشنایی با دیدنی های ژنو قطب گردشگری ثروتمند دنیا

ژنو، قطب گردشگری ثروتمند دنیا که با وجود که با وجود جاذبه های توریستی بسیار زیبای خود در میان گردشگران دنیا شناخته شده است این شهر مجلل به عنوان دومین شهر بزرگ سوئیس شناخته می شود و از جذابیت های توریستی بی شماری برای گردشگران برخوردار است. اهمیت این شهر نه تنها به دلیل جذابیت های توریستی آن است بلکه به دلیل وجود ساختمان های سازمان ملل و سفارتخانه ها نیز دارای اهمیت است این شهر که پایتخت اقتصادی و سیاسی سوئیس می باشد در سال های اخیر پیشرفت های زیادی نصیب آن شده است و امروزه نیز یکی از مهم ترین شهرهای توریستی برای گردشگران به شمار می آید جذابیت های شگفت انگیز مدرن و طبیعی در این شهر موجب می شود تا هر ساله گردشگران زیادی از جذابیت های آن دیدن کنند و راهی سفر به این منطقه شوند. دیدنی های ژنو  بسیار متنوع و جذاب هستند این شهر دارای ساختمان های تاریخی و موزه های فرهنگی است بسیاری از ساختمان های قدیمی با قدمت تاریخی خود از جاذبه های توریستی در این شهر هستند. این شهر دارای مکان های گردشگری مختلفی است و از مهم ترین جاذبه های آن می توان به موزه بین المللی آن اشاره نمود این موزه در سال ۱۹۸۸ ساخته شده است و یکی از جاذبه های تحسین برانگیز در این شهر است.

دیدنی های ژنو را بیشتر بشناسید:

ژنو با وجود ساختمان های قدیمی خود از جذابیت های زیادی برخوردار است این شهر در سوئیس اهمیت بسیار زیادی دارد و دارای جاذبه های توریستی مختلفی نیز می باشد وجود فروشگاه های مدرن و به روز در این شهر موجب شده تا هر ساله گردشگران زیادی از این مراکز خرید دیدن کنند این شهر در اطراف خود دارای مناظر بسیار زیبا و دوست داشتنی است وجود کوهستان های مرتفع با جذابیت های مختلف توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است.

 

مرکز سرن:

این مرکز از جمله دیدنی های ژنو است سازمانی پژوهشی با محوریت انرژی هسته ای که از سوی دانشمندان ایرانی مورد توجه است این مرکز تحقیقاتی از جهت علمی دارای اهمیت بسیار زیادی است و به دلیل اهمیت علمی خود مورد توجه محققان است. جذابیت های تکنولوژی و پیشرفت هایی که در این مرکز تحقیقاتی در سال های اخیر صورت گرفته است موجب شده است تا به عنوان یکی از مهم ترین مراکز علمی شناخته شده شود و از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار باشد. دستاوردهای زیادی که در سال های اخیر در این مرکز ایجاد شده است می تواند توجه همگان را به خود جلب کند و از این رو است که باید زیبایی علمی زیادی را در آن مشاهده کنید این مرکز در دنیا اهمیت زیادی دارد.

جذابیت های ژنو

کلیسای سنت پیر:

این کلیسا از جمله مراکز مذهبی و تاریخی بسیار مهم در این شهر است از مهم ترین جذابیت های این کلیسا وجود معماری ارزشمندی است که می توانید در آن مشاهده کنید معماری این بنا بسیار شاهکار است و دارای ارزش های هنری و تاریخی بسیار زیادی است. شاهکار معماری این بنا به سبک معماری که در آن به کار رفته است اشاره می کند سبک معماری به کار رفته شده در این کلیسا سبک نئوکلاسیکی، رمانسکی و گوتیکی است این بنا بسیار مرتفع است و از شکوه بسیار زیادی برخوردار می باشد که باید از نزدیک آن را مشاهده کنید. برخی از بازسازی هایی که در این بنا صورت گرفته است موجب حفظ آن شده است قدمت تاریخی این بنا به قرن ۱۸ باز می گردد و از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است.

کلیسای ژنو

کوه سالیو:

اگر همچنان از علاقه مندان به دیدنی های شهر ژنو هستید می توانید سری به ارتفاعات کوه های سالیو بزنید این کوه ها دارای طبیعتی بسیار دوست داشتنی هستند و از اهمیت بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار می باشند طبیعت این منطقه بسیار بکر و دوست داشتنی است و دارای طبیعتی ویژه می باشد. این منطقه دارای طبیعتی حیرت انگیز است و ویژه علاقه مندان به طبیعت گردی و کوهنوردی است جذابیت هایی که این کوه و ارتفاعات زیبای ان برای گردشگران دارد موجب شده است تا هر ساله گردشگران زیادی از جذابیت های آن دیدن کنند.

طبیعت ژنو

اسکله ژنو:

این اسکله دارای جذابیت های طبیعی بسیار زیادی است و برای گردشگران بسیار با اهمیت است چشم اندازهایی که می توانید در این اسکله مشاهده کنید بسیار دیدنی و جذاب است این اسکله می تواند از محبوب ترین جذابیت های طبیعی در این شهر باشد. این اسلکه در سواحل غربی از رودخانه این شهر واقع شده است و دارای چشم اندازهای بسیار زیادی است در زمان غروب این اسکله چشم اندازهای دیدنی تری دارد غروب خورشید با ایستادن در بالای این اسکله بسیار زیبا است و برای خیلی از علاقه مندان دلنشین می باشد زمانی که فانوس های دریایی روشن می شوند مناظر و چشم اندازهای زیبایی را می توانید مشاهده کنید در تابستان ها و زمستان ها این اسکله مکان بسیار مناسبی برای قدم زدن می باشد.

دیدنی های ژنو

این شهر دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی است از دیگر دیدنی های ژنو نیز می توان به باغ گیاه شناسی اشاره نمود این باغ دارای طبیعتی بسیار زیبا است و دارای گونه های مختلفی از گیاهان می باشد گردشگران و علاقه مندانی که به این باغ می روند سعی دارند تا از تنوع گیاهی این منطقه دیدن کنند. این شهر یکی از مکان های دیدنی سوئیس است و دارای جذابیت های بسیار زیادی است معرفی مکان های دیدنی سوئیس می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این کشور و دیگر شهرهای آن در اختیار شما قرار دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو