چه کسی نقش رهبری را در «راز ناتمام» بازی خواهد کرد؟

منبع: برترین ها

64

1399/8/3

14:09


این روزها تلویزیون به سراغ ساخت سریال‌های پرتره یا پرداختن به شخصیت‌هایی رفته که هرکدام‌شان به تنهایی الگویی تمام عیار برای مسئولانی‌اند که در فصل جدید مدیریت در جمهوری اسلامی می‌توانند از آن مفاهیم و آرمان‌های ارزشمند بهره ببرند.

خبرگزاری تسنیم: این روزها تلویزیون به سراغ ساخت سریال‌های پرتره یا پرداختن به شخصیت‌هایی رفته که هرکدام‌شان به تنهایی الگویی تمام عیار برای مسئولانی‌اند که در فصل جدید مدیریت در جمهوری اسلامی می‌توانند از آن مفاهیم و آرمان‌های ارزشمند بهره ببرند.
 

چه کسی نقش رهبری را در «راز ناتمام» بازی خواهد کرد؟

 
تلویزیون در کنار پرداختن به شخصیت‌های تاریخی مثل "سنجرخان" که مبارز بوده است، سریال "راز ناتمام" ویژه زندگی شهید محمدجواد باهنر در دستور کار دارد. در اولین خبرهایی که از این سریال رسانه‌ای شد، اعلام کردند که قرار است در این سریال به زندگی شهید باهنر از تولد تا شهادت وی توسط سازمان مجاهدین خلق پرداخته شود. در این سریال مسئولیت‌های وی در مجلس شورای اسلامی، تبلیغ دین و نیز سخنرانی و زندانی شدن‌های شهید باهنر نمایش داده می‌شود.
 
این روزها تست گریم شخصیت‌های اصلی حزب جمهوری اسلامی دنبال می‌شود و در عین حال نام دو تن از آن‌ها رسانه‌ای شده است. نام فرهاد جم به عنوان بازیگر نقش شهید باهنر و رامین راستاد به عنوان بازیگر نقش حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی مطرح شده است.
 
پیش از این کارگردان سریال شهید باهنر درباره انتخاب و گریم  پنج شخصیت اصلی حزب جمهوری گفته بود: "گریم‌ها و طراحی‌های صحنه و لباس را به طور جدّی دنبال می‌کنیم تا گریم‌ها و طراحی‌ها واقعی‌تر دربیاید. چرا که حضور رهبرمان، آیت‌الله شهید بهشتی، شهید رجایی و حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی را به عنوان اعضای حزب جمهوری در سریال خواهیم داشت و برای آن‌ها هم بازیگری درنظر گرفته‌ایم."
 
رئیس سیمای استان‌ها درباره انتخاب بازیگر نقش رهبری در سریال شهید باهنر و آماده کردن شرایط  و مقدمات تولید کار، گفت: تستِ گریم بازیگران نقش اصلی و انتخاب هنرمندان سریال کماکان ادامه دارد و امیدوارم هرچه زودتر به تولید سریال برسیم. تست گریم‌ها رسانه‌ای شده اما بررسی‌ها ادامه دارد و به هنگام انعقاد قرارداد و شروع تولید رسمی کار، نام‌های بازیگران به همراه جزئیات اعلام خواهد شد. 
 
وی افزود: مهم است که بازیگران این نوع نقش‌ها بتوانند این نقش‌ها را به خوبی ایفا کنند. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو