بایدن: مسئول مرگ آمریکایی‌ها، نباید پیروز شود

منبع: برترین ها

59

1399/8/2

16:25


نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰، دونالد ترامپ را به دلیل ناکارآمدی در مهار ویروس کرونا که جان هزاران آمریکایی را گرفته است، شایسته بقا در پست ریاست‌جمهوری نمی‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان: نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بار دیگر عملکرد فاجعه بار دونالد ترامپ در مواجهه با بحران شیوع کرونا را دلیلی بر ناشایسته بودن او برای ریاست جمهوری آمریکا برشمرد.

جو بایدن در پیامی توئیتری که در حین آخرین مناظره انتخاباتی خود با ترامپ منتشر کرد، با درج تعداد قربانیان شیوع کرونا در آمریکا نوشت: ۲۲۰ هزار مرگ، کسی که مسئول این همه مرگ و میر است نباید رئیس جمهور آمریکا باقی بماند.

نامزد دموکرات‌ها انتقاد خود از مدیریت ناکارامد بحران کرونا از سوی ترامپ را در حین مناظره نیز عنوان کرد و گفت: هر کسی که مسئولیت این فاجعه را نمی‌پذیرد، نباید رئیس جمهور آمریکا باشد. تخمین زده شده که دویست هزار تن دیگر را هم تا آخر سال از دست می‌دهیم. دولت آمریکا برنامه‌ای برای مقابله با کرونا ندارد. واکنش ترامپ به کرونا بسیار تراژیک است.

بایدن همچنین در توئیت دیگری از رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات نوامبر به عنوان نژادپرست‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا نام برد.

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن بامداد جمعه به وقت تهران به میزبانی دانشگاه «بلمونت»، واقع در شهر «نشویل»، ایالت «تنسی» برگزار شد. این آخرین رویارویی تلویزیونی رئیس جمهور آمریکا و رقیب دموکراتش قبل از انتخابات بود. مطابق برنامه از قبل تعیین شده، قرار بود سه مناظره برگزار شود که به دلیل ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، دومین مناظره لغو شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو