ببینید: مارلون براندو خارج از قاب سینما/ تصاویر دیده نشده از پسر بد هالیوود

ببینید: مارلون براندو خارج از قاب سینما/ تصاویر دیده نشده از پسر بد هالیوود


منبع: ایران آرت

178

1399/8/5

15:39


این تصاویر مربوط به حضورهای اجتماعی مارلون براندو یا زندگی شخصی او است.

ایران آرت: زندگی خصوصی مارلون براندو در هنگامه جوانی و میانسالی او جنجالی نداشت. هیبت و عزت نفس او اینقدر بود که حواسش به زندگی خصوصی‌اش باشد. گرچه ۳ بار هم ازدواج کرده بود و مجموعا ۱۳ فرزند از خود باقی گذاشت. در ادامه این چند عکس را برایتان انتخاب کردم تا مروری کنیم بر زندگی ۳۰ تا ۸۰ سالگی او. این تصاویر مربوط به حضورهای اجتماعی او یا زندگی شخصی براندو است.

به گزارش همشهری آنلاین براندو در راهپیمایی مشهور حقوق مدنی سیاهان ۱۹۶۳ نیز حضور داشت. او در کنار دوست قدیمی اش پل نیومن  که ۹ سال از او کوچکتر هم بود، هر دو از محترم‌ترین و مردم‌دارترین بازیگران هالیوود بودند که بسته به موقعیت، نقش سیاسی و فرهنگی نیز ایفا می کردند. براندو در تمام محافل شعر و ادب آمریکا اگر دعوت می شد قطعا حضور پیدا می کرد. اهل ورزش بود و تا وقتی کریستین و میکو -پسرانش- کارشان به دادگاه نکشیده بود ( عکس‌های ۴ و ۵)  او حال و روز خوبی داشت. سه جمله معروف از او را بخوانید و عکس‌ها را ببینید:


مارلون براندو در راهپیمایی اعتراضی جنبش سیاهیان. ۱۹۶۳.  شهر واشنگتن دی سی در آمریکا 

 


مارلون براندو کنار جیمز بالدوین شاعر و نویسنده شهیر در سال ۱۹۶۳ در مرکز یادبود لینکلن (Lincoln Memorial) واشنگتن دی سی  در راهپیمایی اعتراضی جنبش سیاهان آمریکا

 


۱۹۶۰. در اوج غرور و سرافرازی. در همین سال، مطبوعات به دلیل موضع‌گیری‌های سیاسی و اجتماعی به او لقب پسر بد هالیوود را دادند.

 


۱۹۹۱. در دادگاه پسرش کریستین براندو. کریستین دوست خواهرش را کشت و خواهرش نیز از این بابت خودکشی کرد. کریستین اولین فرزند او از اولین ازدواجش با آنا کشفی بود و براندو عاشق کریستین بود اما او و میکو برادر ناتنی‌اش براندو را پیر و منزوی کردند.

 


۱۹۹۶در کنار میکو براندو 

 


۱۹۹۷ بورلی هیلز
 


آخرین حضور براندو در یک مراسم رسمی ۲۰۰۱. پس از بازی در فیلم امتیاز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو