دانلود بازی No Straight Roads برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی No Straight Roads برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

125

1399/8/4

16:15


موسیقی در سطوح مختلف بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده و در طول تاریخ همیشه دعواهایی وجود داشته که کدام نوع از موسیقی از دیگر انواع بهتر است یا حتی آیا موسیقی به طور کلی چیز مفیدی است یا نه! بازی No Straight Roads چنین دعوایی را به عنوان هستۀ اصلی خود انتخاب کرده و با به تصویر کشیدن دنیایی به ظاهر خلاقانه که ردپای آثار بسیاری در آن به راحتی قابل مشاهده است، دست روی مفاهیمی گذاشته که معمولاً در صنعت گیم به این سبک و سیاق به تصویر کشیده نمی‌شوند و همیشه با دنیایی تاریک، غم‌انگیز و عاری از شوخ طبعی در هنگام پرداخت به این موضوعات طرف هستیم.

داستان بازی No Straight Roads در شهری به نام Vinyl City رخ می‌دهد. به همان ترتیبی که در انیمیشن «کارخانه هیولاها» از جیغ کودکان وحشت‌زده برای تأمین انرژی شهر استفاده می‌شد، در «واینیل سیتی» از موسیقی برای این امر استفاده می‌شود. کنترل تمامی امور این شهر در دست سازمان NSR است که تعدادی هنرمند بزرگ را با خود همراه کرده و با حمایت ویژه از سبک موسیقی EDM، تولید انرژی و از آن مهمتر اینکه چه نوعی از موسیقی در این شهر قابل قبول است را تحت کنترل دارد. در این شرایط گروه موسیقی دونفره‌ای به نام Bunk Bed Junction با اعضایی به نام‌های Mayday و Zuke برای پیوستن به تیم NSR تست می‌دهند اما مدیریت این سازمان به دلایل واهی این گروه را نمی‌پذیرد.

No Straight Roads PC-CODEX | FitGirl

نسخه CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-No-Straight-Roads

سبک موسیقی این دو که Rock است، چندان به مذاق گردانندگان NSR خوش نمی‌آید و از این بدتر، بعد از عدم پذیرش این دو، موسیقی راک به طور کلی غیرقانونی اعلام می‌شود! «می‌دی و زوک» با دیدن بازبخش تست اجرای خود از تلویزیون و مشاهدۀ این نکته که اجرای آن‌ها انرژی بیشتری نسبت به تمام شرکت‌کنندگان تولید کرده و همزمان تماشای اینکه در هنگام کاهش میزان برقِ تولیدی شهر، افراد وابسته به NSR کماکان برق دارند و مشغول خوشگذرانی هستند باعث می‌شود تا این دو نفر تصمیم به مبارزه به رژیم تحت هدایت NSR بگیرند.

تک تک هنرمندان اصلی بازی No Straight Roads که حکم باس‌ها را دارند، از شخصیت‌پردازی کاملاً فکر شده‌ای برخوردارند و هر کدام اشاره به مشکلاتی دارند که فضای صنعت موسیقی برای هنرمندان ایجاد می‌کند. به طور مثال یکی از این شخصیت‌ها دختربچۀ نابغۀ پیانویی است که تمام طراحی مرحلۀ او اشاره به فرزندپروری هلیکوپتری دارد، یعنی پدر و مادرهایی که شکست‌ها و ناتوانی‌های خودشان را با جبرانی مضاعف بر دوش فرزندان معمولاً خردسال خود می‌گذارند و هیچ اهمیتی به فشار روانی حاصل از این شرایط بر فرزند خود ندارند. No Straight Roads پر است از چنین نکاتی که از نظر فنی آن را تبدیل به اثری تلخ می‌کند اما می‌دی و زوک و ارتباط ویژه‌ای که بین این دو شکل گرفته، باعث شده تا حس شوخ طبعی دقیقِ بازی در عین اینکه جلوی تلخی کار را بگیرد، تبدیل به تک جمله‌های واکنشیِ لوس و بی‌مزه در لحظات نامناسب نشود.

بعد از بررسی قوی‌ترین بخش No Straight Roads، به ضعیفترین بخش آن یعنی گیم‌پلی می‌رسیم. با وجود تلاش‌هایی که انجام شده تا تلفیق مناسبی از Beat ‘em Up و آثار ریتمیک را شاهد باشیم، تعداد بد سلیقگی‌ها در طراحی بخش‌های مختلف به حدی بوده که گیم‌پلی کلی بازی هیچ گاه تبدیل به تجربه‌ای سرگرم‌کننده نمی‌شود، البته به عنوان کسی که مشکلات اساسی با آثار ریتیمک دارم از سازندگان بسیار متشکرم که خبری از دکمه‌زنی‌های سریع و کارهای عبثی از این دست در ساختۀ آن‌ها نیست اما بخش نبردهای تن به تن هم متأسفانه آن طور که باید و شاید پخته و کامل از آب در نیامده است.

منبع توضیحات: بازی‌مگ

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس بک‌آپ رسمی از اپیک‌استور که توسط valtrix1982 منتشرشده، فشرده سازی شده است.
  • فایل انتخابی Credits Video در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱۹٫۷گیگابایت به ۵٫۹گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب بین ۶ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲۰گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۲۲گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Start a rock band & end the EDM empire in NO STRAIGHT ROADS, a rockin’ action-adventure that mashes together rhythm-infused third-person combat with a kick-ass soundtrack!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel i5-3570 or AMD FX-8350

Memory: 6GB RAM

Storage: 25GB

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 2GB / AMD Radeon™ HD 7970

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (with latest service pack)

Processor: Intel i7-4770 or AMD Ryzen™ 5 2600

Memory: 16GB RAM

Storage: 25GB

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon™ RX 590

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو