آشنایی با تعدادی از زیباترین سواحل بالی

آشنایی با تعدادی از زیباترین سواحل بالی


منبع: همگردی

171

1399/8/3

20:03


بالی بین دو اقیانوس هند و آرام و در جنوب خط استوا قرار گرفته است. در این جزیره سواحل بسیار زیبایی وجود دارند که علاوه بر فرهنگ، هنر، گشت و گذار و مکانهای دیدنی، از عوامل اصلی برای سفر به این جزیره بشمار می آیند. سواحل بالی انواع مختلفی دارند و برخی از شنهای سفید، مشکی و نقره ای و برخی تشکیل شده از سنگ و مرجان هستند. در مطلب زیباترین سواحل بالی سعی کرده ایم تا معروف ترین سواحل بالی را به شما معرفی کنیم. پس، با ما در تور مجازی بهترین سواحل بالی همراه باشید.

ساحل Nusa Dua

در اطراف این مورد از زیباترین سواحل بالی که همچون تکه ای از بهشت است، می توان گیاهان و گلهای بسیاری را دید و شنهایش به رنگ طلایی دیده می شوند. از جمله گیاهان موجود در این ساحل نخل، مانگرو وحشی، درخت گردو و درختان معطر هستند. اگر بدنبال شنا هستید، این ساحل به دلیل موج کمی که دارد، بسیار مناسب است. در این مورد از معروف ترین سواحل بالی می توان هتلهای لوکس بسیاری را دید و از جمله این هتلها، هتل کایومانیس با ویلاهای خصوصی و آبگرمش هست.

ساحل Nusa Dua

ساحل Kuta

اگر بدنبال موج سواری و تفریحات مربوط به آن هستید، این مورد از زیباترین سواحل بالی بخاطر موجهای زیادی که دارد، بسیار مناسب است و در عوض برای شنا اصلا مناسب نیست. در این ساحل امکانات تفریحی بسیاری را می توان پیدا کرد.

ساحل Kuta

ساحل Sanur

این ساحل با شنهای طلایی و موجهای کمی که دارد، برای شنا مناسب است. این ساحل که در جنوب بالی قرار گرفته، دارای دریایی شفاف و زلال است. Klumpu یکی از اقامتگاه های مناسب در این ساحل محسوب می شود.

ساحل Sanur

ساحل Balangan

در این مورد از بهترین سواحل بالی می توانید لحظات بسیار آرامی را داشته باشید. این ساحل بدلیل موجهای شدیدی که دارد، برای شنا مناسب نیست. می توان لب ساحل قدم زد و از دریا و فضای ساحل لذت برد. برای آنکه به این ساحل دست پیدا کنید، باید از بین روستاهای سرسبز و زیبا بگذرید.

ساحل Balangan

ساحل Geger

موجها در این ساحل در روز آرام تر هستند، اما در شب خروشان می شوند. بطور کل برای کسانی که در شنا مبتدی هستند، شنا کردن در این ساحل توصیه نمی شود. شنهای این ساحل سفید بوده و با تابش آفتاب بسیار درخشان و زیبا می شوند. در این ساحل اقامتگاه هایی نیز وجود دارند.

ساحل Geger

ساحل Bias Tugai

این ساحل بکر و دست نخورده، برای شناگران مبتدی مناسب نیست. دلیل بکر بودن این ساحل مسیر سختی بوده که برای دسترسی به آن وجود دارد و به همین خاطر نیز ساحل بسیار خلوتی است. با این حال، در آن اقامتگاه هایی در نظر گرفته شده اند.

ساحل Bias Tugai

ساحل Padang

این ساحل بسیار زیبا دارای گیاهان و سنگهای بزرگی است و راههای باریک و شیبداری برای رسیدن به آن در نظر گرفته شده اند. این ساحل شلوغ برای شنا مناسب است، اما باید مراقب مرجان و جوجه تیغی های موجود در آب بود.

ساحل Padang

ساحل Lovina

در این ساحل شن ها به رنگ سیاه بوده و از گدازه های سرد آتشفشان کوه آگونگ گرفته شده اند. امواج در این ساحل بسیار آرام بوده و برای شنا بسیار مناسب است. این ساحل بدلیل معروف نبودنش، خلوت و بسیار آرام بوده و فعالیت هایی که در آن انجام می شوند، شامل ماهیگیری مردمان بومی و آفتاب گرفتن هستند.

ساحل Lovina

ساحل Nyang Nyang

این ساحل بسیار زیبا مسیر دسترسی بسیار سخت و پر پیچ و خمی دارد. شنهای این ساحل خلوت و آرام، سفید بوده و آب بسیار زلالی دارد. اگر به این ساحل بروید، خواهید دید که کشاورزان سعی در برداشت جلبک دریایی دارند.

ساحل Nyang Nyang

ساحل Dream beach

این مورد از بهترین سواحل بالی دارای سنگهای بزرگ و گیاهان خلیجی هست. این جزیره هنوز همانند بالی توسعه پیدا نکرده و همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده است. اگر به بالی سفر می کنید، حتما به این جزیره رفته و چیزهای بسیار جالب و جدیدی را تجربه کنید.

ساحل Dream beach

در ادامه بخوانیدسفر به بالی | معرفی جاهای دیدنی بالی و سفری به یاد ماندنی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو