پسر بزرگ رئیس جمهور آمریکا در اینستاگرام نوشت: "ها ها ها ها".

او در ادامه پستش نوشت: "هی پسر. این یک متعهد شدن در Fallon Nevada Livestock Auction است. این باعث خواهد شد سر لیبرال‌ها منفجر شود.

وی تصریح کرد: از هر کسی که تبریک گفت تشکر می‌کنم. اما اول بیایید ۲۰۲۰ را با یک پیروزی بزرگ پشت سر بگذاریم!!!!

ترامپ جونیور ۴۲ ساله به عنوان یک تحریک کننده اینترنتی شناخته شده که هم درباره بی پروایی‌های پدرش و هم تمایل او برای به اشتراک گذاری اطلاعات غلط مطلب می‌گذارد.

از زمانی که پدرش رئیس جمهور آمریکا شد او همچون خواهرش ایوانکا و شوهر خواهرش جارد کوشنر در سیاست درگیر نبوده و همچون برادرش اریک در اداره شرکت دونالد ترامپ فعال نبوده است. او دو خواهر و برادر ناتنی شامل تیفانی و بارون هم دارد.

اما دونالد جونیور به نظر می‌رسد فرزندی است که بیشترین گرایش را به سیاست داشته و تبدیل به یک قائم مقام ارزشمند برای کمپین شده در حالی که در ارتباط برقرار کردن با پایگاه حامیان رئیس جمهور تبحر دارد.

جیسون میلر، یک مشاور ارشد کمپین ترامپ به نیویورک تایمز با اشاره به شعار مشهور ترامپ تحت عنوان "آمریکا را دوباره بزرگ کنیم" گفت: دونالد جونیور نمایانگر مرکز عاطفی دنیای "دوباره آمریکا را بزرگ کنیم" است.

دونالد جونیور درباره نامزدی‌اش برای انتخابات شوخی کرده اما او و خواهرش نتایج قدرتمندی در نظرسنجی‌ها درخصوص نامزدهای احتمالی حزب جمهوریخواه برای سال ۲۰۲۴، چه اینکه بخواهند جانشین پدرشان در ریاست جمهوری شوند و یا برای سلب ریاست جمهوری از جو بایدن در آن سال تلاش کنند، نشان داده‌اند.

این پسر بزرگ دونالد ترامپ همچنین دو کتاب با موضوعات سیاسی منتشر کرده که به فهرست پرفروش‌ها راه پیدا کرده‌اند که احتمالا دلیلش کمک حزب و شرمساری مربوط به یک اشتباه روی جلد کتاب دوم است.

اخیرا یک گزارشگر Vice عنوان کرد که جمهوریخواهان پنسیلوانیا این ایده را مطرح کرده‌اند که دونالد جونیور جانشیون پت تومی، یک سناتور جمهوریخواهی که برنامه‌اش برای بازنشستگی را اعلام کرده، شود. دونالد جونیور صحبتی درباره کرسی سنای ایالت پنسیلوانیا نکرده است.

پسر بزرگ ترامپ در اینستاگرام نوشت:ها ها ها ها؛سر لیبرالها منفجر می‌شود!