کام‌بکِ ترامپ؛ نرم نرم به بایدن نزدیک می‌شود

منبع: برترین ها

24

1399/8/5

09:51


به فاصله ۹ روز تا آخرین روز رأی‌گیری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، میانگین تازه‌ترین نظرسنجی‌های ملی و ایالتی، حاکی از کاهش تدریجی و محسوس فاصله دونالد ترامپ از جو بایدن است و آنچه نگرانی دموکرات‌ها را به‌رغم پیشتازی نامزدشان برانگیخته، این است که در صورت تداوم این روند نزولی آرام در روزهای پیشِ رو، احتمالِ کام‌بَک و پیروزی دوباره ترامپ بسیار جدی‌تر خواهد شد.

اقتصادنیوز: به فاصله ۹ روز تا آخرین روز رأی‌گیری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، میانگین تازه‌ترین نظرسنجی‌های ملی و ایالتی، حاکی از کاهش تدریجی و محسوس فاصله دونالد ترامپ از جو بایدن است و آنچه نگرانی دموکرات‌ها را به‌رغم پیشتازی نامزدشان برانگیخته، این است که در صورت تداوم این روند نزولی آرام در روزهای پیشِ رو، احتمالِ کام‌بَک و پیروزی دوباره ترامپ بسیار جدی‌تر خواهد شد.

نگرانی دموکرات‌ها از روند کاهشی فاصله ۲ رقیب در نظرسنجی‌های ملی اخیر، با نگاهی به نظرسنجی‌های ایالت‌های چرخشی و مقایسه آن‌ها با پیمایش‌های مشابه انتخابات ۲۰۱۶، جدی‌تر می‌شود. چنانچه افول آرام بایدن و اوج‌گیری تدریجی ترامپ در نظرسنجی‌های بعدی ادامه یابد، حاوی یک پیام هشدار آمیز صریح برای دموکرات‌ها خواهد بود؛ زنگ خطر تکرار پیروزی ترامپ را به صدا درآورده و تمام‌قد وارد میدان‌های نبرد شوید.

نگاهی به نظرسنجی‌های اخیر در سطح ملی نشان می‌دهد که حاشیه امن پیشتازی جو بایدن، به تدریج در حال کاهش است و دونالد ترامپ به آرامی در حال نزدیک شدن به پیشتاز بلامنازع نظرسنجی‌های ملی در طول یک سال گذشته است.

کام‌بکِ ترامپ؛ نرم نرم به بایدن نزدیک می‌شود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو