امام جمعه خرمشهر: تحریم تسلیحاتی لغو شد

منبع: برترین ها

83

1399/8/2

23:03


حجت الاسلام عادل پور گفت: تحریمات ۱۳ ساله تسلیحاتی لغو شد و این موضوع یک شکست مفتضحانه برای آمریکا است.

باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان: حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان در خصوص لغو تحریم تسلیحاتی علیه ایران تشریح کرد: بنابر قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، تحریمات ۱۳ ساله تسلیحاتی لغو شد و این موضوع یک شکست مفتضحانه برای آمریکا است.

او افزود: این پیروزی نتیجه مقاومت ملت ایران است و اگر پیش روی ما با گفتمان مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند باشد، در تمامی عرصه ها، علی الخصوص محاصره اقتصادی می‌توان آمریکا و تمام قدرت های استکباری دنیا را، شکست داد.

خطیب نماز جمعه خرمشهر، با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان این عرصه، گفت: با وجود تمام سختی ها و پیچیدگی ها، افسران نیروی انتظامی عملکرد موفقی را در برقراری امنیت دارد.

او ادامه داد: این عملکرد موفق را ما در اربعین نیز باتمام چالش های پیشرو مشاهده کردیم، اما در بحث سرقت های متعدد ، نیروهای ناجا در کشف سرقت ها و دستگیری سارقان تلاش پرثمری داشته‌اند ولی دیگر دستگاه ها نیز باید همکاری لازم؛ مانند نصب دوربین برای پایش سرقت ها، را برقرار کنند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور در بخش دیگری از خطبه هایش با اشاره به گرانی‌های کمرشکن در جامعه، اظهار کرد: این گرانی‌ها فشارهای زیادی را به مردم وارد کرده و توان خرید آن ها را کاهش داده که همگی حاکی از ناکارآمدی دولت و نتیجه اقتصاد دلار زده هستند.

او در ادامه افزود: مجلس شورای اسلامی طرحی برای معیشت مردم مصوب کرده، که این بسیار امیدوارکننده است منتهی کنترل بازار، کاهش قیمت‌ها و تقویت ارزش پول ملی باید در اولویت قرار گیرد، همچنین برخورد با اخلالگران اقتصادی باید به نحوی باشد که دیگر کسی جرات دست درازی به بیت المال را نکند.

امام جمعه خرمشهر، گریزی به اجرای طرح نظافت همگانی در این شهرستان زد و ابراز داشت: این طرح باید ادامه و گسترش یابد و تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز در آن مشارکت داشته باشند تا بتوان مشکلات نظافتی یکایک مناطق مسکونی خرمشهر را برطرف کرد.

حجت الاسلام عادل پور در پایان نیز تاکید کرد: تمامی معوقات حقوقی کارگران شهرداری باید پرداخت و به روز شود، شهردار، فرماندار، منطقه آزاد اروند و نماینده خرمشهر به این مسئله ورود کنند تا مطالبات این قشر زحمتکش رفع و رجوع شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو