ستاره «هفت» راوی مستند تبلیغاتی بایدن شد

منبع: برترین ها

55

1399/8/5

08:34


یک ویدیو تبلیغاتی تدوین شده از ملاقات جو بایدن با حامیانش منتشر شده که ، برد پیت راوی این ویدیو است.

دنیای تصویرآنلاین: یک ویدیو تبلیغاتی تدوین شده از ملاقات جو بایدن با حامیانش منتشر شده که ، برد پیت راوی این ویدیو است.
 

ستاره «هفت» راوی مستند تبلیغاتی بایدن شد

 
به گزارش هالیوود ریپرتر،در جدیدترین ویدیوی دموکرات‌ها برای جو بایدن، ستاره مشهور سینما برد پیت روی سکانس‌های ملاقات جو بایدن با طرفدارانش صحبت می‌کند.
 
این ویدیو دیروز در دوران the World Series game پخش شد. 
 
در این ویدیو برد پیت می‌گوید:«آمریکا کشوری برای همه است.کسانی که این کشور را انتخاب کردند ، کسانی که برای این کشور مبارزه کردند-برخی دموکرات‌ها، بعضی جمهوری‌خواهان و دیگرانی که در این میان قرار می گیرند.»
 
برد پیت در ادامه می‌گوید که آمریکایی ها دنبال رئیس جمهوری با ویژگی یکسان برای تمام مردم است.
 
«کسی که امیدهایشان ، رویاهایشان ، دردشان را درک می کند ، گوش می دهد ، مردم را جمع می کند ... برای افرادی که به او رأی داده .اند به همان سختی کار می کند که برای کسانی که به او رأی نداده اند. رئیس جمهوری برای همه آمریکایی‌ها‌ باشد. "
 
گفتنی است که  ترامپ پایگاه چندان محکمی در میان هنرمندان آمریکا ندارد. تعداد آدم‌های مشهور و سینماگرانی که حامی او هستند نسبت به افرادی که از جو بایدن حمایت کرده‌اند، به مراتب کمتر است.  
هالیوود در چند سال اخیر بیشتر حامی دموکرات‌ها بوده تا اینکه از جمهوری خواهان حمایت کند.
 
جنیفر لارنس نیز در  مصاحبه‌ای پادکستی اعلام کرد که دیگر جمهوری خواه نیست.
 
«در اولین باری که (به سن قانونی رسیدم) و رای دادم، به جان مکین رای دادم به اوباما رای ندادم. کمی جمهوری خواه بودم. اما زمانی که ترامپ انتخاب شد، همه چیز تغییر کرد.»
 
لارنس از روزهای ریاست جمهوری باراک اوباما به نیکی یاد می‌کند و می‌گوید در آن دوران روزهای زیادی را نباید با فکر به رئیس جمهور کشورمان می گذراندیم.
 
جنیفر لارنس پس از انتخاب ترامپ به حزب جمهوری خواه نیز پشت کرد. او بزرگ شده کنتاکی است، ایالتی قرمز ، یعنی مردم این ایالت بیشترشان طرفدار جمهوری خواهان هستند.ماه نوامبر امسال او از جو بایدن و کاملا هریس حمایت کرد. او گفته بود:« رای دادن اساس دموکراسی و آزادی ماست. و من این انتخابات آینده را مهمترین انتخابات دوران زندگی ام می دانم.»
 
جالب است که لارنس دیگر خودش را یک جمهوری خواه نمی‌داند و در مصاحبه‌ها اعلام می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو