مدل پرده پشت دری برای درب تراس و بالکن

مدل پرده پشت دری برای درب تراس و بالکن


منبع: دکوراسیون

926

1399/8/2

15:09


مدل پرده پشت دری

مدل پرده پشت دری از انواع طرح های پرکاربرد پرده است که به پرده ساعت شنی نیز معروف می باشد و از این پرده برای پوشاندن پشت درب استفاده می شود. در ادامه توجه شما را به انواع طرح های پرده برای پشت درب جلب خواهیم کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پرده پشت دری زیبا و شیک

پرده پشت دری در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید از این طرح پرده ها برای پوشاندن درب های پر رفت و آمد استفاده نمایید و جذابیت طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان را تکمیل نمایید.

پرده پشت درب

طرح های پرده برای پشت درب

پرده هایی که برای پشت درب دوخته می شوند در انواع طرح های متنوع نظیر پرده زبرا و پرده کرکره ای و پرده حریر و … دوخته می شوند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

پرده های مخصوص پشت درب در انواع مدل های طرح دار و گلدار و ساده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید دیزاین داخلی منزل تان خاص به نظر برسد بهتر است طرح و رنگ پرده را با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان انتخاب نمایید.

اجرای دکوراسیون داخلی

اگر در کنار درب های موجود در ساختمان منزل تان پنجره وجود دارد بهتر است طرح و رنگ پرده پنجره را با طرح و رنگ پرده پشت دری ست نمایید تا جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تان بیشتر به نظر برسد.

برای دوخت پرده پشت درب از پارچه ها با جنس مختلف نظیر حریر و توری و … استفاده می شود که انتخاب جنس پرده برای پشت درب به نظر و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

پرده پشت در زیبا

پرده طرح دار برای پشت درب

پرده حریر برای پشت درب

پرده زیبا برای پشت درب

مدل پرده پشت دری

مدل پرده حریر پشت دری

پرده زیبا برای پشت درب

پرده زیبا برای پشت درب

پرده طرح دار برای پشت درب

پرده حریر برای پشت درب

پرده طرح دار برای پشت درب

انتخاب رنگی مناسب برای پرده پشت درب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و این طرح پرده ها در انواع رنگ های متنوع روشن و تیره موجود می باشند.

پرده های رنگ روشن برای فضاهای کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و در فضاهای بزرگ می توانید از پرده های رنگ تیره استفاده نمایید همچنین اگر تمایل دارید فضای مورد نظرتان دلباز به نظر برسد بهتر است رنگ پرده را از بین رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و … انتخاب نمایید.

پرده پشت درب

پرده برای پشت درب

پرده برای پشت در

پرده برای پشت در

پرده مخصوص پشت درب

پرده نارنجی برای پشت درب

پرده زیبا برای پشت درب

پرده زیبا برای پشت درب

پرده ساده برای پشت درب

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های پرده پشت درب شیک و جدید جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پرده ای شیک و خاص را برای درب قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو