به کلینیک پیروزی مرکز مشاوره و روانشناسی تهران، که همیشه ماموریت بهبود کیفیت زندگی مردم با استفاده از بهترین روش‌های درمان سلامت روان به روشی دلسوزانه و محرمانه دارد، خوش آمدید. ما انواع تکنیک‌های روان درمانی فردی، خدمات مشاوره خانواده، خدمات مشاوره ازدواج، مشاوره گروهی و … را ارائه می‌دهیم. ما همچنین ارزیابی‌های روانشناختی، تست روانشناسی و آزمایش آموزشی را برای بزرگسالان و کودکان ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

مشاوره و روانشناسی چیست؟

کلینیک پیروزی بهترین مرکز مشاوره و روانشناسی در تهران است. مشاوره و روانشناسی به ذهن، رفتار انسان و سلامت روان مربوط می‌شوند. اگر می‌خواهید بدانید که چه عواملی باعث اختلال در روان افراد می‌شود بهتر است اندکی بیشتر بر مشاوره و روانشناسی تمرکز کنید.

چه کسانی نیاز به مشاوره و روانشناسی دارند؟

برخلاف تصور غلط رایج، شما در صورت پذیرفتن درمان مجبور نیستید “دیوانه” باشید، ناامید یا در آستانه یک فروپاشی باشید. در عین حال، درمان معمولاً برای هر مبارزه کوچک زندگی شما ضروری نیست، به خصوص اگر سیستم پشتیبانی قوی از دوستان و خانواده داشته باشید. بنابراین هر زمان که احساس کردید نیاز است برای هر کدام از مسائل زندگی خود با یک درمانگر صحبت کنید تا بهترین تصمیم را اتخاذ کرده و به خود کمک کنید با ما در ارتباط باشید.

کلینیک پیروزی بهترین مرکز مشاوره و روانشناسی در تهران

کلینیک پیروزی یهترین مرکز مشاوره و روانشناسی واقع در شرق تهران است. جلسات درمانی و خدمات ارزیابی در کلینیک پیروزی در حال حاضر موجود است. اولویت ما در خدمات رسانی به شما عزیزان، سلامت روان و رفاه جامعه است.

خدمات تخصصی کلینیک پیروزی

  • مشاوره خانواده

مشاوره خانواده در صورتی که با مشکلی روبرو شوند که منجر به رفتارهای مخرب یا آزار دهنده شود، می تواند برای بسیاری مفید باشد. از کلنجارهای کوچک و مداوم گرفته تا جنجال های بزرگ و مشاجرات ناراحت کننده، می توان در کل خانواده تنظیم احساسات عصبانیت، کینه و ناراحتی را پراکنده کرد. مشاوره خانواده اغلب به عنوان “درمانی مبتنی بر نقاط قوت” شناخته می شود.

  • مشاوره فردی

آیا شما یا شخصی که دوستش دارید نیاز به کمک دارید؟ هر کس هر از گاهی به آن نیاز دارد. ممکن است مواقعی پیش بیاید که مشکلاتی که با آن‌ها روبرو می شویم بیش از حد شخصی است و نمی‌خواهیم دوستان و عزیزانمان را با آن‌ها مواجه کتیم. در این صورت، مشاوره فردی با یک درمانگر آموزش دیده برای پشتیبانی و راهنمایی می‌تواند بسیار مفید باشد. مشاور فقط راه را برای شما باز می کند تا فرد بتواند با تجربه انسانی دست پیدا کنند.

  • مشاوره کودک

بزرگ شدن، به خصوص این روزها آسان نیست. جوانان هم با فشارهای زیادی مانند مشکلات در خانواده (مانند طلاق یا جابجایی)، شروع هورمون ها در دوره نوجوانی و چالش همیشگی مدیریت احساسات خود مواجه هستند. مسائل بالقوه و احساسات شدید دامنه وسیعی دارد و برای بسیاری از کودکان و نوجوانان، این اولین باری است که آن‌ها با این احساسات روبرو می شوند و مجبور به مدیریت آن‌ها می شوند.

  • مشاوره تحصیلی

کلینیک پیروزی خدماتی برای دانشجویان و دانش آموزان در نظر دارد که به دنبال کمک در انتخاب و برنامه ریزی برنامه‌ها و دوره‌ها هستند. درمانگران ما متعهد به ارائه اطلاعات و مشاوره تخصصی برنامه برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه برای ثبت نام در برنامه تحصیلی هستند که احتمال موفقیت شما بیشتر است.

  • مشاوره شغلی

یک مشاور شغلی می‌تواند یک درمانگر، مربی زندگی یا یک داوطلب از دنیای تجارت باشد اما به طور کلی آموزش می‌یابد تا منابع اطلاعات شغلی را ارائه دهد، در مورد توسعه شغلی بحث کند، و ارزیابی و استعداد و توانایی را تفسیر کند. مشاوره شغلی می‌تواند به هر کسی که می‌خواهد شغل خود را تغییر دهد، به طور کلی کار را ترک کند، یا شغل دیگری را بر گزیند کمک کند. اگر مطمئن نیستید کدام مسیر حرفه ای را طی کنید، یک مشاوره شغلی می تواند به شما کمک کند.

  • سکس تراپی

رابطه جنسی درمانی که کلینیک پیروزی ارائه می‌دهد اغلب کوتاه مدت است و متمرکز بر بهبود ارتباطات و حل مشکلات در فضای محرمانه بودن  همدلی و ایمنی است. اگر قبلاً برای درمان فردی یا زوجین به روان درمانگر مراجعه کرده‌اید، ساختار جنسی درمانی می‌تواند به عنوان مکمل درمان فعلی شما باشد.

  • مشاوره طلاق

طلاق هرگز آسان نیست. انحلال یک رابطه طولانی به احتمال زیاد زندگی را مختل می کند و احساسات عمیقی مانند غم و استرس را تحریک می‌کند. در حالی که گزینه طلاق می تواند برای برخی تسکین دهنده باشد، اما اغلب اوضاع همچنان دشوار است. یک یا هر دو شریک زندگی ممکن است یک سری احساسات از جمله غم، عصبانیت، گیجی، ترس، شرم، اضطراب و غیره را تجربه کنند و ممکن است در زمان های مخالف احساس تعارض کنند و درگیری ایجاد کنند.

  • زوج درمانی

هر زن و شوهر در طول روابط خود از سناریوهای کوچک تا مسائل بزرگتر پستی و بلندی هایی را تجربه می کنند. به گفته مشاوران ازدواج و خانواده، زوجین غالباً اختلافاتی دارند که حل نمی شود. در حقیقت، بسیاری از بحث ها به ناامیدی ختم می شود و یا منجر به درگیری می شود. این بدان معنی است که برخی از این استدلالها دارای الگوها، علل و پیامدهای یکسانی هستند. زوج درمانی می تواند یک راه کار موثر برای نجات رابطه ها باشد.

  • مشاوره آنلاین روانشناسی

مشاوره آنلاین جایگزین جلسات مشاوره سنتی است. در طول درمان آنلاین، خدمات مشاوره حرفه ای از طریق اینترنت ارائه می‌شود. این خدمات معمولاً از طریق ایمیل، کنفرانس ویدیویی و چت در زمان واقعی ارائه می شوند. حتی اگر مشاوره آنلاین هنوز کاملاً جدید باشد، برای بسیاری از والدین به یک منبع اساسی تبدیل شده است. روانشناسان کلینیک پیروزی می توانند تمامی‌ خدمات خود را بصورت آنلاین ارائه دهند و برای تمامی کسانی که نمی‌توانند بصورت حضوری در جلسات باشند بصورت آنلاین مشاوره دهند.

  • مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج یک روش روان درمانی است که برای کمک به دو فرد برای  درک و بینش عمیق تر روابط، حل تعارض و ایجاد یک همکاری سالم تر به کار می رود. یک درمانگر می تواند به شناسایی الگوهای رابطه، کشف اهداف یا انتظارات پنهان کمک کند و به زوجینی که احساس می کنند در یک روده گیر افتاده اند کمک کند.

  • کارگاه‌های روانشناسی

کارگاه های روانشناسی یک عمل عمومی و ارائه دهنده خدمات درمانی در روانشناسی حرفه ای است. اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاهی درباره روانشناسی انسان بیشتر بدانید یا خدمات بهداشت روان خود را بهبود ببخشید، موثرترین اقدام ممکن است یافتن یک کارگاه روانشناسی باشد. کارگاه‌ها به طور معمول دوره های کوتاه آموزشی هستند که بر مفاهیم خاص در یک دوره خاص یا توسعه مهارت خاص تمرکز دارند.

نحوه خدمات دهی مشاوران و روانشناسان کلینیک پیروزی

شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از خدمات مشاوران و روانشناسان کلینیک پیروزی از طریق شماره تلفن های 02177431523 ، 02177431649 ، 02177410792 ، 09203855016   با کارشناسان ما در ارتباط بوده و از خدمات ما بصورت تلفنی، آنلاین و حضوری بهره‌مند شوید. مشاورین ما در تمامی روز‌های هفته بصورت 24 ساعته در خدمت شما هستند.

چرا کلینیک پیروزی؟

کلینیک روانشناسی پیروزی، درمان و ارزیابی روان سنجی را ارائه می‌دهد. خدمات ما برای بزرگسالان، کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها و جامعه عمومی است. ما می‌توانیم در زمینه بهداشت روان مانند اضطراب، افسردگی، وقایع زندگی، غم و اندوه، سلامتی و بیماری، روابط، والدین و خانواده، رفتار، مطالعه و کار، تاب آوری و مشکلات یادگیری برای بزرگسالان و کودکان کمک کنیم.