The Walking Dead فصل یازدهم

فصل یازدهم سریال The Walking Dead یا همان مردگان متحرک قرار است یکی از خونین ترین و شوکه کننده ترین سریال های تاریخ تلویزیون باشد زیرا شبکه AMC می خواهد آخرین فصل از سریال ترسناک خود را ماندگار سازد. در ابتدا باید گفت که سریال The Walking Dead قرار بود در فصل دهم به پایان برسد اما خبر خوب برای طرفداران این سریال این است که فصل یازدهمی نیز ساخته خواهد شد. با وجود این خبر خوش، اما ممکن است بین داریل دیکسون و مگی ری اتفاقات باورنکردنی رخ دهد که در ادامه به تشریح آن ها خواهیم پرداخت. شخصیت مگی که در سریال نقش او را لورن کوهن بازی می کند در فصل دهم سریال که قرار بود آخرین فصل آن باشد طبق انتظارات به داستان بازگشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، او که از اواسط فصل نهم از سریال غایب بود، در فصل دهم به کمپین دوستانش، از جمله داریل (نورمن ریداس)، کارول (ملیسا مک براید) و نیگان (جفری دین مورگان)، در مبارزه علیه نجوا کنندگان پیوست. با این وجود، جای تعجب ندارد که مگی به شدت از نیگان به خاطر کشتن شوهرش گلن (استیو یئون) در فصول قبلی داستان متنفر و عصبانی است و بارها نشان داده که به دنبال انتقام است. اما سرنخی که در مراسم کمیک کان مجازی امسال در نیویورک توسط نورمن ریداس داده شد می تواند به این موضوع اشاره داشته باشد که داریل در این دشمنی طرف نیگان را گرفته و علیه دوست قدیمی اش عمل خواهد کرد. نیگان در اپیزود اول فصل هفتم سریال The Walking Dead در کمال خونسردی و بیرحمی همسر مگی، گلن، را با چوب بیسبال خود، لوسیل، به قتل رساند.

 

The Walking Dead فصل یازدهم

مگی خود نظاره گر له شدن سر همسرش در اثر ضربات نیگان بوده و از آن زمان به دنبال انتقام از وی بوده است، برای مثال بعد از آنکه ریک گریمز (اندرو لینکلن) لحظاتی بعد از بریدن گلوی نیگان تصمیم خود را تغییر داده و او را زنده نگه داشت از خشم به خود می پیچید. اما از زمانی که مگی در فصل نهم سریال را ترک کرد، چندین سال گذشته و نیگان در نتیجه اتفاقات بسیار به شخصیتی متفاوت تبدیل شده است. اکنون نیگان به عضوی مهم در گروهی تبدیل شده که روزگاری خواستار نابودی آن بود، همچنین سردسته گروه نجوا کنندگان با نام آلفا را به قتل رسانده و به شدت مراقب دختر کوچک ریک گریمز،جودیت، بوده است. اخیراً او نقش مهمی در مرگ بتا داشته و در جریان نبرد حواس او را پرت کرد تا داریل وارد شده و بتواند او را به قتل برساند.

و همین فداکاری و تغییر بزرگ در شخصیت نیگان بود که باعث شده داریل او را عضوی از خانواده گروه خود بداند. ریداس در این باره گفته است: «من برای داریل و نیگان برای همکاری بیشتر هیجان زده ام. او از لیدیا مراقبت می کند، و ثابت کرده که دیگر آن نیگان سابق نیست. او مرد جدیدی است و فکر می کنم که اکنون با گروه ما خانواده اش را پیدا کرده است. از این رو امیدوارم صحنه های بیشتری با جف داشته باشم، مطمئناً». با این وجود مگی دیدگاه متفاوتی به رهبر سابق گروه نجات یافتگان داشته و در صورت رویارویی دوباره ممکن است بار دیگر از در انتقام برآید. در دورانی که نیگان خود را به گروه ثابت کرده، مگی از داستان بیرون بوده و تنها او را به عنوان مردی که همسر دوست داشتنی اش را با قساوت تمام به قتل رسانده می شناسد.

 

The Walking Dead فصل یازدهم

از این رو، تقریباً غیرممکن به نظر می رسد که او با ایده پذیرش نیگان به عنوان عضوی از «خانواده» موافق باشد. اما با تاکید این موضوع توسط ریداس که او و مورگان در فصل یازدهم سریال The Walking Dead مدت زمان بیشتری را با هم خواهند گذراند، رابطه بین داریل و نیگان بیش از پیش خواهد بود. بدین ترتیب سوال اکنون این است که آیا در دعوای بین مگی و نیگان آیا داریل طرف دشمن سابق و دوست جدیدش را خواهد گرفت یا خیر؟ و اگر چنین شود، آیا داریل به چشم برادر به نیگان نگاه کرده و برای محافظت از او دست به هر کاری خواهد زد یا خیر؟ اگر مگی همچنان به دنبال انتقام از نیگان بوده و از فرصت های خود برای این کار استفاده کند بعید است که داریل تنها نظاره گر ماجرا باشد. اگر چه به نظر می رسد با توجه به صحبت های ریداس وقوع چنین رویارویی دور از انتظار نیست اما باید تا انتشار فصل یازدهم سریال The Walking Dead منتظر ماند.