سوپرایز بهرام رادان و الناز شاکردوست

منبع: ایران آرت

123

1399/8/5

16:03


بازیگر فیلم "ابلق" گفت بهرام رادان، الناز شاکردوست و هوتن شکیبا با نقش‌آفرینی در این فیلم طرفداران خود را سورپرایز خواهند کرد.

ایران آرت: نرگس آبیار در ماههای گذشته پنجمین فیلم خود را با یک موضوع اجتماعی جلوی دوربین برده است. او که با "شبی که ماه کامل شد"، "نفس" و "شیار ۱۴۳" و جوایزی که با این فیلم‌ها کسب کرد، به عنوان یک فیلمساز زن در سینمای ایران عرض اندام کرده بود، در فیلم تازه‌اش که بار دیگر با محوریت زنان ساخته می‌شود به سراغ یک سوژه اجتماعی رفته است. 

بهرام رادان، هوتن شکیبا، مهران احمدی، الناز شاکردوست، گلاره عباسی و ... بازیگرانی هستند که در این فیلم در کنار امین میری جلوی دوربین نرگس آبیار رفته‌اند.

امین میری در گفت‌وگو  با خبرآنلاین که به بهانه ایفای نقشش در سریال "نجلا" انجام شد، از نقش متفاوت این بازیگران در این فیلم خبر داد.

میری درباره نقش بهرام رادان و دیگر بازیگران در این فیلم سینمایی که برای حضور در جشنواره فجر آماده می‌شود گفت: "بهرام رادان هم خیلی در این فیلم متفاوت ظاهر شده و البته هوتن شکیبا و الناز شاکردوست و ... همه متفاوت از کارهای قبلی خودشان هستند. به نظرم علاقمندان به کارهای خانم آبیار سورپرایز خواهند شد."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو