سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛ اعلام اسامی فیلم های ششمین روز جشنواره

منبع: سینما پرس

51

1399/8/2

11:32


سینماپرس: برنامه ششمین و آخرین روز سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

سی‌ و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: برنامه ششمین و آخرین روز سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، در این رویداد فرهنگی که به دلیل شرایط کرونایی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، فیلم‌های منتخب در سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و تیوا از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ برای علاقه‌مندان نمایش داده می‌شود.

برنامه فیلیمو

در روز جمعه دوم آبان‌ماه ۹۹ شش فیلم خارجی «پسر ابری» به مدت ۷۷ دقیقه، «جیکوب، می‌می و سگ‌های سخنگو» به مدت ۶۵ دقیقه، «تنها» به مدت ۹۶ دقیقه، «چیری و چری» به مدت ۹۰ دقیقه، «راه طولانی شمال» به مدت ۸۵ دقیقه و «پسر و جهان» به مدت ۸۰ دقیقه نمایش داده می‌شوند. در بسته پویانمایی‌های کانون هفت انیمیشن‌ «این هم پول ماهی»، «توکا در قفس»، «زری زری کاکل زری»، «زندگی مورچه‌ها»، «قلب مترسک»، «کشاورز و ربات کیمیاگر»، «نقاشی رومی» به مدت ۹۵ دقیقه گنجانده شده است. برای بخش منتخب جشنواره بین‌المللی نیز فیلمی از هندوستان با نام «لبخند» به مدت ۳۰ دقیقه در نظر گرفته شده است. «خداحافظ سینما» به کارگردانی یاسر احمدی به مدت ۸۶ دقیقه آخرین فیلمی‌ست که در فیلیمو ویژه ناشنوایان نمایش داده می‌شود.

برنامه نماوا

در روز ششم جشنواره سی‌وسوم فیلم‌ «شماره۲۹» به کارگردانی هادی رحیمی خواص به مدت ۱۰۴ دقیقه در پلتفرم نماوا ویژه نابینایان نمایش داده می‌شود. در بخش بین‌المللی نمایش ۵ انیمیشن «گربه‌ها در هلوآباد» به مدت ۸۷ دقیقه، «حیوانات بیسکوییتی» به مدت ۹۱ دقیقه، «پرنسس یخی» با مدت زمان ۸۸ دقیقه، «سگ‌های قطبی» به مدت ۹۱ دقیقه و «کاپیتان شمشیردندان و الماس جادویی» به مدت ۸۵ دقیقه برنامه‌ریزی شده است. نمایش فیلم «خداحافظ سینما» ساخته یاسر احمدی به مدت ۸۶ دقیقه ویژه نابینایان نیز در این برنامه گنجانده شده است.

برنامه تیوا

در این پلتفرم سه انیمیشن خارجی «حیوانات بیسکوییتی» به مدت ۹۱ دقیقه، «سگ‌های قطبی» به مدت ۹۱ دقیقه و «کاپیتان شمشیردندان و الماس جادویی» به مدت ۸۵ دقیقه نمایش داده می‌شود. «شهر موش‌ها» به مدت ۷۸ دقیقه، «دزد عروسک‌ها» به مدت ۷۷ دقیقه، «گلنار» به مدت ۸۲ دقیقه، «آهوی پیشونی سفید» به مدت ۸۹ دقیقه و «مربای شیرین» به مدت ۹۲ دقیقه فیلم‌هایی هستند که علاقه‌مندان می‌توانند روز پنجم جشنواره در تیوا تماشا کنند.

برنامه کارگاه‌ها
در این روز برگزاری کارگاه «چگونه فیلم کودک خود را به بازارهای جهانی معرفی کنیم؟» در بخش بین‌الملل از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و کارگاه «تعامل سینما و بازی‌های ویدئویی» در بخش ملی از ساعت ۱۳ تا ۱۵ برنامه‌ریزی شده است.
این دو کارگاه از طریق تلویزیون تعاملی تیوا نیز پخش خواهد شد.

همچنین با پخش مراسم اختتامیه به صورت لایو در ساعت ۱۸:۳۰ جشنواره سی‌و سوم فیلم‌های کودکان و نوجوانان به کار خود خاتمه می‌دهد.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به دبیری «علیرضا تابش» برگزار می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو