دانلود بازی Beyond Blue Photo Mode برای کامپیوتر – نسخه valtrix1982

دانلود بازی Beyond Blue Photo Mode برای کامپیوتر – نسخه valtrix1982


منبع: دانلود ها

54

1399/8/4

02:56


Beyond Blue با همکاری استدیو سازنده بازی یعنی E-Line Media و تیم تهیه کننده مستند بی نظیر Blue Planet 2 از شبکه BBC شکل گرفته است. Beyond Blue بصورت کلی در دسته زیر مجموعه بازی‌های ماجراجویی یعنی شبیه سازهای پیاده روی (شناگری؟!) قرار می‌گیرد که البته سعی شده است با نکات آموزشی فوق العاده‌ای که در طول این سفر کوتاه سپری می‌کنید خودش را از بقیه عناوین این ژانر جدا کند. لباس غواصی Mirai تقریبا همه چیزی که او در طول تحقیقاتش نیاز دارد را برایش محقق کرده و یکی از بزرگترین قابلیت‌های آن که به مکرر و شاید زیاد از حد از آن استفاده می‌کنید قابلیت ساده اسکن کردن موجودات و گیاهان دریایی است که با دو دکمه ساده انجام می‌شود.

البته در طول روند بازی Beyond Blue با قابلیت‌های دیگری به مانند درون‌های دریایی و اسکن با نور فرابنفش نیز برخورد می‌کنید که صرفا همان اسکن کردن‌های ابتدایی با چند قدم اضافه است! این اسکن‌ها دقیقا همان جنبه آموزشی بازی در کنار داستان و صحبت‌های شخصیت‌های در رابطه با هر موضوع قابل اشاره است. شما با هر اسکن اطلاعات بسیار جالب و قابل توجهی از نوع گونه هر جانور و اسم‌های متفاوت و علمی آن دریافت می‌کنید که کاشکی کمی تنوع موجوداتی که با آن‌ها برخورد می‌کردیم بیشتر بود و آشنایی با گونه‌های متفاوت‌تری را تجربه می‌کردیم.

Beyond Blue Photo Mode PC-valtrix1982

آپدیت جدید Photo Mode اضافه شد

دانلود-بازی-Beyond-Blue

یکی دیگر از بخش‌هایی که Beyond Blue به خوبی در آن می‌درخشد انتخاب آهنگ‌های مناسب و آرامش بخش همسو با دنیای آبی و موجوداتش است. یکی از بخش‌های پرطرفدار و محبوب شبیه سازهای پیاده روی همین تمرکز بر روی جنبه آرامش و غرق شدن در محیط با توجه به موسیقی و صحنه‌های قابل تامل است و از این لحاظ BB یک پکیج کامل است.

Beyond Blue به خوبی و در حد توانش توانسته است یک تجربه دریایی آموزنده و آرامش بخش را برای مخاطب خود به ارمغان بیاورد اما چیزی که کیفیت این تجربه را دو چندان می‌کند تمرکز به اندازه و لازم برای یادگیری نکات این محیط و موجودات ساکنش است و مطمئنا برای علاقه مندان به مستندهای حیات وحش اللخصوص دنیای ناشناخته و زیبای اقیانوس‌ها یک تجربه لازم و دلپذیر است.

منبع توضیحات: بازی‌مگ

info

Beyond Blue is a single-player narrative adventure that takes you deep into our planet’s beating blue heart.

Set in the near future, Beyond Blue explores the mysteries of our ocean through the eyes of Mirai, a deep-sea explorer and scientist. Become a part of a newly-formed research team using groundbreaking technologies to see, hear, and interact with the ocean in a more meaningful way than has ever been attempted.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 x64 or newer

Processor: Intel Core i5-4460 / AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Beyond Blue Photo Mode-valtrix1982:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو