ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تروریستی اعلام کردن حزب‌الله توسط گواتمالا +عکس

39

1399/8/2

14:05


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد کشور گواتمالا تمامی شاخه‌های حزب‌الله را تروریستی اعلام کرده است.

ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تروریستی اعلام کردن حزب‌الله توسط گواتمالا  +عکس

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از العالم، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد گواتمالا روز جمعه تمامی شاخه‌های حزب‌الله را تروریستی اعلام کرده است.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «گابی اشکنازی» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «از دیگر کشورهای آمریکای لاتین نیز دعوت می‌کنم با وحشت جهانی حزب‌الله مبارزه کنند».

اشکنازی مدعی شد، خوشحال است که می‌بیند تلاش‌های دیپلماتیک «وزارت امور خارجه به‌منظور تروریستی اعلام کردن تمام شاخه‌های حزب‌الله در تمام جهان به خصوص آمریکای مرکزی به ثمر نشسته است».

ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تروریستی اعلام کردن حزب‌الله توسط گواتمالا  +عکس

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مرداد امسال با سفرای کشورهای آمریکای لاتین در فلسطین اشغالی دیدار کرده و از آنها خواست که به دولت‌هایشان برای ممنوع کردن فعالیت و حضور حزب‌الله در کشورهای خود فشار بیاورند.

اشکنازی در این دیدار با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه حزب‌الله، گفت: «تروریسم بر همه کشورها اثر گذاشته و باید به روش متقابل با آن مبارزه کنیم. بهترین راه برای این کار، تحریم کردن حزب‌الله است. برخی از کشورهای شما از این سازمان آسیب دیده‌اند... اگر شاهد پیشرفت در این موضوع در آمریکای لاتین باشیم، قدردان آن خواهیم بود».

به نوشته جروزالم پست، کشورهای آرژانتین، بحرین، کانادا، کلمبیا، آلمان، هندوراس، ژاپن، هلند، پاراگوئه، امارات عربی متحده، انگلیس و آمریکا، جنبش حزب‌الله را به صورت کلی به عنوان یک سازمان تروریستی می‌شناسند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو