خرید و فروش ماشین کراس اوور ۴۰۰ میلیونی

منبع: گهر

213

1399/8/3

11:34


آگاهی و عملکرد درست هنگام هر کاری ما را به نتیجه مطلوب نزدیک می‌کند. هنگام خرید و فروش ماشین نیز می‌توان روی این اصل حساب باز کرد. اگر قصد فروش ماشین طی این روزهایی را دارید که اقتصاد بیمارتر از یک بیمار کرونایی است حتماً با دقت و آگاهانه عمل کنید.

خرید و فروش ماشین کراس اوور ۴۰۰ میلیونی

221834 Gahar ir خرید و فروش ماشین کراس اوور 400 میلیونی

ممکن است برخی موقع خرید و فروش ماشین ارزش اتومبیل شما را بسیار کمتر از قیمت روز که هرلحظه در حال نوسان افزایشی است ارزیابی کنند. در این صورت شما در خرید ماشین بعدی با کمبود نقدینگی و دردسرهای آن مواجه خواهد شد. ما در این مقاله سه ماشین کراس اوور در محدوده قیمتی ۳۰۰ میلیون تومانی را به شما معرفی می‌کنیم و البته تا حدودی امکانات محاسن و معایب هر یک را بیان خواهیم کرد.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای مدل ۹۶

اواخر سال ۱۳۹۵ شرکت مدیران ماشین تصمیم به اضافه کردن این ماشین به سبد محصولات مونتاژ خود گرفت. این ماشین  در بازارهای جهانی با نام چری تیگو ۲ شناخته‌شده است. هنگام ورود این مدل ام وی ام به بازار ایران، سایر کراس اوورها با رقیبی جذاب و جدید مواجه شدند. این شاسی‌بلند جمع‌وجور با قیمت مناسب و برخی امکانات مطرح توانسته تا حدود زیادی با استقبال ایرانیان مواجه شود.

طراحی جالب غربیلک فرمان و پنل کیلومترشمار آن چهره‌ای متفاوت و البته جذاب به قسمت فرمان این اتومبیل بخشیده است. این ماشین یک کلاس جمع ‌و جور و کوچک است و فقط ۴ نفر بزرگ‌سال می‌توانند روی سفری راحت با این اتومبیل حساب باز کنند. امکانات رفاهی به‌کار رفته در این شاسی زیبا دیلایت، تهویه دستی، روکش چرمی صندلی‌ها، کروز کنترل صفحه‌نمایشگر ۸ اینچی لمسی، بلوتوث، ساندروف و آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و البته چندین امکان دیگر است.

ازنظر فنی مصرف سوخت ترکیبی ۶.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرفی کم و مقرون‌به‌صرفه است. شتاب ماشین از صفر تا صد نیز عددی معادل ۱۲.۷ ثانیه است و حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت برای این ماشین ثبت‌شده است.

البته ازنظر ایمنی تابه‌حال تحت نظر تست هیچ‌کدام از مؤسسات ایمنی ارزیابی بین‌المللی قرار نگرفته و خود کشور چین هم آن را ازنظر ایمنی ارزیابی نکرده است ولی امکانات ایمنی خوبی مانند حس‌گر فشار باد تایر، ترمز ABS، ترمز ABD،  دو عدد ایربگ برای سرنشینان جلو، سامانه کنترل کشش و پایداری و حسگر فاصله‌سنج عقب از امکانات ایمنی این ماشین است که از این نظر قابل‌قبول و مطلوب است.

 برلیانس V5 دنده‌ای مدل ۹۳

561314 Gahar ir خرید و فروش ماشین کراس اوور 400 میلیونی

یکی‌ از کراس‌های چینی موجود در بازار ایران که توانسته طرفداران زیادی جذب نماید، ماشینی شاسی‌بلند برلیانس V5 دنده‌ای است. این ماشین در سال ۲۰۱۲ توسط یک شرکت چینی تولید و به بازار مصرف بین‌المللی معرفی شد و امکانات متعدد رفاهی به‌کاررفته در این ماشین آن را به اتومبیلی موردپسند و جذاب تبدیل کرده است.

فرمان هیدرولیک، شیشه ‌بالابر برقی، ۸ عدد اسپیکر، کنترل صدا از روی فرمان، سیستم صوتی با قابلیت پخشMP3  و ورودی USB، صندلی عقب تاشو، سیستم ورود بدون کلید و آینه‌های جانبی گرم‌کن دار قسمتی از امکانات رفاهی این ماشین است.

البته داشتن ترمز EBD و ABS، ۶ عدد کیسه هوا، باز شدن قفل موقع تصادف و ترمز دیسکی عقب نیز جزو امکانات ایمنی ماشین است. مصرف سوخت ۶.۹ لیتر نیز ماشین را کم‌مصرف و اقتصادی نسبت به این حجم نشان می‌دهد.

از سوی دیگر گنجایش ۵ نفر بزرگ‌سال در ماشین موجب می‌شود در سفرهای طولانی بتوان روی این ماشین خانواده حساب باز کرد. اما اگر شما به صدا حساس باشید شاید صدای موتور به علت عایق‌بندی نامناسب آن در سفرهای طولانی کمی آزاردهنده باشد.

برلیانس V5دنده‌ای ازنظر طراحی ظاهری نیز شکلی زیبا و لوکس داشته و استفاده از خطوط منحنی پایین درب‌ها، این ماشین را به یک کراس جذاب پرمشتری تبدیل کرده است. اگر قصد خرید و فروش کراس اووری در این محدوده قیمتی دارید، برلیانسV5 را هم به لیست ماشینهای تحت بررسی خود اضافه کنید.

 ام‌وی‌ام X33 اتومات مدل ۹۴

102404 Gahar ir خرید و فروش ماشین کراس اوور 400 میلیونی

کراس اوور جمع‌وجور و کوچک ام‌وی‌ام X33اتومات دارای برخی از امکانات رفاهی مانند مه شکن جلو و عقب، تنظیم صندلی راننده در چهار جهت و تنظیم صندلی سرنشین جلو در دو جهت، سیستم فرمان هیدرولیکی با قابلیت تنظیم ارتفاع، شیشه‌های برقی جلو و عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، حس‌گر پارک، سیستم تهویه خودکار، صفحه‌نمایش لمسی، سانروف و مواردی دیگر است.

ازنظر ایمنی نیز این ماشین تحت آزمون موسسه تست ایمنی و تصادف استرالیا ANCAP قرارگرفته و دو ستاره از پنج ستاره را تصاحب کرده که البته ستاره‌های زیادی در آسمان این موسسه به‌حساب نمی‌آید!

امکانات ایمنی مثل دو عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلو و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر هم نشان از کمبود امکانات ایمنی آن دارد. اگر قصد خرید و فروش این شاسی‌بلند جمع‌وجور مونتاژی شرکت مدیران ماشین را دارید بهتر است بدانید متریال و مواد به‌کاررفته در ماشین چندان مرغوب نیست و این کیفیت پایین به قطعات به‌کار رفته در ماشین نیز سرایت کرده است. ورود سروصدای خارجی و صدای موتور به داخل کابین هم می‌تواند در سفرهای طولانی سرنشینان را تا حدودی آزار دهد.

در پایان این مقاله همراه مکانیک، موسس بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده به شما توصیه می‌کند که اگر قصد فروش و خرید ماشین در محدوده قیمت ۴۰۰ میلیون تومانی دارید، اطلاعات دقیق و جامع از ماشینی موردنظر کسب کنید و سپس اقدام به این کار نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی این شرکت در hamrah-mechanic.com مراجعه کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو