این دختر مدل دست از سر خواننده‌های ایرانی برنمی‌دارد/ عکسها

این دختر مدل دست از سر خواننده‌های ایرانی برنمی‌دارد/ عکسها


منبع: ایران آرت

170

1399/8/3

23:32


مهراد جم اولین خواننده‌ای نیست که با او وارد رابطه می‌شود. پیشتر ساسی مانکن و امیر تتلو هم با دوستی با این خانم حاشیه‌هایی را برای بر سر زبان افتادن ایجاد کرده بودند و در زمینه جذب فالوور موفق هم شدند. گویا آنها کارشان را خوب بلدند.

ایران آرت: دنیا جهانبخت و مهراد جم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از رابطه عاشقانه خود گفتند که در ۲۴ ساعت اخیر با موجی از کامنت ها و بازتاب های در میان کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی همراه شده است. در آخرین روز مهر ۹۹ و در آستانه انتشار سورپرایز اکتبر ۲۰۲۰ میلادی رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ۳ نوامبر، سورپرایز دنیا جهانبخت و مهراد جم در فهرست ترندهای مهرماهی ایرانیان قرار گرفت.

روزیاتو نوشت رابطه پنهانی دنیا جهانبخت و مهراد جم اکنون علنی شده و این رابطه با واکنش امین فردین، مسئول رسانه پشت پرده در خارج از کشور نیز همراه شده است. امین فردین که سابقه افشاگری علیه سلبریتی های سینما و هنر ایران را دارد در پستی مهراد جم را نیز به افشاگری تهدید کرده است.

دنیا جهانبخت تنها ۳۹۳ پست تا اواسط اکتبر ۲۰۲۰ میلادی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بیش از ۹ میلیون نفر او را دنبال می کنند. او فقط یک صفحه را فالو کرده که صفحه مهراد جم عشق جدیدش است. اینستاگرام دنیا جهانبخت در نشانی @donya قرار دارد.

مهراد جم خواننده جوان پاپ دهه هفتادی ایران است که اخیرا از رابطه اش با دنیا جهانبخت گفته و ۱.۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. وی فقط ۱۲ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که لایک و فالوهای زیادی اخیرا دریافت کرده است.

پستی که رابطه دنیا جهانبخت با مهراد جم را در صفحه این خواننده جوان به نمایش گذاشته میلیون ها بازدید و ده ها هزار کامنت دریافت کرده است که در زیر مشاهده می کنید.
 


مهراد جم پسر متولد ۱۹۹۷ میلادی در شهر آبادان است. این پسر جنوبی در حوزه آهنگسازی فعالیت داشته و با آهنگ شمال به شهرت رسید. رابطه عاشقانه دنیا جهانبخت با مهراد جم سبب افزایش فالوئرهای مهراد جم شده است. ترانه شیک و پیک، غمت نباشه از دیگر ترانه های مهراد جم است. مهراد جم هم مثل مهدی مدرس و برخی از آهنگسازها و خواننده های کشور از ایران مهاجرت کرد و به ترکیه رفت.

دنیا جهانبخت دانش اموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز بوده و فعالیتش را به عنوان مدل مانتو و اکسسوری برای چند برند در ایران آغاز کرد و سپس مدتی در ترکیه بوده و اکنون در یکی از شهرهای انگلیس زندگی می کند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو