پیوستن پرستار مرکز قلب به جمع شهیدان مدافع سلامت+عکس

76

1399/8/2

16:10


مراسم تشییع پیکر نهمین شهید مدافع سلامت اصفهان «علی برجیس»، پرستار جوان بخش آنژیوگرافی بیمارستان قلب چمران اصفهان، که پس از یک هفته جدال با ویروس منحوس کرونا، در مرکز آموزشی درمانی کاشانی، دعوت حق را لبیک گفت، سه شنبه ۲۹ مهرماه، با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه و همچنین مسئولین و پرسنل مرکز چمران برگزار و پیکر این شهید مدافع سلامت در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

پیوستن پرستار مرکز قلب به جمع شهیدان مدافع سلامت+عکس

به گزارش بهداشت نیوز، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درگذشت این پرستار با اخلاق و مدافع سلامت کشورمان را به جامعه بزرگ بهداشت و درمان استان و خانواده محترم این عزیز از دست رفته تسلیت عرض نموده و برای ایشان غفران الهی مسئلت دارد.

پیوستن پرستار مرکز قلب به جمع شهیدان مدافع سلامت+عکس

گفتنی است استاندار اصفهان نیز در پیامی شهادت علی برجیس مدافع سلامت را تسلیت گفت. متن پیام دکتر عباس رضایی خطاب به خانواده شهید برجیس بدین شرح می باشد:

خانواده محترم شهید مدافع سلامت آقای علی برجیس

سلام علیکم

خبر شهادت آقای علی برجیس پرستار بخش آنژیوگرافی بیمارستان قلب چمران اصفهان که در راه خدمت به مردم برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد، موجب اندوه و تاسف گردید.

اینجانب فقدان تاثر انگیز این مدافع سلامت را به خانواده سوگوار ایشان، جامعه فرهیخته پزشکی و درمانی، بویژه کادر درمان بیمارستان چمران و مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم سلامتی و صبر جزیل از خداوند منان مسئلت دارم.

امید است با عنایت خداوند بزرگ، تلاش پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی زحمتکش و همکاری مردم شریف استان، هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس باشیم. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو