دانلود بازی Torchlight III برای کامپیوتر – نسخه FitGirl و CHRONOS

دانلود بازی Torchlight III برای کامپیوتر – نسخه FitGirl و CHRONOS


منبع: دانلود ها

68

1399/8/4

02:56


داستان بازی Torchlight III حدود یک قرن بعد از وقایع قسمت دوم این بازی را روایت می‌کند، جایی که امپراتوری امبر در زوال کامل قرار گرفته است. حال در سومین قسمت از این بازی، نواستریا دوباره در معرض یک تهدید حمله‌ی بزرگ قرار گرفته است و این شما هستید که می‌توانید در برابر نتریم‌ها و متحدانش از این کشور دفاع کنید. باید تفکرات خود را به بهترین شکل سوق داده و شجاعت کامل را داشته باشید. برای رسیدن به شهرت، شکوه و رفتن سراغ ماجراجویی‌های جدید این بازی را می‌توانید شروع کنید و سفر کردن به مرز، پدیدار کننده‌ی همه‌ی این موارد خواهد بود.

در بیابان بزرگ به کاوش پرداخته و با دوستان خود مهمانی بگیرید. مواد لازم برای ساخت سلاح و دیگر وسایل را جمع‌آوری کرده و از جادو برای ورود به سیاه‌چال‌های ناشناخته استفاده کنید. در مرز جدیدی که پدیدار شده است، همه‌ی شرایط برای انجام دادن هر کاری فراهم شده است. می‌توانید قلعه‌ی خود را ساخته و آن را ارتقا دهید. حال وقت بازسازی است و باید قلعه‌ی اختصاصی خود را برای پایان دادن به تمام این ماجراها بنا کنید. شما می‌توانید تجهیزات خود را ارتقا داده و آن را برای نمایش به دوستان خود آماده کنید. جهانیان منتظر نوسازی هستند و شما می‌توانید این حقیقت را بدل کنید.

Torchlight III Build 5698367 PC-CHRONOS | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Torchlight-III

در بازی Torchlight III می‌توانید زره پوشان خود را به صف کرده و سلاح، دستورالعمل و هر المان دیگری را با خود همراه کنید. وقتی که در سیاه چال‌ها به نبرد می‌پردازید، دشمنان خطرناکی پیش روی شما پدیدار شما و خطرناک‌تر از همیشه شما را از رسیدن به اهداف خود دور نگه می‌دارند. سعی کنید که المان‌های بیشتری پیدا کرده و دشمنان خود را به‌دور نگه دارید. بازهم می‌توانید از حیوانات خانگی استفاده کرده و راه خود را به سمت شکوه هموار کنید. مهارت‌های بیشتری یاد گرفته و با به‌دست گرفتن تجهیزات جدید، خودتان را قوی‌تر کنید. همه چیز می‌تواند به شما در رسیدن به هدف‌تان کمک کند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی استیم Build 5674159 توسط CHRONOS فشرده سازی شده است. از امولاتور Goldberg برای کرک بازی استفاده شده است.
  • سه بسته الحاقی Early Access Gift و Alpha Test 2018 Gift و Alpha Test 2019 Gift در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۵٫۸گیگابایت به ۳٫۴گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۶ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵٫۸گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

It’s been a century since the events of Torchlight II, and the Ember Empire is in decline. In Torchlight III, Novastraia is again under threat of invasion and it’s up to you to defend against the Netherim and its allies. Gather your wits and brave the frontier to find fame, glory, and new adventures!

It’s time to rebuild – and that includes you! Enjoy your very own fort, where you can upgrade gear and renovate your fort to show off to your friends and the world.

Fight your way to fame and glory with your loyal companion! Add skills and equip them with gear to make them stronger. Each species comes in a myriad of colors and styles, so make sure to collect them all!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8.1, 10 (64-Bit)

Processor: Quad-Core Intel or AMD Processor, 2.5 Ghz or Faster

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 470 GTX or AMD Radeon 6870 HD Series Card or Higher

Storage: 10 GB available space

Additional Notes: Specifications are not final and are subject to change.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین ورژن WinRar اکسترکت کنید.

2) حتما مسیر اکسترکت فایل ها را یک آدرس ساده مثل D:\Games انتخاب کنید تا آدرس فایل ها طولانی نشود.

3) محتوای درون پوشه Crack را در فولدر بازی خود یعنی پوشه “Torchlight III” کپی و جایگزین کنید.

3) بازی را توسط فایل اجرایی “Frontiers.exe” به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Torchlight III Build 5698367-CHRONOS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

—————–

دانلود فیت گرل Torchlight III Build 5674159-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو